Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij op je nagels nu?

18-08-2019 21:15 172 berichten
TO trapt af:
Bon-boy-age van Essie. :cheer2:
op vier vingers een super roze glitterlak van een tankstation in Spanje. 1.89 euro per flesje en heb de laatste twee meegenomen. Beide ringvingers een superdonkerpaars lakje Catrice Gold en op die twee nagels een 3-d stickertje van Aliexpress... ik zal eens plaatjes rechten aanvragen :proud:
(ben ik tot nu toe te lui voor geweest)
pokkewijf schreef:
27-08-2019 22:51
vijlen is nog beter :lol:
Die was al voorbij gekomen. :proud:

Ik heb nu Catrice 33 Pink outside the box:
Afbeelding

Met daaroverheen Primark 104 rainbow:
Afbeelding
retrostar schreef:
19-08-2019 08:39
Een mengsel van tuingrond en en op sommige nagels resten montagekit.
:hug: ik voel je verdriet ...
Alle reacties Link kopieren
Deze

Afbeelding

@Yellow lemon, die is echt heel leuk die kleur! misschien volgende keer :)
Sasserdje schreef:
27-08-2019 22:46
Plaklaag verwijderen. En ik stempel altijd over de topcoat heen (bij gewone lak) maar ik denk dat het bij gel ook over de kleurlak kan.
Dank je wel voor je reactie. Eerst plaklaag verwijderen dus voor het stempelen dus. ‘
En als je chroompoeder wil gebruiken? Dan ook eerst de plaklaag verwijderen dat jij weet?
Ook dan de plak laag verwijderen Aragog! Anders wordt het zo'n smeerboel.
Zo’n roze kleur als de jouwe heb ik ook Robinson, wel van een ander merk. Ik sta altijd eeuwig te tobben welke kleur roze ik ga pakken.

Ik had een nagelverharder gehaald en ik heb het idee dat daardoor mijn nagellak niet goed blijft zitten. Anders is het de topcoat van Primark want ik heb nu gouden glitters over Catrice 01 attracting pomp:
Afbeelding
Heel herkenbaar YellowLemon. Ik sta ook altijd te treuzelen. Die lakken zijn mooi he! Ik heb meteen alle kleuren gekocht. Catrice heeft sowieso altijd hele fijne lakken.

Hardernee maakt je nagels hard. Je kunt beter een basecoat gebruiken en je nagelriemen regelmatig insmeren. Sorry als je niet op dit advies zit te wachten. :-]
Ik heb nu acrylnagels, ik vind echt heel mooi maar die uitgroei.. Ook best prijzig elke maand natuurlijk.
Voordeel nu vind ik dat wel echt heel stevig is, kan tegen een stootje etc.
Als ik weer terug zou gaan naar eigen nagels, zou het dan een week blijven zitten met topcoat etc?
(hiervoor echt nooit nagellak gebruikt..)
Op m’n teennagels afwisselend zwart en kobaltblauw, geen idee welk merk. Vingernagels nooit gelakt, teveel werk om mooi te houden.
YellowLemon schreef:
30-08-2019 23:33
Zo’n roze kleur als de jouwe heb ik ook Robinson, wel van een ander merk. Ik sta altijd eeuwig te tobben welke kleur roze ik ga pakken.

Ik had een nagelverharder gehaald en ik heb het idee dat daardoor mijn nagellak niet goed blijft zitten. Anders is het de topcoat van Primark want ik heb nu gouden glitters over Catrice 01 attracting pomp:
Afbeelding

Prachtig! :heart:
Ik ben gek op nagellak maar alles bladdert binnen een dag af. Heel slappe nagels die ik twee keer per week moet knippen, alsof ik pokon eet! Kleurtjes trekken ook altijd in mijn nagels. Baal er goed van.
Sasserdje schreef:
31-08-2019 11:25
Heel herkenbaar YellowLemon. Ik sta ook altijd te treuzelen. Die lakken zijn mooi he! Ik heb meteen alle kleuren gekocht. Catrice heeft sowieso altijd hele fijne lakken.

Hardernee maakt je nagels hard. Je kunt beter een basecoat gebruiken en je nagelriemen regelmatig insmeren. Sorry als je niet op dit advies zit te wachten. :-]
Het zou misschien niet verkeerd zijn voor mijn nagelriemen. Ik heb er regelmatig eentje ingescheurd/een wondje aan, hoe zeg je dat? Maar ik werk ook veel in de tuin.
YellowLemon schreef:
31-08-2019 14:50
Het zou misschien niet verkeerd zijn voor mijn nagelriemen. Ik heb er regelmatig eentje ingescheurd/een wondje aan, hoe zeg je dat? Maar ik werk ook veel in de tuin.
Kan hoor, als het kouder word krijg ik bijvoorbeeld snel scheurtjes. Veel in de tuin werken kan prima hoor. Bij de hema heb je een fijne olie voor 3,50.
YellowLemon schreef:
18-08-2019 21:42
114 nude demoiselle van l’oreal:

Afbeelding
Plaatje van internet maar geeft wel een goed beeld. :heart:
Dekt deze goed met twee laagjes?

OT: Chanel nr 167, ballerina
Emma95 schreef:
18-08-2019 23:03
‘If not purple... then what’ van Catrice, knalpaars, met Rimmel gel topcoat.
Dekt echt met 1 laagje al.
En op mijn tenen donkerpaars van Herome.
Ik heb net de If not purple besteld, wat een geweldige kleur!!
Vraagje. Ik heb gellak opgedaan en helemaal afgewerkt met topcoat en plaklaagje verwijderd. Tot zo ver perfect. Maar nu had ik bij Ali zwarte stempellak gekocht om een figuurtje op mijn nagels te stempelen. Stempelen gaat goed, figuurtje zit er goed op. Maar nu wilde ik over het figuurtje nog met gewone topcoat een extra beschermend laagje aanbrengen maar hoe lang ik ook wacht, zodra ik er met topcoat overheen ga smeert het figuurtje een beetje uit. Hoe doen jullie dat?
Aragog schreef:
08-09-2019 17:02
Vraagje. Ik heb gellak opgedaan en helemaal afgewerkt met topcoat en plaklaagje verwijderd. Tot zo ver perfect. Maar nu had ik bij Ali zwarte stempellak gekocht om een figuurtje op mijn nagels te stempelen. Stempelen gaat goed, figuurtje zit er goed op. Maar nu wilde ik over het figuurtje nog met gewone topcoat een extra beschermend laagje aanbrengen maar hoe lang ik ook wacht, zodra ik er met topcoat overheen ga smeert het figuurtje een beetje uit. Hoe doen jullie dat?
Net even op Ali gekeken naar die stempels. Ziet er leuk uit!
Kan dit ook met gewone nagellak of droogt dit te snel?
Frietmetmayo schreef:
08-09-2019 22:10
Net even op Ali gekeken naar die stempels. Ziet er leuk uit!
Kan dit ook met gewone nagellak of droogt dit te snel?
Dat kan wel hoor. Ik heb met gewone nagellak het stempelen geoefend. Wel een kleurtje nemen die goed gepigmenteerd is want met een half doorschijnend lakje gaat het niet.
Aragog schreef:
08-09-2019 17:02
Ik gebruik daat een speciale "smudge free" topcoat voor. Geen idee waarom, maar als ik die gebruik smeert hij niet uit. En stamping nail art is mijn favo! Reverse stamping is helemaal tod.
Sasserdje schreef:
09-09-2019 08:45
Ik gebruik daat een speciale "smudge free" topcoat voor. Geen idee waarom, maar als ik die gebruik smeert hij niet uit. En stamping nail art is mijn favo! Reverse stamping is helemaal tod.
Bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken voor zo’n topcoat. Welk merk heb jij?
Aragog schreef:
09-09-2019 09:28
Bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken voor zo’n topcoat. Welk merk heb jij?
Ik heb die van mo-you london.
Gelnagels
French manicure
Het lukt me ineens niet meer om een plaatje te plakken... Welke site gebruiken jullie om te uploaden? :)
apppie schreef:
09-09-2019 20:47
Het lukt me ineens niet meer om een plaatje te plakken... Welke site gebruiken jullie om te uploaden? :)
Img share. Zag dat tinypic uit de lucht is. :bye:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven