Mode & Beauty alle pijlers

wat te doen?

07-08-2011 22:00 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
aanstaande dinsdag gaat mijn zus trouwen en voor deze dag heb ik dit jurkje (de zwarte) gekocht: http://aka.mangoshop.com/ ... /fotos/S9/53441250_52.jpg

ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.

wat vinden jullie?
Zwart voor een bruiloft vind ik nog wel kunnen, ligt echt aan de jurk en de rest van de outfit maar voor de bruiloft van je zus zou ik persoonlijk wel iets leukers aandoen.

Maarja, ieder z'n ding.
quote:Christiana schreef op 07 augustus 2011 @ 23:28:

En waarom wij toch stug met tips komen Eleonora, omdat wij het jurkje niet gepast vinden voor de bruiloft van haar zus, en we graag willen dat ze als zus van de bruid er goed uitziet die dag!

O maar deze vrouw gaat er beeldig uitzien hoor, in de door haar gekozen jurk. Zij vind 'm zeer gepast, ik ook, wat 'wij' er verder ook van vinden!

Hoop het Eleonora, als de rest van de familie wel uit pakt, met bijv.cocktail jurkjes of chanel pakjes, en een bruidspaar in vol ornaat steekt zij er heel gewoontjes bij af. En dat voelt denk ik niet prettig. Maar ieder zijn smaak en keus. Vind het wel leuk om mee te denken en jurkjes e.d. te zoeken!
Ik ga al mijn hele leven in het zwart gekleed naar feesten en partijen. Ik voel me daar uitstékend bij. Nog nooit het gevoel gehad gewoontjes afgestoken te hebben bij de rest van het gezelschap. Niet iedereen wil zich hullen in uitbundig gekleurd textiel.

Ik vind Dorentjes jurk mooi, eenvoudig maar stijlvol, zeker met een goed lijf er in.

Een retestrakke make-up en goed haar, een paar mooie schoenen, wat sieraden, een beeldige tas en klaar is Kees.

Ik vind zwart op zich ook geen enkel probleem, al kies ik zelf meestal voor donkerblauw en dat is ook geen standaard bruiloftskleur, maar hier mis ik toch iets feestelijks, iets extra's.
Nou okee dan, even sec uitgaand van dit jurkje, bij deze my 2 cents qua accessoires (voordat het hier uit de hand gaat lopen, ik citeer, zilveren pumps);

Ik zou dan gaan voor de retro-look met dit soort schoenen;

-klik-

-klak-

.. en dit soort accessoires;

-klik-
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je het lijf hebt om zo'n jurkje te kunnen dragen kom je heel mooi voor de dag. Mooie corsage, make-up, kapsel in orde? Helemaal goed. Alleen zou ik geen zilveren schoenen nemen.

Fijne dag!
quote:iris1969 schreef op 07 augustus 2011 @ 23:49:

Ik vind zwart op zich ook geen enkel probleem, al kies ik zelf meestal voor donkerblauw en dat is ook geen standaard bruiloftskleur, maar hier mis ik toch iets feestelijks, iets extra's.

Ik niet. Met een mooi lijf er in vind ik 'm prachtig. Beetje aanvullen qua schoen en accessoires en hopla. Feest.

Niet een van de getipte jurken vind ik mooier, sterker nog, sommige vond ik echt heel lelijk.

En die van VC kan ik niet openen.
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:27:

[...]

Hopelijk heeft TO haar TP goed genoeg afgericht voor de heugelijke dag....
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:54:

[...]

En die van VC kan ik niet openen.Je mist heel wat Leo
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:35:

[...]

O maar deze vrouw gaat er beeldig uitzien hoor, in de door haar gekozen jurk. Zij vind 'm zeer gepast, ik ook, wat 'wij' er verder ook van vinden!

wat vinden jullie er ongepast aan?
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 23:52:

Nou okee dan, even sec uitgaand van dit jurkje, bij deze my 2 cents qua accessoires (voordat het hier uit de hand gaat lopen, ik citeer, zilveren pumps);

-klik-

-klak-

[url=http://1.bp.blogspot.com/_op2vg5YjayM/S6w1D0mv04I/AAAAA
AAADjI/ziEc4Ksj9rQ/s400/sr-pearls-1.jpg]-klik-[/url]De rode lakschoenen zijn gaaf.
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 23:57:

[...]

