Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag deel 2!!

12-10-2018 16:22 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, de eerste werd wat vol ;-)

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134

Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
07-11-2018 10:45
heel leuk jurkje Ceci, waar is ie van?
Steps, daar heb ik veel kleding van. Vandaag ook een jurkje van Steps aan ( oude collectie ), zwart met zilver. Heb m al eens gepost hier. Er bij zwart jasje en een panty met naad en de tekst love op de achterkant.
Alle reacties Link kopieren
ik ben ook steps fan , heb deze nooit gezien. Leuk hoor!
Afbeelding

Deze jurk is gisteren binnen gekomen en vandaag aan. :heart: Maar door de crepe stof ben ik een beetje zoekende wat voor vestje erop mooi is. Nu met een korte zwarte cardigan maar dat voelt ook niet als de perfecte combi.
Colberts draag ik eigenlijk niet dus die vallen af.

Oh en met een zwarte 40den panty en zwarte leren laarzen met een klein hakje.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Jurkje van le pep met zwarte nylons en mijn zwarte geborduurde laarsjes van brako.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
07-11-2018 12:34
Afbeelding

Deze jurk is gisteren binnen gekomen en vandaag aan. :heart: Maar door de crepe stof ben ik een beetje zoekende wat voor vestje erop mooi is. Nu met een korte zwarte cardigan maar dat voelt ook niet als de perfecte combi.
Colberts draag ik eigenlijk niet dus die vallen af.

Oh en met een zwarte 40den panty en zwarte leren laarzen met een klein hakje.
Mooie jurk!
Dat combineren vind ik met dit soort jurken ook altijd moeilijk.
Ik kom ook niet verder dan een kort zwart vestje maar denk idd niet dat het wauw is.
Als nog iemand ideeën heeft?
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Wat een fantastisch topic dit.
Vandaag draag ik een blauwe g-star met unfashionable rechte pijp, zwarte fluffy huissokken en een zwarte dunne trui met blauw glittertje.

Want ik werk thuis. En ik heb er geen zin in. Tot m’n schaamte heb ik net 4 dagen dezelfde spijkerbroek en trui aangehad, zelfs nadat er een kop koffie overheen gegaan was. Inmiddels is het wel gewassen maar knap is het nog steeds niet. Ik heb jullie inspiratie dus hard nodig!
Alle reacties Link kopieren
Mooie jurken Bohéme en minionette.
Ik vind het stom dat winterjurken vaak met korte mouwen zijn. Vast om nog extra vestjes/colbertjes te kunnen verkopen. Zou ook niet precies weten wat je hierbij aan kan, maar een contrasterende of complementaire kleur lijkt me mooi: koningsblauw, knalroze, oker (hoewel ik me meen te herinneren dat dit je niet stond). Of gewoon zwart zoals je nu hebt.

Ik zou wel een vestje/colbertje nemen waarin je taille mooi uitkomt, dat is nou net de feature van deze jurk! Eventueel kun je nog een riempje omdoen.
Alle reacties Link kopieren
minionette schreef:
26-10-2018 16:05
Vandaag truitje van Vila dat ik vorig jaar gekocht heb met kokerrok.
Jammer genoeg zit er metaaldraad in en dat prikt...

Afbeelding
Ik ben helemaal verliefd op de wand waar jij voor staat.
Waar is dit te koop, of ben je zelf super creatief.
Alle reacties Link kopieren
Merel7 schreef:
07-11-2018 14:15
Ik ben helemaal verliefd op de wand waar jij voor staat.
Waar is dit te koop, of ben je zelf super creatief.
Haha thanks!
Dit zijn klokken van maisons du monde. Weet niet of je die in nl ook hebt? Kan ook online denk ik.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
minionette schreef:
07-11-2018 16:39
Haha thanks!
Dit zijn klokken van maisons du monde. Weet niet of je die in nl ook hebt? Kan ook online denk ik.
Gevonden, dank je!!
Alle reacties Link kopieren
minionette schreef:
07-11-2018 12:45
Afbeelding

Jurkje van le pep met zwarte nylons en mijn zwarte geborduurde laarsjes van brako.
Oh, deze is mooi...... Ik zie me zelf er (met mijn oude figuur) al helemaal in lopen. Kwijl.

De laatste tijd weinig geschreven hier. Het ging/gaat even niet zo lekker, en steeds dezelfde outfit van joggingbroek en shirt vond ik ook niet postwaardig.
Zelfs die kleren raakten op eb versleten, dus vanochtend een enorme bestelling joggingbroeken staan passen. Straks even de retour in orde maken, kan man het morgen afgeven op het postkantoor :) .

En toen vond ik dat ik ook nog wel wat meer leuke comfortabele kleren mocht hebben, dus net een megabestelling gedaan bij king louie. Probleem is ook dat ik nu een aantal rokjes heb waarop ik geen goede kleur trui heb, dus ik heb zo ongeveer elk model in elke kleur besteld. En nu maar hopen dat ik niet alles leuk vind....

Vandaag aan:

Een rokje in deze stof (kan geen plaatje van de rok vinden):
Afbeelding

Daaronder een grijze panty en er op een shirtje in de rood/roze kleur van de rok.
Maar ik ben niet helemaal tevreden over de combi, vandaar de megabestelling voor truien (en panties) :)


hmmmm... plaatje plakken is mislukt he? Dit printje dus:
https://www.degroeneknoop.nl/duurzame-d ... louie.html
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Leuk printje Anna!

Hier ook een tijdje wat same-old dingen aangehad. Net met een nieuwe baan begonnen en dat is een uitstekend excuus om weer een beetje gekleder voor de dag te komen.

Vandaag een grijs overslagtruitje, een bordeauxrood hemdje en een groene pantalon. Daaronder zwarte enkellaarsjes met hak en (af en toe zichtbaar wegens cropped model broek) grijze panterprint sokken met een glittertje.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ohhh regrette love it love it love it!!

Anna, herkenbaar hoor. Vandaag ook weer een joggingbroek.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Ik ben naar de outlet dagen van wow to go geweest en heb er vandaag een jurk van aan die heel erg op deze lijkt alleen iets andere print :
Afbeelding
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een serieuze slag geslagen maa4 heb nu wel ineens echt veel kleren ( ik had al veel). Zit nu toch wel een eind boven de 100 stuks hoor. Van kleding die nu te dragen is. En zonder onderkleding en sokken en zo.
Voel me wel wat schuldig. Maar kan er ook zo happy van worden...

Hoe zit het bij jullie aangezien jullie ook best veel bezig zijn met kleding vermoed ik? Hangt er bij jullie ook zoveel of meer?

En eigenlijk heb ik ook nog zin om morgen nog eens terug te gaan naar die verkoop...
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Vergeet ik hier bijna te posten terwijl ik eindelijk weer wat leuks aan heb :biggrin: .
Grijze skinnyjeans met grijs shirt, leverkleurige enkellaarsjes met hak en lange blazer crème kleur met rozerode print van blaadjes.

Afbeelding
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Ik zat daar ook wel op Minionette. Maar heb deze week alles behalve KL op marktplaats gezet en verkocht. Heel veel mooi nieuw spul, maar ik voel me er niet meer fijn in.

Ik heb dus 30 jurken, 3 rokken, een jumpsuit en 15 vestjes.
Maar dan ook nog wel kleding om op de bank te chillen en wat basics

30 jurken is nu wel echt mijn max. Ik heb er 3 verkocht en ook weer 3 nieuwe gekocht. :biggrin:
wiezel schreef:
10-11-2018 19:56
Vergeet ik hier bijna te posten terwijl ik eindelijk weer wat leuks aan heb :biggrin: .
Grijze skinnyjeans met grijs shirt, leverkleurige enkellaarsjes met hak en lange blazer crème kleur met rozerode print van blaadjes.

Afbeelding
Oooooh die blazer! :love:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook veel en voel me alleen nu even schuldig omdat ik deze zomer geen jurk heb kunnen dragen en die voornamelijk koop. Ik ben wat afgevallen en alles staat nu gewoon leuk dus ik geniet er gewoon van. Heb nu welwcht zoiets van ik heb genoeg en ook geen zin om meer te kopen. Wil eigenlijk nog wel wat verkopen maar dat schiet niet zo op.

Vandaag weer een trainingsbroek en sweater, morgen terug naar huis vliegen, dan een oversized blauwe gebreide trui, skinny jeans en heerlijke PJ schoenen.
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
10-11-2018 20:08
Oooooh die blazer! :love:
Tof he! Voor het eerst aan vandaag. Van dikke jogging achtige stof, dus zit ook nog eens superlekker. :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Boheme schreef:
10-11-2018 20:07
Ik zat daar ook wel op Minionette. Maar heb deze week alles behalve KL op marktplaats gezet en verkocht. Heel veel mooi nieuw spul, maar ik voel me er niet meer fijn in.

Ik heb dus 30 jurken, 3 rokken, een jumpsuit en 15 vestjes.
Maar dan ook nog wel kleding om op de bank te chillen en wat basics

30 jurken is nu wel echt mijn max. Ik heb er 3 verkocht en ook weer 3 nieuwe gekocht. :biggrin:
Ik heb de voorbije 2 dagen in de outlet dus 20 stuks gekocht voor 300 euro.
Was jarig en had van ouders wat geld gekregen voor mezelf :-D
Allemaal wow to go / who s that girl.
Dat is samen met king louie le pep sugarhill en banned echt "mij".
Kleding met een "twist" vaak.
Ik ga morgen mijn nieuwe plisse unicorn rok aandoen :-D

Heb me wel wat laten gaan. En voel me nu wat schuldig want is toch wat banaal ergens...
Alles waar ik niet heel happy van word of waarvoor het de komende maanden te koud is is tijdelijk in een doos nu en kan dat ik een deel ervan ga proberen verkopen.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
10-11-2018 19:56
Vergeet ik hier bijna te posten terwijl ik eindelijk weer wat leuks aan heb :biggrin: .
Grijze skinnyjeans met grijs shirt, leverkleurige enkellaarsjes met hak en lange blazer crème kleur met rozerode print van blaadjes.

Afbeelding
Heel mooi!
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Hele toffe blazer Wiezel! Ik denk dat ie nog meer knalt als je er ipv hele neutrale dingen juist kleur onder draagt.
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
10-11-2018 21:10
Hele toffe blazer Wiezel! Ik denk dat ie nog meer knalt als je er ipv hele neutrale dingen juist kleur onder draagt.
Ik heb niet zoveel kleur in de kast. Welke kleur zou jij eronder doen? Zou donkergroen misschien wat zijn?

Ik ben ook niet de slankste en vind het altijd wel mooi afkleden om boven en onderkant dezelfde tint te hebben.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
wiezel schreef:
10-11-2018 21:28
Ik heb niet zoveel kleur in de kast. Welke kleur zou jij eronder doen? Zou donkergroen misschien wat zijn?

Ik ben ook niet de slankste en vind het altijd wel mooi afkleden om boven en onderkant dezelfde tint te hebben.
Niet de slankste?! Vrouw, je hebt een prachtig lijntje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven