Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag deel 2!!

12-10-2018 16:22 1116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames, de eerste werd wat vol ;-)

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134

Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag trouwens een vrije dag en dus casual: donkerblauwe skinny jeans, witte gympen en deze grofgebreide trui van Esprit / EDC:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
AnnA_C schreef:
06-12-2018 14:56
Mooi Boheme!
Dat zijn het soort laarzen waarin ik echt 10 15 jaar (hoe oud ben ik eigenlijk?) heb gelopen, en die ik nu dus niet meer aankan....

Ik heb vandaag een donkerblauwe joggingbroek aan met de groene trui van KL die ik eerder postte. En gisteren had ik dit ook aan :) .
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Als ik kleding aan heb gehad, maar het nog niet in de was hoeft leg ik op een stoel in de slaapkamer. Maar de volgende dag wil/doe ik iet anders aan, dus dan ligt het er die dag nog. En die dag erna nog steeds, plus dat van vandaag/gisteren/de volgende dag (snapt iemand dit nog?). En na een tijdje ligt er dus een enorme berg kleding op die stoel. Zo'n berg waarin je niks meer kan vinden, die af en toe omvalt en waar man over moppert. Slaapkamer is te klein voor een tweede stoel, dat is denk ik de enige reden waarom er nog wel eens kleding gewassen wordt.
Haha, herkenbaar. Uiteindelijk draag ik het wel een keer, maar er ligt altijd wel een bergje.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Ik heb ook altijd een bergje kleding over een stoel hangen. Als het echt de spuigaten uitloopt sorteer ik de boel en gaat er weer een stapel de was in.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk as we speak tegen zo'n berg aan.
Such fun!1
Bohème en regrette mooi! Ik vind van beide outfits de laarzen zo leuk.

Anna c, ik werk nu veel thuis dus ik heb dan dagen achter elkaar hetzelfde aan.
Omdat ik nogal een morsig type ben doe ik naar mijn werk dan weer alleen kleding aan die net uit de was komt, dan weet ik zeker dat het toonbaar is.
Eind van de week gooi ik wat er ligt integraal in de was.
Alle reacties Link kopieren
Ah, veel bergherkenning.
Ik ga binnenkort de zomerjurkjes er maar uitvissen en wassen en opruimen. Denk dat ik die voorlopig toch niet meer aan doe :) .

On topic: nu een grijze broek met een bordeauxrode sweater. Maar ik werd pas om 8 uur wakker en om half 9 moesten niet alleen de kinderen op school zijn maar ik ook (ik geef 2 keer in de week rekenles).
Dus zo nog even douchen en wat leukers aantrekken (hoewel het weer daar niet echt toe uitnodigt).
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:
Zwarte travelbroek met deze okergele top met luipaardprint:
https://schijvensmode.xcdn.nl/extralarg ... 3024_1.jpg

Eronder zwarte lakboots
Ik heb ook een berg kleding liggen die nog een keer gedragen moet worden...

Het-Groepje, herkenbaar! Ik ben ook morsig en trek vlak voor een afspraak schone kleding aan. :)

Vandaag:
Skinny van Nudie
Wit shirt Massimo Dutti
Zwart/grijs vest tot over de bips van Marie Sixtine
Overknee laarzen in het zwart. Ik heb ze al een paar jaar, maar ik draag ze nooit. Vandaag is de derde (!) keer.
Alle reacties Link kopieren
@ Anna: ik leg het niet op een stoel maar gewoon terug in de kast. (als het niet stinkt dus ;-)

Ik heb gistermiddag lekker geshopt, goede buit bij de Primark gescoord.

Ik heb vandaag een lichtgrijze skinny aan, daaronder witte leren gympen met wat gouden accenten van Guess, erop een lang wit overhemd in army style met gouden knoopjes en daarover een grijs vest in ene beetje colbert model. Hele relaxte en leuke outfit vind ik het. Ik had even geen zin in hakken want moet vanavond een behoorlijk stuk lopen .
Alle reacties Link kopieren
Voor dat het de kast in gaat.hang ik het eerst voor n open raam.
Gewoonte.

Vandaag.zwart wit rokje .draag ik heel veel.met altijd iets zwarts er op..zwarte panty.Mocht ik nog weggaan doe ik zwarte enkellaarsjes aan.blijf ik thuis zwarte sneakers. Geen gezicht is mijn mening .maar wil in huis makkelijk lopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb inmiddels een zwart met wit jurkje aan van de stoel met een zwarte panty en een zwart vest.
En dikke roze sokken.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Skinny jeans, mint-groen longsleeve met boothals (van Hema) en soort sportvest donkerblauw van Jack&Jones (herenvest volgens mij, maar zit lekker).
Binnen met spaanse sloffen, buiten Dr. Martens.
Ik draag in huis geen schoenen.
Thuiswerkdag, tijd voor comfort.
Onderstaande, gecombineerd met een leatherlook legging en een grof gebreide okergele kol.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
ik vind die leren all stars echt te gek.
Alle reacties Link kopieren
Thuis-in-eigen-huis schreef:
07-12-2018 12:50
Skinny jeans, mint-groen longsleeve met boothals (van Hema) en soort sportvest donkerblauw van Jack&Jones (herenvest volgens mij, maar zit lekker).
Binnen met spaanse sloffen, buiten Dr. Martens.
Ik draag in huis geen schoenen.
Ik heb een paar roze sneakers voor in huis. En van mijn zwarte sneakers was ik altijd de zolen.🤫als ik er al mee buiten gelopen heb.
Beetje vuil vrezend .maar kan er niks aan doen. Die roze kom ik niet mee buiten .beetje n miskoop. .voor in huis kunnen ze wel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
.
anoniem_370856 wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:47
99.07% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Comfort is voor mij in huis dikke sokken of sloffen. Wil niet door huis banjeren met schoenen die ik buiten draag, zeker niet met dit natte weer!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
29-11-2018 11:18
he mijn post van gisteren is bliojkbara niet goed gegaan..

Gisteren een g-star skinny jeans aan met flinke slijtplekken, daaronder zwarte enkellaarsjes met stilettohak en zilveren spikes op de neus, en deze trui

Afbeelding

vandaag een zwarte pantalon, deze laarsjes

Afbeelding

met een eenvoudige zwarte trui met grote kraag die beetje offshoulder valt

Wat een superleuke trui! :heart: :heart: :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
haha, dank je, heb ik deze winter voor heel weinig gekocht bij Ter Stal. ze hebben hem nog! sommige strikjes zijn van pailletjes, best geinig.

https://www.terstal.nl/fijngebreide-tru ... ikjes.html

Vandaag een leerlook legging, zwarte bikerboots, een donkerrood overslag bloes en daarover een knielang zwart chenille vest.
Alle reacties Link kopieren
Meelezer hier, ik doe ook een keertje mee. Vandaag: Afbeelding

Niet helemaal dezelfde, maar komt aardig overeen:
Afbeelding

En:
Afbeelding
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Alle reacties Link kopieren
Welk merk panty is dit E.M.I.N.Y.
Sommige panty’s lijkt het of je benen vol tattoos zitten.maar deze zijn mooi.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
De panty die ik aanheb, heb ik (een hele poos geleden in) een kousenwinkel gekocht. Het is wel zo goed als dezelfde, maar die op het plaatje komt hiervandaan:

https://www.caresse.eu/dames-beenmode/panty-s/fashion
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
Alle reacties Link kopieren
Oehh mooie jurk englishman!

Ik heb vandaag een grijze skinnyjeans aan, met donkergrijs shirt met witte tekst en een lichtgrijs oversized "wollen" vest met knopen. Oh en dikke gebreide grijze sokken.
Heerlijk comfortabel.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
EnglishmaninNewYork schreef:
10-12-2018 12:11
De panty die ik aanheb, heb ik (een hele poos geleden in) een kousenwinkel gekocht. Het is wel zo goed als dezelfde, maar die op het plaatje komt hiervandaan:

https://www.caresse.eu/dames-beenmode/panty-s/fashion
Dank je wel,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vandaag:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Van de week:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven