Wat heb je aan vandaag?
woensdag 10 oktober 2018 om 19:43
woensdag 10 oktober 2018 om 19:43
woensdag 10 oktober 2018 om 20:26
Ja precies,heb ook al eens iets over panty’s gevraagd . Ik lees hier ook dolgraag mee. .
Zo leuk al die mooie jurken vooral. Heb jaren broeken gedragen. Maar ben nu gek op jurkjes.
En kan hier inspiratie opdoen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

woensdag 10 oktober 2018 om 20:29
minionette schreef: ↑10-10-2018 19:43Ik heb een misschien domme vraag.maar ik heb in de zeeman zo'n shapewear broekje gehaald met pijpen. Moet je daaronder nog een onderbroek aan?en wat met panty s dat gaat denk ik niet (??) Lijkt me nogal oncomfortabel....
Ja, een onderbroek er onder, en een panty er overheen. Ik vind het wel meevallen qua oncomfortabel, wel de panty een maatje groter. Anders blijf je hijsen en kruis tussen je knieën hangen.

woensdag 10 oktober 2018 om 20:31
Geen domme vraag hoor.minionette schreef: ↑10-10-2018 19:43Ik heb een misschien domme vraag.maar ik heb in de zeeman zo'n shapewear broekje gehaald met pijpen. Moet je daaronder nog een onderbroek aan?en wat met panty s dat gaat denk ik niet (??) Lijkt me nogal oncomfortabel....
Maar ik heb dus onderbroek - panty - corrigerend broekje aan. Dan heb ik ook geen last meer van die afzakkende panty.
woensdag 10 oktober 2018 om 20:32
Zou er altijd n onderbroek onderdragen.of je moet er meerdere kopen.dat je m niet twee dagen achter elkaar aan hoeft.minionette schreef: ↑10-10-2018 19:43Ik heb een misschien domme vraag.maar ik heb in de zeeman zo'n shapewear broekje gehaald met pijpen. Moet je daaronder nog een onderbroek aan?en wat met panty s dat gaat denk ik niet (??) Lijkt me nogal oncomfortabel....
Zelf Heb ik meer n corrigerende tailleslip .en die draag ik over de panty.ik heb voor de bovenbenen niks corrigerende nodig .bij mij is het de taille en de buik .
Wil er niet dood in gevonden worden. Maar bij bepaalde kleding moet ik wel. Zeg altijd tegen mijn man .mocht er iets gebeuren trek mij dan eerst die broek uit.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

woensdag 10 oktober 2018 om 20:36
Oooooh dat vestje! Mooi mooi mooi!

woensdag 10 oktober 2018 om 20:40
Ik heb deze combinatie gekocht :
https://www.steps.nl/702/combination/3053/
Rok en blouse zijn echt top, ben ik heel blij mee. Ik twijfel over het vest. Het oogt toch wat massief (niet getailleerd) en ik vraag me af of de combinatie niet te 'circusartiest' is. Ik ben dol op niet voor de hand liggende combinaties, maar is dit too much? Eerlijke meningen gewenst!
Rok en blouse hou ik sowieso.
Rok en blouse zijn echt top, ben ik heel blij mee. Ik twijfel over het vest. Het oogt toch wat massief (niet getailleerd) en ik vraag me af of de combinatie niet te 'circusartiest' is. Ik ben dol op niet voor de hand liggende combinaties, maar is dit too much? Eerlijke meningen gewenst!

woensdag 10 oktober 2018 om 20:44
Jaaaaa! Ik houd ervan! Ik heb een soort gelijke combinatie. Zelfde kleur blouse, groene bloemenrok en een lang vest met streepjes. Serieus.Jufjoke schreef: ↑10-10-2018 20:40Ik heb deze combinatie gekocht :

woensdag 10 oktober 2018 om 21:13

woensdag 10 oktober 2018 om 21:39
Maar, ik heb dat vest er nog niet bij gedragen. Maar dat is te verwijten aan het weer.
Zelf vind ik dat het in het najaar/winter wel wat meer comfy mag en dat zo'n 'tailleloos' vest heel goed kan op zo'n outfit.
woensdag 10 oktober 2018 om 21:40
Prachtige blouse en rok, jufjoke! Ik vind het vest erover echt zonde.
Ik had vandaag een felroze blazer van Esprit aan, met daaronder een donkerblauwe katoenen blouse van H&M met bloemenprint (waarin het felroze subtiel terugkwam) en donkerblauwe 7/8-ste broek. Donkerblauwe pumps. Vergeten een foto te maken vanochtend!
Ik had vandaag een felroze blazer van Esprit aan, met daaronder een donkerblauwe katoenen blouse van H&M met bloemenprint (waarin het felroze subtiel terugkwam) en donkerblauwe 7/8-ste broek. Donkerblauwe pumps. Vergeten een foto te maken vanochtend!
-nienke- wijzigde dit bericht op 10-10-2018 21:53
64.97% gewijzigd

woensdag 10 oktober 2018 om 21:52
Omdat het zo warm was vanmiddag deze groene wikkeljurk, met een huidkleurige panty en cognackleurige laarsjes eronder.

Ik liep nog even de C&A binnen en daar heb ik een simpele lichtroze lange trui met col gekocht. Daarna een fourniturenwinkel in gegaan en daar een stel verschillende kleuren paarse en roze parels gekocht, om erop te naaien. Hoezo creabea, haha.
Ik liep nog even de C&A binnen en daar heb ik een simpele lichtroze lange trui met col gekocht. Daarna een fourniturenwinkel in gegaan en daar een stel verschillende kleuren paarse en roze parels gekocht, om erop te naaien. Hoezo creabea, haha.

woensdag 10 oktober 2018 om 21:56
Ik doe dat wel.minionette schreef: ↑10-10-2018 19:43Ik heb een misschien domme vraag.maar ik heb in de zeeman zo'n shapewear broekje gehaald met pijpen. Moet je daaronder nog een onderbroek aan?en wat met panty s dat gaat denk ik niet (??) Lijkt me nogal oncomfortabel....
Maar ik draag dan liever een corrigerende panty, bijv van de HEMA
woensdag 10 oktober 2018 om 21:56
O wat een mooie spullen!Jufjoke schreef: ↑10-10-2018 20:40Ik heb deze combinatie gekocht :
De.combi vest rok vind ik qua prints wat te veel.
Ik.vind de drie stuks echter prachtig en zou vest en blouse met een effen rok en panty combineren.
Ik wil het nu ook hebben!

"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)

woensdag 10 oktober 2018 om 21:57