Wat heb je aan vandaag?

dinsdag 9 oktober 2018 om 15:43
Ik krijg net de opmerking dat ik met mijn groene jasje wel erg 'Transavia Stewardess' ben
. Deze heb ik aan:
https://www.steps.nl/kort-jasje-met-ron ... mQQAvD_BwE
Ze misten alleen nog het rokje en pumps met hakken van minstens 4 cm. Maar ja, die brogues he

Ze misten alleen nog het rokje en pumps met hakken van minstens 4 cm. Maar ja, die brogues he

dinsdag 9 oktober 2018 om 17:13
heerlijk!!!vivapimpelmees schreef: ↑09-10-2018 15:51Een zwarte bikini. En naast me ligt een blauwwit omslagjurkje. Ikvakantie.
dinsdag 9 oktober 2018 om 17:13
hahaha, het lijkt inderdaad wel heel erg transavia groenlilguinea schreef: ↑09-10-2018 15:43Ik krijg net de opmerking dat ik met mijn groene jasje wel erg 'Transavia Stewardess' ben. Deze heb ik aan:
Ze misten alleen nog het rokje en pumps met hakken van minstens 4 cm. Maar ja, die brogues he![]()

dinsdag 9 oktober 2018 om 17:42
Pfff....niets van aantrekken hoor. Mooi jasje in een mooie frisse kleur. Leuk.lilguinea schreef: ↑09-10-2018 15:43Ik krijg net de opmerking dat ik met mijn groene jasje wel erg 'Transavia Stewardess' ben. Deze heb ik aan:
Ze misten alleen nog het rokje en pumps met hakken van minstens 4 cm. Maar ja, die brogues he![]()

dinsdag 9 oktober 2018 om 17:43
Wat lekker zo laat nog. Geniet ervan!vivapimpelmees schreef: ↑09-10-2018 15:51Een zwarte bikini. En naast me ligt een blauwwit omslagjurkje. Ikvakantie.

woensdag 10 oktober 2018 om 00:21
Zonder dat jij het gezegd had, had ik die associatie nooit gemaakt met die kleur groen.lilguinea schreef: ↑09-10-2018 15:43Ik krijg net de opmerking dat ik met mijn groene jasje wel erg 'Transavia Stewardess' ben. Deze heb ik aan:

Ik had vandaag een outfit met prachtige pantoffels.

Deze foto is van een andere dag maar hier zie je de prachtige “schoenen” waar ik het grootste deel van de dag op gelopen heb.
En mn armbandje:

woensdag 10 oktober 2018 om 08:41
Mooooi! Die pantoffels!YellowLemon schreef: ↑10-10-2018 00:21Zonder dat jij het gezegd had, had ik die associatie nooit gemaakt met die kleur groen.Dus ik ga het nu ook weer snel uit mijn hoofd laten verdwijnen.
Ik had vandaag een outfit met prachtige pantoffels.Ik heb ook even glitterkots over mijn nagels heen gegooid maar ik vind het lastig scherpstellen.
![]()
Deze foto is van een andere dag maar hier zie je de prachtige “schoenen” waar ik het grootste deel van de dag op gelopen heb.
En mn armbandje:
![]()

woensdag 10 oktober 2018 om 11:45

woensdag 10 oktober 2018 om 11:56
Oh jaloers!vivapimpelmees schreef: ↑09-10-2018 15:51Een zwarte bikini. En naast me ligt een blauwwit omslagjurkje. Ikvakantie.

woensdag 10 oktober 2018 om 13:36

Gisteren dit jurkje gekocht. Heb er nog niks op.maar heb deze bloese nog van studio Anneloes.
Dat kan in ieder geval. eindelijk iets in deze okergele tint. Zo met zwart staat ie mij wel heel mooi.
De bloes is dieper zwart dan op de foto.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 10 oktober 2018 om 14:06
klinkt heel leuk! heb je een plaatje/linkje?Curly_blondie_6891 schreef: ↑10-10-2018 11:45Vandaag m’n bloemen pak (groen met bloemen in okergeel, rood, violet ) met een witte top en witte lak leren veterschoenen. Echt een pak dat alleen gedragen kan worden als het zonnetje lekker schijnt, zal wel een van de laatste keren zijn dit jaar.
woensdag 10 oktober 2018 om 14:06
heel mooi jurkje maar waarom moet er iets overheen? Is toch mooi zo juist?
woensdag 10 oktober 2018 om 14:35
Alleen als het kouder wordt .wil ik iets hebben wat er over kan.zoek nog iets in die bijpassende gele kleur. Maar dat vind ik nog wel.zwart heb ik genoeg in de kast .
En inderdaad hij staat heel mooi. .iets losvallend..dit okergeel is voor mij n kleur die ik nooit eerder gedragen heb,
Heb wel lange en korte laarzen erbij zwart.
En inderdaad hij staat heel mooi. .iets losvallend..dit okergeel is voor mij n kleur die ik nooit eerder gedragen heb,

woensdag 10 oktober 2018 om 14:45
Hij heeft lange mouwen toch? Ik vind hem zo leuk dat ik er dan eerder een strakke zwarte basic met lange mouwen onder zou doen.chrisjoh schreef: ↑10-10-2018 14:35Alleen als het kouder wordt .wil ik iets hebben wat er over kan.zoek nog iets in die bijpassende gele kleur. Maar dat vind ik nog wel.zwart heb ik genoeg in de kast .

woensdag 10 oktober 2018 om 14:48
YellowLemon schreef: ↑10-10-2018 14:45Hij heeft lange mouwen toch? Ik vind hem zo leuk dat ik er dan eerder een strakke zwarte basic met lange mouwen onder zou doen.
Dit wilde ik ook zeggen. Het is een leuke jurk, de blouse erover is net iets te 'zwaar' vind ik. Maakt de jurk iets minder leuk.
Ik draag vandaag een simpele spijkerbroek en een donkerblauwe top met groen/geel/blauw/wit/rode bloemetjes. Ik werk thuis, dus simpel en comfortabel.
woensdag 10 oktober 2018 om 15:07
Kijk .dat kan ook. Bedankt voor de tip.dacht steeds dat ik nog op zoek moest naar iets er over.YellowLemon schreef: ↑10-10-2018 14:45Hij heeft lange mouwen toch? Ik vind hem zo leuk dat ik er dan eerder een strakke zwarte basic met lange mouwen onder zou doen.