Wat betaal jij bij de kapper?
vrijdag 4 augustus 2023 om 14:41
Mijn vaste kapster is gestopt, dus ik ben op zoek naar een nieuwe kapsalon. Maar ik schrik nogal van de prijzen, dus ik ben heel benieuwd wat jullie normaal gesproken betalen bij de kapper.
Bij mijn oude kapper betaalde ik €90,- voor wassen, knippen, highlights en föhnen. Als ik op de websites van andere salons hier in de buurt kijk, ben je daar voor alleen de highlights al minstens €120,- kwijt en daar komt dan nog minimaal €50,- bij voor het knippen.
Was mijn oude kapper nou zo goedkoop of zijn de andere salons zo duur? Wat betalen jullie voor knippen en kleuren?
Bij mijn oude kapper betaalde ik €90,- voor wassen, knippen, highlights en föhnen. Als ik op de websites van andere salons hier in de buurt kijk, ben je daar voor alleen de highlights al minstens €120,- kwijt en daar komt dan nog minimaal €50,- bij voor het knippen.
Was mijn oude kapper nou zo goedkoop of zijn de andere salons zo duur? Wat betalen jullie voor knippen en kleuren?

vrijdag 4 augustus 2023 om 14:50
Ik betaal 25 euro voor wassen/knippen/drogen.
Highlights beginnen bij 37,50 en worden duurder naarmate je er meer wil. Maar daar begin ik zelf niet aan.
Gewoon simpel bij Brainwash, geen poespas, het is immers al duur genoeg met een laag inkomen.
Ik vind dit al een smak geld voor eigenlijk alleen 20 minuten knippen. Pre-corona was het nog 18 euro... Alle salons zijn duurder geworden.
Highlights beginnen bij 37,50 en worden duurder naarmate je er meer wil. Maar daar begin ik zelf niet aan.
Gewoon simpel bij Brainwash, geen poespas, het is immers al duur genoeg met een laag inkomen.
Ik vind dit al een smak geld voor eigenlijk alleen 20 minuten knippen. Pre-corona was het nog 18 euro... Alle salons zijn duurder geworden.
vrijdag 4 augustus 2023 om 14:50
Hangt er van af hoe lang de kapper/ster bezig is en waar de kapsalon zit of het van den zotte is. Tussen de 75 en 100 euro per uur heb je al gauw.
vrijdag 4 augustus 2023 om 14:54
Dit waren de prijzen een half jaar geleden: mode-beauty/hoeveel-betaal-je-bij-de-ka ... lit=kapper
Coffee is never my cup of tea
vrijdag 4 augustus 2023 om 15:03
Ik betaal nu 43€. knippen high lights en fohnen .
Het is n buurtkapper waar ik kwam stopte wegens ziekte ‘ en zij werkte daar
Ze vertelde dat haar vader de garage om ging bouwen zodat zij als zelfstandig kapper daar n salon kon openen . Is n kleine salon maar dat is prima . Was altijd al haar droom om voor zich zelf te werken .
Ze bleef de prijzen aan houden van de salon waar ik altijd kwam ook n buurt kapper maar wel n grote salon ‘
Ik weet dat het niet duur is en ze knipt goed. Een keer per jaar is er n prijsverhoging. Dus in Januari gaat het weer iets omhoog ‘
Maar als ik de prijzen van n kapsalon midden in het centrum zie en hoor soms bijna 200€. Dan vind ik het prima zo . Van mij mag ze nog lang doorgaan .ze is ook nog jong dus ik neem aan dat ze dat ook wel doet ‘
Het is n buurtkapper waar ik kwam stopte wegens ziekte ‘ en zij werkte daar
Ze vertelde dat haar vader de garage om ging bouwen zodat zij als zelfstandig kapper daar n salon kon openen . Is n kleine salon maar dat is prima . Was altijd al haar droom om voor zich zelf te werken .
Ze bleef de prijzen aan houden van de salon waar ik altijd kwam ook n buurt kapper maar wel n grote salon ‘
Ik weet dat het niet duur is en ze knipt goed. Een keer per jaar is er n prijsverhoging. Dus in Januari gaat het weer iets omhoog ‘
Maar als ik de prijzen van n kapsalon midden in het centrum zie en hoor soms bijna 200€. Dan vind ik het prima zo . Van mij mag ze nog lang doorgaan .ze is ook nog jong dus ik neem aan dat ze dat ook wel doet ‘
chrisjoh wijzigde dit bericht op 04-08-2023 16:13
2.37% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

vrijdag 4 augustus 2023 om 15:13
Mijn kapper is ook flink duurder geworden. Ik betaal nu 80 euro voor wassen/knippen/föhnen. Voorheen liet ik het ook wel verven/highlighten en dan was ik toch wel tegen de 200 euro kwijt.
Het kan vast goedkoper maar mijn kapper kent mijn haar goed en knipt fantastisch. Met een kort kapsel komt het vrij nauw dus ik durf niet over te stappen.
Het kan vast goedkoper maar mijn kapper kent mijn haar goed en knipt fantastisch. Met een kort kapsel komt het vrij nauw dus ik durf niet over te stappen.

vrijdag 4 augustus 2023 om 15:47

vrijdag 4 augustus 2023 om 15:58
Kleuren, soms inclusief highlights, doe ik zelf. Ook föhnen kan ik zelf prima, en het zit het meest naar mijn smaak als ik het zelf föhn. Dus ik ga alleen naar de kapper voor wassen/knippen/drogen. Ik hou van naar verschillende salons gaan en heb dus niet echt een vaste kapper. Ik betaal gemiddeld zo'n vijfendertig euro.
vrijdag 4 augustus 2023 om 16:04
Ga naar de kapster, en ben in goed half uur weer thuis. Betaal 22,50 maar dat is dus alleen knippen en even de föhn er over. Voor wassen komt er iets van 2,50 bij geloof ik.
Hoop dat ze het nog een tijd volhoudt want ze is de pensioenleeftijd al ruim voorbij
Hoop dat ze het nog een tijd volhoudt want ze is de pensioenleeftijd al ruim voorbij
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 4 augustus 2023 om 16:07
Hier in de buurt zijn die kapsalons op twee keer vallen van elkaar:
1
Wassen, knippen, drogen 34,50
Highlights 35,-
2
Wassen, knippen, drogen 25
Highlights 30,- tot 37,50
3
Wassen, knippen, drogen + bullshit waar je niet onderuit kan 55,50 tot 67,50 tenzij je krullen hebt dan is het voor straf 125,-
Highlights doen ze niet aan, dus veel plezier met je balayage van 186,- waarvan de prijs afhankelijk van je haar "wordt bepaald in de salon" (lees: waarschijnlijk jammer genoeg voor jou veel hoger uitvalt)
Ik ga naar kapper 1 en ben prima tevreden.
1
Wassen, knippen, drogen 34,50
Highlights 35,-
2
Wassen, knippen, drogen 25
Highlights 30,- tot 37,50
3
Wassen, knippen, drogen + bullshit waar je niet onderuit kan 55,50 tot 67,50 tenzij je krullen hebt dan is het voor straf 125,-
Highlights doen ze niet aan, dus veel plezier met je balayage van 186,- waarvan de prijs afhankelijk van je haar "wordt bepaald in de salon" (lees: waarschijnlijk jammer genoeg voor jou veel hoger uitvalt)
Ik ga naar kapper 1 en ben prima tevreden.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in