Je mist heel wat Leo

Daar was ik al bang voor lieverd!

quote:dorentje schreef op 07 augustus 2011 @ 23:57:

[...]

Nee, ik vind 'm prachtig! Serieus!

Ik bedoelde met 'wij', 'hunnie' die 'm niet zo zien zitten.
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 23:52:

-klik-

-klak-

-klik-

Grappig, dit vind ik weer too much.

Op zich vind ik open zilveren sandaaltjes met hoge hak wel mooi en dan elegante zilveren oorbellen (niet die loops) erbij.

[...]

wat vinden jullie er ongepast aan?Ik vind hem niet ongepast en ook niet ordinair, maar wat gewoontjes.

[...]

Ik vind hem, nogmaals niet om lullig te doen, ik heb 'm inmiddels 4 keer aangeklikt om te kijken of ik 'm écht écht niet leuker ging vinden, ordinair, en fantasieloos. Qua ongepast vind ik hem te strak (ook bij dunne mensen) en te kort, voor de bruiloft van je zus, waar je als het goed is maar 1 keer in je leven heen gaat.

Ik vind hem (ter illustratie); categorie Patricia Paay, Tatjana Simic, zeg maar.
quote:iris1969 schreef op 08 augustus 2011 @ 00:02:

[...]

Grappig, dit vind ik weer too much.Ik houd heel erg van de vintage pinup stijl, burlesque, Dita von Teese, in die sfeer moet je 't een beetje zien.
Sandaaltjes?

Serieus?

Dat vind ik dan weer niet kunnen op een bruiloft.

Vreselijk, sandaaltjes met van die open tenen.

*ril*
Ik vind hem ook wat gewoontjes, ook door het materiaal. Maar het is denk ik wel stijlvol simpel, met wat mooie accessoires.

Een riem zou ik sowieso niet doen. Een mooie broche zou wel leuk zijn en ik vind de tips van VerryCherry ook leuk!

Rode schoenen zou mooi zijn.

En een mooie clutch

De jurkjes van didi vind ik trouwens (buiten dat ik ze gewoon niet zo mooi vind) allesbehalve feestelijk, meer iets om in te winkelen of zo..
quote:Very.Cherry schreef op 08 augustus 2011 @ 00:05:

[...]

Ik vind hem, nogmaals niet om lullig te doen, ik heb 'm inmiddels 4 keer aangeklikt om te kijken of ik 'm écht écht niet leuker ging vinden, ordinair, en fantasieloos. Qua ongepast vind ik hem te strak (ook bij dunne mensen) en te kort, voor de bruiloft van je zus, waar je als het goed is maar 1 keer in je leven heen gaat.

Ik vind hem (ter illustratie); categorie Patricia Paay, Tatjana Simic, zeg maar.

Ik vind hem eigenlijk helemaal niet kort en ook niet extreem strak! Ik snap wel wat je bedoelt maar denk dat het alles te maken heeft met de accessoires en haar en make-up..

Heeft hij trouwens een open rug? Dat lijkt een beetje zo
Ordinair VC?

Nah nee, ordinair vind ik 'm absoluut niet.

Tatjana had er nog wel 20 cm afgehaald en Paay ook.

Zó kort is 'ie niet.

Eenvoudig, ja, ok, het is geen ingewikkeld design maar Audrey Hepburn droeg ook eenvoudige jurkjes en werd er (terecht) wereldberoemd mee.
Dorentje, koekoek!

Ben je er nog?

Er wordt hard aan je outfit gewerkt hoor!

quote:eleonora schreef op 08 augustus 2011 @ 00:12:

Ordinair VC?

Nah nee, ordinair vind ik 'm absoluut niet.

Tatjana had er nog wel 20 cm afgehaald en Paay ook.

Zó kort is 'ie niet.

Eenvoudig, ja, ok, het is geen ingewikkeld design maar Audrey Hepburn droeg ook eenvoudige jurkjes en werd er (terecht) wereldberoemd mee.Dat zeg je zo wat! Breakfast at Tiffany's is het helemaal voor deze jurk!
Een parelsnoer, zwarte pumpen en opgestoken haar.

Taaaadaaaaaaaaa!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven