Mode & Beauty alle pijlers

Wat heb je aan vandaag?

25-10-2017 09:05 3354 berichten
Alle reacties Link kopieren
gewoon benieuwd en wellicht handig om inspiratie op te doen ;-).

Ik heb een zwarte (nep) leren broek aan met daaronder zwarte laarsjes met studs (hoge hak), wit voile bloesje en een lang grijs vest.
Alle reacties Link kopieren
Blauwe jeans, roze trui. In huis aan t rommelen (lees: kamer jongste veranderen en drastisch opruimen), boodschapjes gedaan etc. dus lekker makkelijk gekleed!
Alle reacties Link kopieren
Gisteren pyama dag, lekker OS gekeken en gerelaxed.

Vandaag een donkerblauwe jeans met rechte pijp, daarop een zwart shirt met groene palmbladen/tropische print en een kort zwart vest erbij. Zwarte suède enkellaarsjes met franjes en stilettohak aan.
Alle reacties Link kopieren
Zwarte broek, zwart shirt met print en bomberjasje van zwart satijn. Daarbij zwarte bikerboots. Vanavond een date met mijn man, dan leren rokje, zwart kanten shirtje met boothals/blote schouders. Ga zo even naar de stad om iets nieuws voor daaronder te kopen :)
Alle reacties Link kopieren
licht grijze skinny, zilveren enkellaarsjes, knielang grijs vest en daaronder een druk gekleurd bloesje met waterval hals ( is dat een woord??!)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dag vrij vandaag.
Donkerblauwe skinny, donkergrijs shirtje met zilveren en gouden print van superdry, groen gebreid vest en donkergrijze pantoffels met witte sterretjes.
Alle reacties Link kopieren
Blauwe jurk met een soort knoop in de taille. Dikke blauwe panty en mijn groene halfhoge laarzen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag donkerblauwe skinny, zwarte overknees en los vallende zwarte off shoulder trui met omslag kraag. Daarbij zilveren statement oorbellen om het iets op te spicen ;-) comfortabele, warme en fijne outfit.
Alle reacties Link kopieren
Zwartwit jurkje, zwart vest en zwarte panty.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
Alle reacties Link kopieren
Blauw groene dun gebreide jurk van Didi met een lang grijs vest, grijze panties en mijn groene laarzen.
Alle reacties Link kopieren
ik ben de winter echt spuug zat, ik merk dat mijn outfits steeds saaier worden.. ben mijn winterkleren zat. Over twee weken zit ik godzijdank 3 weken in de zon dus dan alleen bikini`s en gekleurde jurkjes, heerlijk!

Vandaag leren legging, zwarte overknees, lange witte bloes met zwarte sterretjes en nu nog een grijs vest erover want ik heb het koud. Vanavond even de kroeg in, dan gaat het vest uit.
guppekop wijzigde dit bericht op 16-02-2018 14:58
0.12% gewijzigd
Nu nog mijn sportkleren, maar die ruil ik dadelijk in voor iets anders. Wat weet ik nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Griep eindelijk over elfje?

Ik heb mijn zomerse bloemen tshirt aan, zwarte broek en toch maar een zwart vest erover.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
AnnA_C schreef:
16-02-2018 12:42
Griep eindelijk over elfje?

Ik heb mijn zomerse bloemen tshirt aan, zwarte broek en toch maar een zwart vest erover.
Ja, eindelijk. Heeft ruim een week geduurd. Was wel weer lekker een uurtje sporten.

Klinkt goed, je zomerse shirt!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze jurk met een lang, grijs vest en een zilveren riempje. Zwarte panty en zwarte laarsjes.
Leuke jurk, Lizzy!
Alle reacties Link kopieren
Zwarte flared pants, een blousje met bloemenprint, een donkergroene blazer, zwarte/witte vans sneakers
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe, van Mademoiselle Yeye.
Met een zwart vestje, dat wel.
Zodat je de bloemen niet meer ziet :roll:
Afbeelding
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Mooi, VC!

Ik heb vandaag deze jurk aan met een zwart vest, zwarte panties en sneakers:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk :lol:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ook leuk :lol:
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ik werd wakker in een blauw operatie nachthemd....... als beduusde maar onbeschrijflijk trotse mama van het mooiste meisje ter wereld!
2 maanden te vroeg, spoedkeizersnede maar oh wat laat onze meid een karakter zien. Ze is buiten levensgevaar maar moet nog een tijd op de intensieve care blijven ivm zuurstoftekort vlak voor de geboorte..... dus heel spannend en we hopen dat het meevalt. Durf dus maar voorzichtig blij te zijn, en we duimen ervoor dat ze er weinig tot niets aan overhoudt... duimen jullie mee?

Inmiddels draag ik trouwens mijn eigen nachthemd. En een sjiek strapless ziekenhuis topje :)
anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 17-02-2018 22:22
Reden: Morfine toch minder goed voor typvaardigheid ...
0.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jammer van de outfit, fijn van de tegenprestatie! Gefeliciteerd :)
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Gefeliciteerd Hobbelster, ik duim met je mee!

Volg al een tijdje dit topic maar heb nog nooit meegeschreven, en toch heb ik door jullie leuke outfits al aardig wat inspiratie opgedaan.

Vandaag heb ik een donkerblauw truitje, zwartwitte pied de poule kokerrok en een donkerblauwe dikke panty aan, eronder zwarte lakboots.

En omdat ik zin heb in de lente deze jurk besteld:

Afbeelding
Hele leuke jurk Lot!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Hobbelster. Dat was dan idd een verrassing!

Ik ben niet fit helaas.....dus ben verkast van op locatie werken naar de keukentafel.
Zwarte broek, grijze lange trui en zwarte laarsjes aan. Met inmiddels een heel elegant fleecevest daar nog over tegen de koude rillingen. Moet nog 2 verslagen afmaken en dan ga ik een dutje doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven