Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij op je nagels nu?

18-08-2019 21:15 172 berichten
TO trapt af:
Bon-boy-age van Essie. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Kiki London - Lady Vegas

(gel lak)
Ik heb de chroompoeder toch nog ontvangen maar dat is tot op heden geen succes. Ik zal wel iets fout doen denk ik...?

Ik doe 2 laagjes zwarte gellak op (die ik uiteraard laat uitharden onder de lamp), daarna heb ik met alcohol de plaklaag verwijderd en daaroverheen het poeder aangebracht. Maar het wordt niet mooi egaal, hoe lang ik ook wrijf en hoeveel laagjes ik ook gebruik.
Daarna ook nog geprobeerd om na de laagjes kleur een topcoat te gebruiken, uitharden. plaklaag verwijderen en dan het poeder. Ook geen succes.

Nu heb ik wat zitten lezen op internet en begrijp ik dat ik eigenlijk een topcoat moet gebruiken (op waterbasis?) zonder plaklaag en dan het poeder eroverheen en dat het dan veel beter zou gaan... heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips voor me? En heb ik daarna dan ook weer een speciale topcoat nodig voor over het poeder?

Het lakken, stempelen ed gaat allemaal hartstikke goed maar dit lukt me maar niet. Frustrerend;))
Aruba Blue van Essie op mijn vingers, Big Apple Red van Opi op mijn tenen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Aragog schreef:
29-09-2019 14:17
Ik heb de chroompoeder toch nog ontvangen maar dat is tot op heden geen succes. Ik zal wel iets fout doen denk ik...?

Ik doe 2 laagjes zwarte gellak op (die ik uiteraard laat uitharden onder de lamp), daarna heb ik met alcohol de plaklaag verwijderd en daaroverheen het poeder aangebracht. Maar het wordt niet mooi egaal, hoe lang ik ook wrijf en hoeveel laagjes ik ook gebruik.
Daarna ook nog geprobeerd om na de laagjes kleur een topcoat te gebruiken, uitharden. plaklaag verwijderen en dan het poeder. Ook geen succes.

Nu heb ik wat zitten lezen op internet en begrijp ik dat ik eigenlijk een topcoat moet gebruiken (op waterbasis?) zonder plaklaag en dan het poeder eroverheen en dat het dan veel beter zou gaan... heeft iemand daar ervaring mee of heeft iemand tips voor me? En heb ik daarna dan ook weer een speciale topcoat nodig voor over het poeder?

Het lakken, stempelen ed gaat allemaal hartstikke goed maar dit lukt me maar niet. Frustrerend;))
Ik heb nog nooit chromepoeder gebruikt, maar werkt het misschien wel als je de plaklaag laat zitten? (Dan werken mijn folies ook beter)
De plaklaag idd niet verwijderen.

Topcoat, plaklaag niet verwijderen, chrome poeder, topcoat.

Of no wipe topcoat, chromepoeder, topcoat.
Wild-er-Ness van Rimmel.
_melon schreef:
29-09-2019 23:14
De plaklaag idd niet verwijderen.

Topcoat, plaklaag niet verwijderen, chrome poeder, topcoat.

Of no wipe topcoat, chromepoeder, topcoat.
Ik heb spiegel chrome poeder en daarbij zeiden ze dat als je een spiegeleffect wilde het juist niet in de plaklaag moest omdat het dan meer een glittereffect zou geven... ik ga maar eens kijken voor een no wipe topcoat dan!
Een simpel plum kleurig nagellakje van de Hema. Binnenkort krijg ik weer mooie gel nagels gezet door een nagelstyliste!
Brick Lane van Kiki London draag ik nu!
Ik zie dat er al even niet gereageerd is, maar probeer het toch maar even. Ik heb met heel veel nagellak dat ze vrij snel na het lakken dof worden. Ik heb ze gisteren gedaan, daarna zelfs nog een laagje clear coat eroverheen en ze glansden best mooi. Vanmorgen waren ze eigenlijk alweer net zo dof als normaal. Hoe kan dit? Gebruik ik de verkeerde coat? Moet ik wat anders hebben?
Gel top coat van Rimmel gebruik ik altijd (zwart flesje, paarse dop).
Daar gaan je nagels heel mooi van glanzen en het is een extra beschermlaagje.
Emma95 schreef:
14-12-2020 13:05
Gel top coat van Rimmel gebruik ik altijd (zwart flesje, paarse dop).
Daar gaan je nagels heel mooi van glanzen en het is een extra beschermlaagje.
Dan ga ik die proberen. Is dat ook makkelijk weer te verwijderen? Omdat er gel staat.
Ja hoor, gewoon met remover. Het is iets dikker dan nagellak, maar droogt vanzelf.

Bij Etos of Kruidvat is het tweede flesje Rimmel nu gratis.
De nagellak is ook erg goed.
Rouge Noir van Chanel.
1 dag maar want nagellak mag niet op het werk.
Levo schreef:
14-12-2020 12:42
Ik zie dat er al even niet gereageerd is, maar probeer het toch maar even. Ik heb met heel veel nagellak dat ze vrij snel na het lakken dof worden. Ik heb ze gisteren gedaan, daarna zelfs nog een laagje clear coat eroverheen en ze glansden best mooi. Vanmorgen waren ze eigenlijk alweer net zo dof als normaal. Hoe kan dit? Gebruik ik de verkeerde coat? Moet ik wat anders hebben?
Héél goed laten uitharden (eventueel met een quick dry laagje) is het halve werk. En de gel look topcoat van Essence is ook echt top voor glanzende nagels!
apppie schreef:
14-12-2020 17:54
Héél goed laten uitharden (eventueel met een quick dry laagje) is het halve werk. En de gel look topcoat van Essence is ook echt top voor glanzende nagels!
Ik ga ermee aan de slag! Wil mooie nagels met kerst :D
Veiled van CND
Niets, na 2 dagen nagellak duurt het weken voor m'n nagels weer herstelt zijn :-(
apppie schreef:
14-12-2020 17:54
Gelukt! Heb die super gel van Rimmel gehaald en alles netjes laten uitharden. Heb nu eindelijk mooie glanzende nagels! Dank voor de tips dames!
Gel nagels, meanail kleur coral, zelf gezet ronde nagels Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
ik heb nu een perzikachtige nude kleur op, dit weekend verwissel ik die voor deze:

Catrice Gold Effect 01 Attracting Pomp

Afbeelding
Deze!

(Niet mijn foto)

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven