Wat bij deze rok dragen?
maandag 23 november 2015 om 18:40
Hi allen,
I know,ik kan het zo aan de verkoopster vragen maar wat zouden jullie bij deze rok dragen (uiteraard als jullie m zouden dragen!!!):
http://www.vanilia.com/sh ... rok-leather-plisse-camel/
NB: materiaal is imitatieleer, dus misschien een contrast in stoffen....?
Op de website staat ie idd afgebeeld met een oranje fluffy trui. Best mooi, maar zit te denken wat hier nog meer bij zou passen qua kleur en materiaal?
Thanks
!!
I know,ik kan het zo aan de verkoopster vragen maar wat zouden jullie bij deze rok dragen (uiteraard als jullie m zouden dragen!!!):
http://www.vanilia.com/sh ... rok-leather-plisse-camel/
NB: materiaal is imitatieleer, dus misschien een contrast in stoffen....?
Op de website staat ie idd afgebeeld met een oranje fluffy trui. Best mooi, maar zit te denken wat hier nog meer bij zou passen qua kleur en materiaal?
Thanks
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
maandag 23 november 2015 om 18:44
Ik weet nou niet of ik hem leuk vind... of niet.... Het lijkt mij heel leuk met een witte(of andere kalme basic tint) bloes die je er zo over bloesed zeg maar... (jaja lastig haha) Dus geen hele strakke maar een wat wijdere, maar die wel in de rok zit zeg maar.
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
maandag 23 november 2015 om 18:50
maandag 23 november 2015 om 19:00
thanks meiden...zit wel een lijn in wat jullie zeggen: kort, strak en niet tuttig .
Donkerblauw lijkt me een mooie kleur, idd, Nouschi.
Crème of andere basic (nude?) kleur zou ik erg graag dragen, zeker in de vorm zoals jullie beschrijven, ladygaga+sunset, maar dat staat mij altijd hartstikke flets.. Idem helaas met zwart
Denk zelf ook aan iets NOG fluffy'erigs dan op de website. Echt zo'n extreem fluffy, kort truitje. Kleur blijft lastige.
t is inderdaad geen makkelijk te combineren rok. Ook qua schoenen heb ik geen idee: hakken. Dat wel. Maar wat voor soort??
Meestal weet ik wel iets leuks, maar bij dit? Maar vind de rok erg gaaf dus hier ga ik uitkomen
!
Donkerblauw lijkt me een mooie kleur, idd, Nouschi.
Crème of andere basic (nude?) kleur zou ik erg graag dragen, zeker in de vorm zoals jullie beschrijven, ladygaga+sunset, maar dat staat mij altijd hartstikke flets.. Idem helaas met zwart
Denk zelf ook aan iets NOG fluffy'erigs dan op de website. Echt zo'n extreem fluffy, kort truitje. Kleur blijft lastige.
t is inderdaad geen makkelijk te combineren rok. Ook qua schoenen heb ik geen idee: hakken. Dat wel. Maar wat voor soort??
Meestal weet ik wel iets leuks, maar bij dit? Maar vind de rok erg gaaf dus hier ga ik uitkomen
maandag 23 november 2015 om 19:00
maandag 23 november 2015 om 19:04
quote:Velma schreef op 23 november 2015 @ 19:01:
Een nauwsluitend creme kleurig truitje het liefst van angora, maar angora is helaas een dieronvriendelijk produkt.
Jep zo'n stofje idd.
Dat creme is dus niet helemaal mijn kleur, helaas. Zou er mooi staan. Of ik moet er dan weer een groene sjaal bijvoorbeeld bij dragen (niet te groot, beetje bohemian chic-achtig)
En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes
Een nauwsluitend creme kleurig truitje het liefst van angora, maar angora is helaas een dieronvriendelijk produkt.
Jep zo'n stofje idd.
Dat creme is dus niet helemaal mijn kleur, helaas. Zou er mooi staan. Of ik moet er dan weer een groene sjaal bijvoorbeeld bij dragen (niet te groot, beetje bohemian chic-achtig)
En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes
maandag 23 november 2015 om 19:06
met die spijkerstof had ik nooit verwacht, maar ook dat is een goede!!
Ook met die schoenen, erg cool.
Ik dacht gelijk aan (open) hakken, hoeft dus niet.
WOW, word steeds blijer: die rok kan juist op veel manieren gecombineerd worden haha
Ook met die schoenen, erg cool.
Ik dacht gelijk aan (open) hakken, hoeft dus niet.
WOW, word steeds blijer: die rok kan juist op veel manieren gecombineerd worden haha
maandag 23 november 2015 om 19:09
quote:kers schreef op 23 november 2015 @ 19:04:
[...]
Jep zo'n stofje idd.
Jammer want creme is wel de kleur voor deze rok ( en donkerblauw ) die bohemian chic sjaal weet ik niet, dat is een stijl die ik niet snel zou combineren met deze rok maar wie weet geeft het een verrassend leuk effect
En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes Goedzo! Zo'n lichaam zouden meer mensen moeten hebben, ook voor echt bont
[...]
Jep zo'n stofje idd.
Jammer want creme is wel de kleur voor deze rok ( en donkerblauw ) die bohemian chic sjaal weet ik niet, dat is een stijl die ik niet snel zou combineren met deze rok maar wie weet geeft het een verrassend leuk effect
En angora ben ik zwaar allergisch voor. Mijn lichaam haat dieronvriendelijke stofjes Goedzo! Zo'n lichaam zouden meer mensen moeten hebben, ook voor echt bont