Wat draag jij op je nagels nu?
zondag 29 september 2019 om 14:17
Ik heb de chroompoeder toch nog ontvangen maar dat is tot op heden geen succes. Ik zal wel iets fout doen denk ik...?
Ik doe 2 laagjes zwarte gellak op (die ik uiteraard laat uitharden onder de lamp), daarna heb ik met alcohol de plaklaag verwijderd en daaroverheen het poeder aangebracht. Maar het wordt niet mooi egaal, hoe lang ik ook wrijf en hoeveel laagjes ik ook gebruik.
Daarna ook nog geprobeerd om na de laagjes kleur een topcoat te gebruiken, uitharden. plaklaag verwijderen en dan het poeder. Ook geen succes.
Nu heb ik wat zitten lezen op internet en begrijp ik dat ik eigenlijk een topcoat moet gebruiken (op waterbasis?) zonder plaklaag en dan het poeder eroverheen en dat het dan veel beter zou gaan... heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips voor me? En heb ik daarna dan ook weer een speciale topcoat nodig voor over het poeder?
Het lakken, stempelen ed gaat allemaal hartstikke goed maar dit lukt me maar niet. Frustrerend;))
Ik doe 2 laagjes zwarte gellak op (die ik uiteraard laat uitharden onder de lamp), daarna heb ik met alcohol de plaklaag verwijderd en daaroverheen het poeder aangebracht. Maar het wordt niet mooi egaal, hoe lang ik ook wrijf en hoeveel laagjes ik ook gebruik.
Daarna ook nog geprobeerd om na de laagjes kleur een topcoat te gebruiken, uitharden. plaklaag verwijderen en dan het poeder. Ook geen succes.
Nu heb ik wat zitten lezen op internet en begrijp ik dat ik eigenlijk een topcoat moet gebruiken (op waterbasis?) zonder plaklaag en dan het poeder eroverheen en dat het dan veel beter zou gaan... heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips voor me? En heb ik daarna dan ook weer een speciale topcoat nodig voor over het poeder?
Het lakken, stempelen ed gaat allemaal hartstikke goed maar dit lukt me maar niet. Frustrerend;))

zondag 29 september 2019 om 20:51
Ik heb nog nooit chromepoeder gebruikt, maar werkt het misschien wel als je de plaklaag laat zitten? (Dan werken mijn folies ook beter)Aragog schreef: ↑29-09-2019 14:17Ik heb de chroompoeder toch nog ontvangen maar dat is tot op heden geen succes. Ik zal wel iets fout doen denk ik...?
maandag 30 september 2019 om 23:41
Ik heb spiegel chrome poeder en daarbij zeiden ze dat als je een spiegeleffect wilde het juist niet in de plaklaag moest omdat het dan meer een glittereffect zou geven... ik ga maar eens kijken voor een no wipe topcoat dan!
maandag 14 december 2020 om 12:42
Ik zie dat er al even niet gereageerd is, maar probeer het toch maar even. Ik heb met heel veel nagellak dat ze vrij snel na het lakken dof worden. Ik heb ze gisteren gedaan, daarna zelfs nog een laagje clear coat eroverheen en ze glansden best mooi. Vanmorgen waren ze eigenlijk alweer net zo dof als normaal. Hoe kan dit? Gebruik ik de verkeerde coat? Moet ik wat anders hebben?
maandag 14 december 2020 om 13:23
maandag 14 december 2020 om 17:54
Héél goed laten uitharden (eventueel met een quick dry laagje) is het halve werk. En de gel look topcoat van Essence is ook echt top voor glanzende nagels!Levo schreef: ↑14-12-2020 12:42Ik zie dat er al even niet gereageerd is, maar probeer het toch maar even. Ik heb met heel veel nagellak dat ze vrij snel na het lakken dof worden. Ik heb ze gisteren gedaan, daarna zelfs nog een laagje clear coat eroverheen en ze glansden best mooi. Vanmorgen waren ze eigenlijk alweer net zo dof als normaal. Hoe kan dit? Gebruik ik de verkeerde coat? Moet ik wat anders hebben?
maandag 14 december 2020 om 18:48

dinsdag 15 december 2020 om 11:04
Gelukt! Heb die super gel van Rimmel gehaald en alles netjes laten uitharden. Heb nu eindelijk mooie glanzende nagels! Dank voor de tips dames!