Wat draag jij op je nagels nu?

dinsdag 27 augustus 2019 om 22:55
op vier vingers een super roze glitterlak van een tankstation in Spanje. 1.89 euro per flesje en heb de laatste twee meegenomen. Beide ringvingers een superdonkerpaars lakje Catrice Gold en op die twee nagels een 3-d stickertje van Aliexpress... ik zal eens plaatjes rechten aanvragen
(ben ik tot nu toe te lui voor geweest)

(ben ik tot nu toe te lui voor geweest)

vrijdag 30 augustus 2019 om 20:36
Dank je wel voor je reactie. Eerst plaklaag verwijderen dus voor het stempelen dus. ‘
En als je chroompoeder wil gebruiken? Dan ook eerst de plaklaag verwijderen dat jij weet?

vrijdag 30 augustus 2019 om 23:33
Zo’n roze kleur als de jouwe heb ik ook Robinson, wel van een ander merk. Ik sta altijd eeuwig te tobben welke kleur roze ik ga pakken.
Ik had een nagelverharder gehaald en ik heb het idee dat daardoor mijn nagellak niet goed blijft zitten. Anders is het de topcoat van Primark want ik heb nu gouden glitters over Catrice 01 attracting pomp:
Ik had een nagelverharder gehaald en ik heb het idee dat daardoor mijn nagellak niet goed blijft zitten. Anders is het de topcoat van Primark want ik heb nu gouden glitters over Catrice 01 attracting pomp:

zaterdag 31 augustus 2019 om 11:25
Heel herkenbaar YellowLemon. Ik sta ook altijd te treuzelen. Die lakken zijn mooi he! Ik heb meteen alle kleuren gekocht. Catrice heeft sowieso altijd hele fijne lakken.
Hardernee maakt je nagels hard. Je kunt beter een basecoat gebruiken en je nagelriemen regelmatig insmeren. Sorry als je niet op dit advies zit te wachten.
Hardernee maakt je nagels hard. Je kunt beter een basecoat gebruiken en je nagelriemen regelmatig insmeren. Sorry als je niet op dit advies zit te wachten.
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)
zaterdag 31 augustus 2019 om 11:52
Ik heb nu acrylnagels, ik vind echt heel mooi maar die uitgroei.. Ook best prijzig elke maand natuurlijk.
Voordeel nu vind ik dat wel echt heel stevig is, kan tegen een stootje etc.
Als ik weer terug zou gaan naar eigen nagels, zou het dan een week blijven zitten met topcoat etc?
(hiervoor echt nooit nagellak gebruikt..)
Voordeel nu vind ik dat wel echt heel stevig is, kan tegen een stootje etc.
Als ik weer terug zou gaan naar eigen nagels, zou het dan een week blijven zitten met topcoat etc?
(hiervoor echt nooit nagellak gebruikt..)

zaterdag 31 augustus 2019 om 12:00
YellowLemon schreef: ↑30-08-2019 23:33Zo’n roze kleur als de jouwe heb ik ook Robinson, wel van een ander merk. Ik sta altijd eeuwig te tobben welke kleur roze ik ga pakken.
![]()
Prachtig!

zaterdag 31 augustus 2019 om 14:50
Het zou misschien niet verkeerd zijn voor mijn nagelriemen. Ik heb er regelmatig eentje ingescheurd/een wondje aan, hoe zeg je dat? Maar ik werk ook veel in de tuin.Sasserdje schreef: ↑31-08-2019 11:25Heel herkenbaar YellowLemon. Ik sta ook altijd te treuzelen. Die lakken zijn mooi he! Ik heb meteen alle kleuren gekocht. Catrice heeft sowieso altijd hele fijne lakken.
Hardernee maakt je nagels hard. Je kunt beter een basecoat gebruiken en je nagelriemen regelmatig insmeren. Sorry als je niet op dit advies zit te wachten.![]()

zaterdag 31 augustus 2019 om 15:29
Kan hoor, als het kouder word krijg ik bijvoorbeeld snel scheurtjes. Veel in de tuin werken kan prima hoor. Bij de hema heb je een fijne olie voor 3,50.YellowLemon schreef: ↑31-08-2019 14:50Het zou misschien niet verkeerd zijn voor mijn nagelriemen. Ik heb er regelmatig eentje ingescheurd/een wondje aan, hoe zeg je dat? Maar ik werk ook veel in de tuin.

zaterdag 31 augustus 2019 om 15:35
Dekt deze goed met twee laagjes?YellowLemon schreef: ↑18-08-2019 21:42114 nude demoiselle van l’oreal:
Plaatje van internet maar geeft wel een goed beeld.![]()
OT: Chanel nr 167, ballerina
zaterdag 31 augustus 2019 om 15:57
zondag 8 september 2019 om 17:02
Vraagje. Ik heb gellak opgedaan en helemaal afgewerkt met topcoat en plaklaagje verwijderd. Tot zo ver perfect. Maar nu had ik bij Ali zwarte stempellak gekocht om een figuurtje op mijn nagels te stempelen. Stempelen gaat goed, figuurtje zit er goed op. Maar nu wilde ik over het figuurtje nog met gewone topcoat een extra beschermend laagje aanbrengen maar hoe lang ik ook wacht, zodra ik er met topcoat overheen ga smeert het figuurtje een beetje uit. Hoe doen jullie dat?
zondag 8 september 2019 om 22:10
Net even op Ali gekeken naar die stempels. Ziet er leuk uit!Aragog schreef: ↑08-09-2019 17:02Vraagje. Ik heb gellak opgedaan en helemaal afgewerkt met topcoat en plaklaagje verwijderd. Tot zo ver perfect. Maar nu had ik bij Ali zwarte stempellak gekocht om een figuurtje op mijn nagels te stempelen. Stempelen gaat goed, figuurtje zit er goed op. Maar nu wilde ik over het figuurtje nog met gewone topcoat een extra beschermend laagje aanbrengen maar hoe lang ik ook wacht, zodra ik er met topcoat overheen ga smeert het figuurtje een beetje uit. Hoe doen jullie dat?
Kan dit ook met gewone nagellak of droogt dit te snel?
maandag 9 september 2019 om 08:39
Dat kan wel hoor. Ik heb met gewone nagellak het stempelen geoefend. Wel een kleurtje nemen die goed gepigmenteerd is want met een half doorschijnend lakje gaat het niet.Frietmetmayo schreef: ↑08-09-2019 22:10Net even op Ali gekeken naar die stempels. Ziet er leuk uit!
Kan dit ook met gewone nagellak of droogt dit te snel?

maandag 9 september 2019 om 08:45
Ik gebruik daat een speciale "smudge free" topcoat voor. Geen idee waarom, maar als ik die gebruik smeert hij niet uit. En stamping nail art is mijn favo! Reverse stamping is helemaal tod.Aragog schreef: ↑08-09-2019 17:02Vraagje. Ik heb gellak opgedaan en helemaal afgewerkt met topcoat en plaklaagje verwijderd. Tot zo ver perfect. Maar nu had ik bij Ali zwarte stempellak gekocht om een figuurtje op mijn nagels te stempelen. Stempelen gaat goed, figuurtje zit er goed op. Maar nu wilde ik over het figuurtje nog met gewone topcoat een extra beschermend laagje aanbrengen maar hoe lang ik ook wacht, zodra ik er met topcoat overheen ga smeert het figuurtje een beetje uit. Hoe doen jullie dat?
maandag 9 september 2019 om 09:28
Bedankt voor de tip. Ik ga eens kijken voor zo’n topcoat. Welk merk heb jij?