Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij op je nagels nu?

18-08-2019 21:15 172 berichten
TO trapt af:
Bon-boy-age van Essie. :cheer2:
sweetnovember schreef:
18-08-2019 21:58
Wauw, deze is mooi! Krijg je die goed gelakt zonder dat ie streperig wordt?
Jep, ik heb wel 3 laagjes.

Ik heb meer van die nude tinten en die zijn een stuk doorschijnender en die krijg ik niet streeploos. Dit is wel echt mijn favoriet.
YellowLemon schreef:
18-08-2019 22:02
Jep, ik heb wel 3 laagjes.

Ik heb meer van die nude tinten en die zijn een stuk doorschijnender en die krijg ik niet streeploos. Dit is wel echt mijn favoriet.
Snap ik! Hij is echt heel mooi!!
Alle reacties Link kopieren
Niks want ik ben dus zo iemand waarbij het eruit ziet of het door een kleuter is gedaan omdat ik daar echt niet behendig in ben.
moonenz schreef:
18-08-2019 22:01
ik knip ze vaak weer even wat korter op het moment dat m'n medereizigers het weer nodig vinden uitvoerig commentaar op m'n nagels te leveren tegen diegene met wie ze reizen. Maar ze veilen was ik nog niet opgekomen, brengt dat nog wat op? :hihi:
Mijn nagels blijven sterker wanneer ik ze veil. Al zal dat bij jou niet zoveel uitmaken geloof ik. En je kan de vorm van je tip nog een beetje verfijnen.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
18-08-2019 21:50
Ja ik ook!!!

Hoe lang laten jullie je nagels groeien? Ik heb ze nu alle 10 heel erg lang maar vind knippen zo zonde..
Ik werk bij een levensmiddelenbedrijf en mag dus geen lange nagels, ze steken bij mij een heel klein beetje uit boven mijn topjes.
Alle reacties Link kopieren
Links een roze french manicure rechts gelpolish wild cat
Relax we're all crazy, it's not a competition
Helemaal niets op het moment.
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
18-08-2019 22:01
ik knip ze vaak weer even wat korter op het moment dat m'n medereizigers het weer nodig vinden uitvoerig commentaar op m'n nagels te leveren tegen diegene met wie ze reizen. Maar ze veilen was ik nog niet opgekomen, brengt dat nog wat op? :hihi:
Je kunt ze beter vijlen, dan hou je zelf ook nog wat over :P
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Due-scimmie schreef:
18-08-2019 22:03
Niks want ik ben dus zo iemand waarbij het eruit ziet of het door een kleuter is gedaan omdat ik daar echt niet behendig in ben.
Ik maak zelf vaak de randen schoon met aceton en een dun kwastje.
Tickel schreef:
18-08-2019 22:07
Je kunt ze beter vijlen, dan hou je zelf ook nog wat over :P
Whoops. :angel:
Hoeveel tijd steken jullie in 'jullie' nagels? Ik zelf heel erg veel. :rolling:
En dan veel als in elke dag smeer ik mijn nagels 6 tot 10 keer in met een nagelriemboter of olie. 2 a 3 keer per week een nieuw kleurtje of nail art en daar steek ik ook veel tijd en verzorging in.
anoniem_6544f382370a2 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 22:11
55.31% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
18-08-2019 22:07
Je kunt ze beter vijlen, dan hou je zelf ook nog wat over :P
nou als het geld op kan leveren is het nog interessanter met mijn speedy nagelgroei *wrijft in handen*
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Sasserdje schreef:
18-08-2019 22:09
Hoeveel tijd steken jullie in 'jullie' nagels? Ik zelf heel erg veel. :rolling:
En dan veel als in elke dag smeer ik mijn nagels 6 tot 10 keer in met een nagelriemboter of olie. 2 a 3 keer per week een nieuw kleurtje of nail art en daar steek ik ook veel tijd en verzorging in.
:O
Vooral doen waar je blij van wordt natuurlijk, maar ik weet echt niet wat ik lees!
Grappig die verschillen tussen mensen.
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
18-08-2019 22:09
Hoeveel tijd steken jullie in 'jullie' nagels? Ik zelf heel erg veel. :rolling:
En dan veel als in elke dag smeer ik mijn nagels 6 tot 10 keer in met een nagelriemboter of olie. 2 a 3 keer per week een nieuw kleurtje of nail art en daar steek ik ook veel tijd en verzorging in.
zo min mogelijk eigenlijk bij commentaar is het weer tijd om even te knippen en te vijlen (of als ik zelf opmerk dat de nagel van m'n wijsvinger krom begint te groeien dan is het ook tijd). 1x in de week lakken maar ook alleen als ik er zin in heb anders werk ik het een beetje bij, zie je van een afstandje niet, best weer even.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Sensationail Espresso Bean.

En één nagel bewerkt met goudkleurig chromepoeder van Essence Metal Shock (lijkt niet meer in de winkel te koop?).

Afbeelding
snoesje666 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 22:32
24.56% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Ik vind de lakjes van Rimmel 60 seconde fijn!
Maar met een base en topcoat erbij blijft nagellak sowieso maar hoogstens 2 dagen mooi.
klavertje-vier2019 schreef:
18-08-2019 22:20
:O
Vooral doen waar je blij van wordt natuurlijk, maar ik weet echt niet wat ik lees!
Grappig die verschillen tussen mensen.
Hahaha! Veel mensen reageren zo. Dit is voor mij ontspanning. Voor de een een boek, nagels voor mij!
Loesiepoesie schreef:
18-08-2019 22:01
Dit heb ik nou ook!

Behalve op mn teennagels, daar voel ik dan niks van.

Ik ook!

Vingernagels zijn verzorgd, netjes en een paar mm boven mijn vingertoppen. Nagellak vind ik hartstikke leuk, maar sinds mijn laatste zwangerschap kan ik niet meer tegen het gevoel van gelakte nagels.

Op mijn tenen heb ik daar geen problemen mee. Gek.
Kerstbal_83 schreef:
18-08-2019 22:24
Ik vind de lakjes van Rimmel 60 seconde fijn!
Maar met een base en topcoat erbij blijft nagellak sowieso maar hoogstens 2 dagen mooi.
Heb ik ook gehad, tot dat ik een andere base en topcoat ben gaan gebruiken. Ik gebruik nu een paar maanden de extreme last base en topcoat van essence en die werken wel! Het blijft nu makkelijk een week zitten.
Alle reacties Link kopieren
Op mijn teennagels fuchsia met regenboogglitters.

Op mijn vingernagels een beschaafde lichtglanzende lak. Roze/parelmoer?

Mijn tenen zie ik alleen zelf of mijn gezin als ik thuis mijn schoenen uitdoe. Vind het grappig om er knalkleur op te hebben. Mijn handen zijn altijd onopvallend gelakt.
Sasserdje schreef:
18-08-2019 22:28
Heb ik ook gehad, tot dat ik een andere base en topcoat ben gaan gebruiken. Ik gebruik nu een paar maanden de extreme last base en topcoat van essence en die werken wel! Het blijft nu makkelijk een week zitten.
Oh joh!
Bedankt voor de tip! :)
Dat is het proberen waard.
Alle reacties Link kopieren
‘If not purple... then what’ van Catrice, knalpaars, met Rimmel gel topcoat.
Dekt echt met 1 laagje al.
En op mijn tenen donkerpaars van Herome.
Alle reacties Link kopieren
OPI - Exotic birds don't tweet
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
18-08-2019 22:09
Hoeveel tijd steken jullie in 'jullie' nagels? Ik zelf heel erg veel. :rolling:
En dan veel als in elke dag smeer ik mijn nagels 6 tot 10 keer in met een nagelriemboter of olie. 2 a 3 keer per week een nieuw kleurtje of nail art en daar steek ik ook veel tijd en verzorging in.
ik heb gel nagels dus om de 5 weken vul ik ze zelf op en bedenk ik wat ik nu weer is zal doen. soms verdeel ik het over 3 dagen ben ongv 4 a 5 bezig
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft 2 weken geleden mijn nagels gelakt met gellak en ik ben helemaal fan nu. Ik heb lange nagels van mezelf maar lak ze eigenlijk nooit omdat ik dat te veel werk vind en het vaak binnen een dag al beschadigd is. Maar dit zit er nu dus al bijna 2 weken perfect op. Heb net maar een zooi spulletjes op AliExpress besteld en kan niet wachten tot ik zelf ‘aan de slag’ kan;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven