Mode & Beauty alle pijlers

Wat bij deze rok dragen?

23-11-2015 18:40 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,

I know,ik kan het zo aan de verkoopster vragen maar wat zouden jullie bij deze rok dragen (uiteraard als jullie m zouden dragen!!!):

http://www.vanilia.com/sh ... rok-leather-plisse-camel/

NB: materiaal is imitatieleer, dus misschien een contrast in stoffen....?

Op de website staat ie idd afgebeeld met een oranje fluffy trui. Best mooi, maar zit te denken wat hier nog meer bij zou passen qua kleur en materiaal?

The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Ik weet nou niet of ik hem leuk vind... of niet.... Het lijkt mij heel leuk met een witte(of andere kalme basic tint) bloes die je er zo over bloesed zeg maar... (jaja lastig haha) Dus geen hele strakke maar een wat wijdere, maar die wel in de rok zit zeg maar.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Ik zou voor een strak zwart bloesje, truitje of aansluitend jasje gaan. In ieder geval strak, effen en zwart dus. Maar ik zou de rok nooit dragen, vind het verschrikkelijk lelijk, sorry
Strak truitje. Zwart of donkerblauw.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vind het wel een leuke aparte rok! Ik zou zelf een crème wit kleurig topje opdoen, strak niet losjes of wijd. Maar als ik jou was zou ik nog een keer gaan winkelen, trek je die rok aan en kan je lekker kijken wat jij zelf leuk erop vind staan. Het is wel een lastige!
quote:Nouschi schreef op 23 november 2015 @ 18:49:

Strak truitje. Zwart of donkerblauw.

+1

geen blouse, dat maakt de rok tuttig.
quote:Velma schreef op 23 november 2015 @ 18:52:

[...]

+1

geen blouse, dat maakt de rok tuttig.hou van tuttig leuke parelketting erbij:)
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Als je het chique wilt hebben, dan zou ik een wit blousje erboven doen. Wil je het casual dan misschien een strakke ribtrui. Zwart, wit of grijs.
Ik zou voor een strakke top gaan, waarschijnlijk een bodytop. Met hoge hals of kolletje lijkt me mooi klassiek. Er passen veel kleuren op maar ik zou in eerste instantie gaan voor zwart of creme
Zwart/wit of blauw/wit. Strak bloesje en een aansluitend jasje, of kasjmier trui, of een giletje, of vestje. Of wat wijder shirt of blouse met zwart wit motief, stippen of strepen.

Of juist iets knalroods of inderdaad oranje.
quote:ladygaga_xx schreef op 23 november 2015 @ 18:55:

[...]

hou van tuttig leuke parelketting erbij:)Ok, maar ik bedoelde heel fout tuttig, Vögele tuttig
Ik vind het trouwens een geweldige rok!
thanks meiden...zit wel een lijn in wat jullie zeggen: kort, strak en niet tuttig .

Donkerblauw lijkt me een mooie kleur, idd, Nouschi.

Crème of andere basic (nude?) kleur zou ik erg graag dragen, zeker in de vorm zoals jullie beschrijven, ladygaga+sunset, maar dat staat mij altijd hartstikke flets.. Idem helaas met zwart

Denk zelf ook aan iets NOG fluffy'erigs dan op de website. Echt zo'n extreem fluffy, kort truitje. Kleur blijft lastige.

t is inderdaad geen makkelijk te combineren rok. Ook qua schoenen heb ik geen idee: hakken. Dat wel. Maar wat voor soort??

Meestal weet ik wel iets leuks, maar bij dit? Maar vind de rok erg gaaf dus hier ga ik uitkomen ;-)!
quote:vivagirl2013 schreef op 23 november 2015 @ 18:57:

Als je het chique wilt hebben, dan zou ik een wit blousje erboven doen. Wil je het casual dan misschien een strakke ribtrui. Zwart, wit of grijs.Imitatieleer is nooit chic.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Een nauwsluitend creme kleurig truitje het liefst van angora, maar angora is helaas een dieronvriendelijk produkt.
quote:pejeka schreef op 23 november 2015 @ 19:00:

[...]

Imitatieleer is nooit chic.

Hihi, iets goedkoper dan t echte werk. Dat dan weer wel.

Ik hou van goed-nep.
Leuke rok!

Als het beetje deftig mag zijn:

Beetje stoerder:

quote:Velma schreef op 23 november 2015 @ 19:01:

Een nauwsluitend creme kleurig truitje het liefst van angora, maar angora is helaas een dieronvriendelijk produkt.

Jep zo'n stofje idd.

Dat creme is dus niet helemaal mijn kleur, helaas. Zou er mooi staan. Of ik moet er dan weer een groene sjaal bijvoorbeeld bij dragen (niet te groot, beetje bohemian chic-achtig)

En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes
nephtys, thanks!!!!!!

Looking good!! Dat zijn inderdaad de mogelijkheden!! Beide vind ik erg mooi!!
met die spijkerstof had ik nooit verwacht, maar ook dat is een goede!!

Ook met die schoenen, erg cool.

Ik dacht gelijk aan (open) hakken, hoeft dus niet.

WOW, word steeds blijer: die rok kan juist op veel manieren gecombineerd worden haha
quote:kers schreef op 23 november 2015 @ 19:04:

[...]

Jep zo'n stofje idd.

Dat creme is dus niet helemaal mijn kleur, helaas. Zou er mooi staan. Of ik moet er dan weer een groene sjaal bijvoorbeeld bij dragen (niet te groot, beetje bohemian chic-achtig)

Jammer want creme is wel de kleur voor deze rok ( en donkerblauw ) die bohemian chic sjaal weet ik niet, dat is een stijl die ik niet snel zou combineren met deze rok maar wie weet geeft het een verrassend leuk effect

En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes Goedzo! Zo'n lichaam zouden meer mensen moeten hebben, ook voor echt bont

Vind de rok op jouw plaatje echt niet mooi. Terwijl hij op de geklede plaatjes best meevalt. Vind de klassieke versie van Nepthys wel mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven