Mode & Beauty alle pijlers

Wat betaal jij bij de kapper?

04-08-2023 14:41 87 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Mijn vaste kapster is gestopt, dus ik ben op zoek naar een nieuwe kapsalon. Maar ik schrik nogal van de prijzen, dus ik ben heel benieuwd wat jullie normaal gesproken betalen bij de kapper.

Bij mijn oude kapper betaalde ik €90,- voor wassen, knippen, highlights en föhnen. Als ik op de websites van andere salons hier in de buurt kijk, ben je daar voor alleen de highlights al minstens €120,- kwijt en daar komt dan nog minimaal €50,- bij voor het knippen.

Was mijn oude kapper nou zo goedkoop of zijn de andere salons zo duur? Wat betalen jullie voor knippen en kleuren?
Laatste keer €170 voor kleuren en knippen/föhnen. Ja, is veel geld en dat kan zeker veel en veel goedkoper. Ik heb het er met die van mij voor over, maar het is natuurlijk van den zotte.
highlight 50
wassen, knippen, drogen 30

maar we hebben veel kappers, dus veel concurrentie
Ik betaal 25 euro voor wassen/knippen/drogen.
Highlights beginnen bij 37,50 en worden duurder naarmate je er meer wil. Maar daar begin ik zelf niet aan.
Gewoon simpel bij Brainwash, geen poespas, het is immers al duur genoeg met een laag inkomen.

Ik vind dit al een smak geld voor eigenlijk alleen 20 minuten knippen. Pre-corona was het nog 18 euro... Alle salons zijn duurder geworden.
nitflex schreef:
04-08-2023 14:45
Laatste keer €170 voor kleuren en knippen/föhnen. Ja, is veel geld en dat kan zeker veel en veel goedkoper. Ik heb het er met die van mij voor over, maar het is natuurlijk van den zotte.
Hangt er van af hoe lang de kapper/ster bezig is en waar de kapsalon zit of het van den zotte is. Tussen de 75 en 100 euro per uur heb je al gauw.
Hier in de buurt is die 90 wel zijn beetje het minimum. Zie prijzen tussen de 90 en 130 ongeveer voor wat jij wilt.
Dit waren de prijzen een half jaar geleden: mode-beauty/hoeveel-betaal-je-bij-de-ka ... lit=kapper
Coffee is never my cup of tea
Ik betaal 51 euro voor wassen/knippen/drogen.
Ik kleur het niet maar net even gekeken en mij kapper vraagt daar nog 71,- voor, dus dan zou je uitkomen op 122.
Ik betaal nu 43€. knippen high lights en fohnen .
Het is n buurtkapper waar ik kwam stopte wegens ziekte ‘ en zij werkte daar
Ze vertelde dat haar vader de garage om ging bouwen zodat zij als zelfstandig kapper daar n salon kon openen . Is n kleine salon maar dat is prima . Was altijd al haar droom om voor zich zelf te werken .
Ze bleef de prijzen aan houden van de salon waar ik altijd kwam ook n buurt kapper maar wel n grote salon ‘
Ik weet dat het niet duur is en ze knipt goed. Een keer per jaar is er n prijsverhoging. Dus in Januari gaat het weer iets omhoog ‘
Maar als ik de prijzen van n kapsalon midden in het centrum zie en hoor soms bijna 200€. Dan vind ik het prima zo . Van mij mag ze nog lang doorgaan .ze is ook nog jong dus ik neem aan dat ze dat ook wel doet ‘
chrisjoh wijzigde dit bericht op 04-08-2023 16:13
2.37% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Nou, toevallig net geboekt voor over een paar weken: €119: highlights, wassen, knippen fohnen.
Ik was laatst 102 euro kwijt voor verven wassen knippen drogen. Er zitten hier duurdere kappers dus ik vind het nog meevallen.
Mijn kapper is ook flink duurder geworden. Ik betaal nu 80 euro voor wassen/knippen/föhnen. Voorheen liet ik het ook wel verven/highlighten en dan was ik toch wel tegen de 200 euro kwijt.

Het kan vast goedkoper maar mijn kapper kent mijn haar goed en knipt fantastisch. Met een kort kapsel komt het vrij nauw dus ik durf niet over te stappen.
Voor wassen, knippen, kleuren en fohnen heb ik €85 betaald. Het was 3 maanden geleden ruim €7 goedkoper.
ririanneke wijzigde dit bericht op 04-08-2023 15:29
0.46% gewijzigd
Ik ben op weg naar de kapper, ik zal eens kijken.
Knippen is 37,50, meer laat ik niet doen.
En nu alleen ff pony knippen, gratis.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.

Hannah Arendt
Knippen, wassen, drogen €30
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Knippen, 18 euro bij mijn fantastische thuiskapster, die dus voor dat geld ook nog langs komt. Wassen, kleuren, drogen en stylen doe ik allemaal zelf.
Niets, ik sta altijd model voor leerling kappers.
Nadeel is wel dat je lang zit en het niet eens in de zoveel weken geknipt wordt.
€ 26,95 voor knippen en drogen, € 23,50 als ik het laat knippen door een stagiair.
nitflex schreef:
04-08-2023 14:45

Ik betaal ook zoiets. Tja, Amsterdam… daarbuiten kan het vast goedkoper.
27,50 voor knippen, bij een kapsalon. Maar ik ga nog op zoek naar een thuiskapster, stuk voordeliger. In mijn vorige woonplaats had ik een thuiskapster, betaalde 12,50. Scheelt enorm!
Kleuren, soms inclusief highlights, doe ik zelf. Ook föhnen kan ik zelf prima, en het zit het meest naar mijn smaak als ik het zelf föhn. Dus ik ga alleen naar de kapper voor wassen/knippen/drogen. Ik hou van naar verschillende salons gaan en heb dus niet echt een vaste kapper. Ik betaal gemiddeld zo'n vijfendertig euro.
Ga naar de kapster, en ben in goed half uur weer thuis. Betaal 22,50 maar dat is dus alleen knippen en even de föhn er over. Voor wassen komt er iets van 2,50 bij geloof ik.
Hoop dat ze het nog een tijd volhoudt want ze is de pensioenleeftijd al ruim voorbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Hier in de buurt zijn die kapsalons op twee keer vallen van elkaar:

1
Wassen, knippen, drogen 34,50
Highlights 35,-

2
Wassen, knippen, drogen 25
Highlights 30,- tot 37,50

3
Wassen, knippen, drogen + bullshit waar je niet onderuit kan 55,50 tot 67,50 tenzij je krullen hebt dan is het voor straf 125,-
Highlights doen ze niet aan, dus veel plezier met je balayage van 186,- waarvan de prijs afhankelijk van je haar "wordt bepaald in de salon" (lees: waarschijnlijk jammer genoeg voor jou veel hoger uitvalt)

Ik ga naar kapper 1 en ben prima tevreden.
Wassen, knippen, föhnen en high lights betaal ik 93 euro
Verven ( 3 tinten grijs) , knippen en föhnen € 82.-

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven