Mode & Beauty alle pijlers

wasmachine

16-08-2010 11:19 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
help! in mijn was zit na het wassen allerlei zwart zacht spul, dit is mij opgevallen sinds ik vloeibaar wasmiddel gebruik, herkent iemand dit?
Maakt niet uit, de soda kan in het hoofdwasmiddelenbakje of zo los in de trommel. Bij de soda geen hoofdwasmiddel gebruiken. Doe er een paar vaatdoekjes en/of theedoeken in. Beter niet de trommel leeg laten draaien.

Níet in het vakje van de wasverzachter doen, dan komt het alleen bij de laatste spoelbeurt in het water en lost het niet op.
Thanx Amarna, daar kan ik wat mee!
Ja, ik doe het ook los zo in de trommel, met wat vaatdoekjes. En zonder wasmiddel idd.

Gelukt?
quote:amarna schreef op 19 augustus 2010 @ 11:52:

Maakt niet uit, de soda kan in het hoofdwasmiddelenbakje of zo los in de trommel. Bij de soda geen hoofdwasmiddel gebruiken. Doe er een paar vaatdoekjes en/of theedoeken in. Beter niet de trommel leeg laten draaien.

Níet in het vakje van de wasverzachter doen, dan komt het alleen bij de laatste spoelbeurt in het water en lost het niet op.Waarom niet? In de handleiding van mijn wasmachine staat juist dat je om de machine te reinigen een kookwas met een lege trommel moet laten draaien, met alleen wasmiddel erin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven