Wat heb je aan vandaag deel 2!!
vrijdag 12 oktober 2018 om 16:22
Dag dames, de eerste werd wat vol 
mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134
Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?

mode-beauty/wat-heb-je-aan-vandaag/list ... 393691/134
Vertel eens (ter inspiratie en vermaak): wat heb je aan vandaag?

zaterdag 13 oktober 2018 om 22:28
Dat is ook weer waar. De jeugd loopt hier beslist niet in. Maar voor mij geldt meer: ik hou van kleding waar ergens een soort knipoog in zit; een grappige print, de combinatie van kleuren, oorbellen in de vorm van taartpunten, een hangertje in de vorm van een chocoladereep, hakken in een aparte kleur of vorm....
Met de leeftijd vind ik dat je moet oppassen dat het niet te kinderlijk of te druk gaat worden.
Maar als ik daar helemaal niet meer aan doe, vind ik het al snel saai.
zaterdag 13 oktober 2018 om 22:32
Oh hier hou ik ook van!Jufjoke schreef: ↑13-10-2018 22:28Dat is ook weer waar. De jeugd loopt hier beslist niet in. Maar voor mij geldt meer: ik hou van kleding waar ergens een soort knipoog in zit; een grappige print, de combinatie van kleuren, oorbellen in de vorm van taartpunten, een hangertje in de vorm van een chocoladereep, hakken in een aparte kleur of vorm....
Met de leeftijd vind ik dat je moet oppassen dat het niet te kinderlijk of te druk gaat worden.
Zo heb ik een donkerblauw bloesje met bananenprint. Bestek oorbellen. Bloesje met goudvisjes.
Niet zo bam in your face, maar als je echt kijkt zie je de knipoog.
Het leven is al serieus genoeg!!!!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

zaterdag 13 oktober 2018 om 22:56
Haha ook daarin lijken we op elkaar!Jufjoke schreef: ↑13-10-2018 22:28Dat is ook weer waar. De jeugd loopt hier beslist niet in. Maar voor mij geldt meer: ik hou van kleding waar ergens een soort knipoog in zit; een grappige print, de combinatie van kleuren, oorbellen in de vorm van taartpunten, een hangertje in de vorm van een chocoladereep, hakken in een aparte kleur of vorm....
Ik word volgende maand 41.ben 1.63 maat 36 en Vlaams dus geen geheime tweeling zus

Ik maak alle juwelen zelf overigens en probeer zo toch altijd voor een speciale touch te zorgen. Heb veel sprookjes oorbellen en kettingen, vogeltjes bellen, oorbellen met theepotjes, paddenstoelen Alice in wonderland, elfjes....
Maakt het geheel toch net iets "leuker "

"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)

zaterdag 13 oktober 2018 om 23:19
Jufjoke schreef: ↑13-10-2018 22:28Dat is ook weer waar. De jeugd loopt hier beslist niet in. Maar voor mij geldt meer: ik hou van kleding waar ergens een soort knipoog in zit; een grappige print, de combinatie van kleuren, oorbellen in de vorm van taartpunten, een hangertje in de vorm van een chocoladereep, hakken in een aparte kleur of vorm....
Ja, daar houd ik ook van. Een beetje humor in je outfits. Heb ik ook heel duidelijk in mijn interieur trouwens.
Perfection is boring.....let's get weird!
zondag 14 oktober 2018 om 10:03

zondag 14 oktober 2018 om 10:08
Helemaal eens. Daarom vandaag een blouse met koikarper print.Hillegonda1 schreef: ↑13-10-2018 23:19Ja, daar houd ik ook van. Een beetje humor in je outfits. Heb ik ook heel duidelijk in mijn interieur trouwens.
Perfection is boring.....let's get weird!
https://www.steps.nl/blouse-met-vissenp ... uct/94661/
Verder een bootcut jeans en rode pumps.

zondag 14 oktober 2018 om 10:13
Ja, die Steps blouse met vissen had ik toen ook gezien, super leuk. Vriendin van mij heeft hem met paarden, en die trekt ze aan als ze op haar paard gaat rijden.
Ik heb morgen sollicitatiegesprek (athans, gesprek met recruiter, niet voor concrete functie) twijfel of ik mijn mooie jurk weer aandoe, of een simpeler zwart jurkje.
Neig naar de Caroline Biss jurk.
Ik ken de recruiter (en zij mij) dus kan ik best iets minder op safe denk ik.
Ik heb morgen sollicitatiegesprek (athans, gesprek met recruiter, niet voor concrete functie) twijfel of ik mijn mooie jurk weer aandoe, of een simpeler zwart jurkje.

zondag 14 oktober 2018 om 10:17

zondag 14 oktober 2018 om 17:22
Niet direct tips voor merken of winkels, maar met accessoires kan je al heel veel doen. Oorbellen, sjaaltjes, bijzondere schoenen, noem maar op. Een gewone outfit fleurt daar helemaal van op zonder dat het je veel geld hoeft te kosten. En gewoon lekker vaak hier kijken voor inspiratie natuurlijk!
zondag 14 oktober 2018 om 17:54
Ik zou voor de Caroline Biss-jurk gaan Hillegonda. Bij zo'n gesprek is het handig als je je 'a million dollars' waard voelt, en zeker als de recruiter jou al kent kun je best iets opvallends aan.
Zelf vandaag een zomeroutfit aan (waarschijnlijk voor de laatste keer dit jaar): een knalroze kanten jurkje en mijn sandalen met steentjes.
Zelf vandaag een zomeroutfit aan (waarschijnlijk voor de laatste keer dit jaar): een knalroze kanten jurkje en mijn sandalen met steentjes.
ceci wijzigde dit bericht op 14-10-2018 18:14
0.15% gewijzigd
zondag 14 oktober 2018 om 17:57
Ik ga altijd voor safe .op zwart .is natuurlijk helemaal niet nodig.de jurk van Caroline Biss.is gewoon geweldig .Hillegonda1 schreef: ↑14-10-2018 10:13Ja, die Steps blouse met vissen had ik toen ook gezien, super leuk. Vriendin van mij heeft hem met paarden, en die trekt ze aan als ze op haar paard gaat rijden.
Zou m nu met dit mooie weer aandoen.je hoeft geen jas. En ik ging de straat op lopen flaneren. De hele dag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

zondag 14 oktober 2018 om 18:05
Klinkt mooi Ceci!
Ik ben dol op de herfst en kan echt genieten van de vallende bladeren, de kleuren, het wat frissere, sjaals en lekkere jassen en laarzen. Ik had vandaag dan ook echt geen zin meer in mijn zomerse jurkjes!
Vandaag droeg ik:
- Zwarte dunne pantalon van Benetton. (mijn lievelingsbroek!)
- Mosgroen korte mouwen shirtje van Sissy Boy (al best oud, maar nog mooi)
- Okergele dunne riem
- Mijn leuke panterschoenen met puntneus.
Sieraden:
- Kleine gouden knopjes. Heeft mijn man ooit voor mij van zijn allereerste 'grote-mensen-salaris' gekocht.
- Gouden ring met diamantje van mijn overgrootmoeder.
- Gouden ring met paar steentjes die me man me gaf toen hij me ten huwelijk vroeg.
- Vintage gouden Cartier horloge dat mijn moeder van mijn vader kreeg toen ik geboren werd.
Haar zat pet vandaag. Ik moest het wassen, maar had geen zin en bedacht dat ik dat vanavond wel ging doen. Om de vettigheid te verdoezelen had ik maar een knot gemaakt. Liever heb ik het los, maar dat vond ik geen gezicht vandaag.
Ik ben dol op de herfst en kan echt genieten van de vallende bladeren, de kleuren, het wat frissere, sjaals en lekkere jassen en laarzen. Ik had vandaag dan ook echt geen zin meer in mijn zomerse jurkjes!
Vandaag droeg ik:
- Zwarte dunne pantalon van Benetton. (mijn lievelingsbroek!)
- Mosgroen korte mouwen shirtje van Sissy Boy (al best oud, maar nog mooi)
- Okergele dunne riem
- Mijn leuke panterschoenen met puntneus.
Sieraden:
- Kleine gouden knopjes. Heeft mijn man ooit voor mij van zijn allereerste 'grote-mensen-salaris' gekocht.

- Gouden ring met diamantje van mijn overgrootmoeder.
- Gouden ring met paar steentjes die me man me gaf toen hij me ten huwelijk vroeg.
- Vintage gouden Cartier horloge dat mijn moeder van mijn vader kreeg toen ik geboren werd.

Haar zat pet vandaag. Ik moest het wassen, maar had geen zin en bedacht dat ik dat vanavond wel ging doen. Om de vettigheid te verdoezelen had ik maar een knot gemaakt. Liever heb ik het los, maar dat vond ik geen gezicht vandaag.

zondag 14 oktober 2018 om 18:54
Ga voor de Caroline Biss jurk! Zó mooi!Hillegonda1 schreef: ↑14-10-2018 10:13Ja, die Steps blouse met vissen had ik toen ook gezien, super leuk. Vriendin van mij heeft hem met paarden, en die trekt ze aan als ze op haar paard gaat rijden.
Succes.
maandag 15 oktober 2018 om 12:38
Al tijden een meelezer in dit topic, wat worden er leuke dingen gepost!
Laat ik ook maar eens een outfit plaatsen:
https://www.tuunte.nl/dames/jurken-tuni ... 15673.html
Dit jurkje in het zwart, okergeel sjaaltje voor de kleur, dunne zwarte panty. Voor straks naar buiten mijn zwarte lakschoenen, lijken een beetje op deze:
https://www.wehkamp.nl/marco-tozzi-vete ... lsrc=aw.ds
Maar dan met grijze details.
Laat ik ook maar eens een outfit plaatsen:
https://www.tuunte.nl/dames/jurken-tuni ... 15673.html
Dit jurkje in het zwart, okergeel sjaaltje voor de kleur, dunne zwarte panty. Voor straks naar buiten mijn zwarte lakschoenen, lijken een beetje op deze:
https://www.wehkamp.nl/marco-tozzi-vete ... lsrc=aw.ds
Maar dan met grijze details.
Erger je niet, verwonder slechts!
maandag 15 oktober 2018 om 14:41
Super mooi!
Vinexwijk... nooit van gehoord !!!( belg)
Niks van aantrekken...
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
maandag 15 oktober 2018 om 14:50
ik had zaterdag mijn gele rokje van de zara weer aan

met daarin een zwarte bloes met 3/4 mouwen en een voorpand van kant met een gouden rits.
Vandaag een knielange bodycon jurk aan met ene print die lijkt op panterprint maar feitelijk zijn het hartjes in camouflage kleuren, klinkt wazig maar is echt erg leuk
daaronder bruine pumps met een bronskleurig glimmertje

met daarin een zwarte bloes met 3/4 mouwen en een voorpand van kant met een gouden rits.
Vandaag een knielange bodycon jurk aan met ene print die lijkt op panterprint maar feitelijk zijn het hartjes in camouflage kleuren, klinkt wazig maar is echt erg leuk

maandag 15 oktober 2018 om 14:51
maandag 15 oktober 2018 om 16:07
leuk!!

maandag 15 oktober 2018 om 16:22