Mode & Beauty alle pijlers

wat te doen?

07-08-2011 22:00 124 berichten
Alle reacties Link kopieren
aanstaande dinsdag gaat mijn zus trouwen en voor deze dag heb ik dit jurkje (de zwarte) gekocht: http://aka.mangoshop.com/ ... /fotos/S9/53441250_52.jpg

ik zit te twijfelen of ik iets van een riem zal dragen. is het zo niet een beetje saai? heb mooie zwarte pumps eronder en zilveren sieraden.

wat vinden jullie?
http://www.didiwebshop.nl/product/734/dizzy.aspx

http://www.didiwebshop.nl/product/890/panel__x_.aspx

http://www.steps.nl/nd/images/dress14.jpg

Vind die onderste van Steps wel een plaatje!

http://www.steps.nl/nd/images/dress5.jpg
wat een snelle reacties, bedankt!

ik draag altijd veel zwart dus vandaar deze keuze, vind zwart een mooie kleur :-)

heb zitten denken aan felgekleurde pumps eronder, om het geheel toch wat "fleuriger" te maken maar heb hier in de stad niks leuks gezien helaas. ik was sowieso al van plan om morgen na werk nog even de stad in te gaan (heb dan precies een half uur voordat alles dicht gaat) om te kijken voor schoenen, vind ik niks worden het de zwarte pums...wel hele mooie overigens :-)

aan een broche of iets dergelijks heb ik ook gedacht maar heb geen idee waar ik nu nog een broche vandaan moet halen. is een mooie, lange ketting geen idee? of een mooie bloem opspelden? of is dat ongepast op een bruiloft?

figuur komt wel overeen

en wat is er mis met supertrash?
@christiana; wat een prachtige jurken!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik vind het een leuk jurkje en zeker niet zo ordinair als Supertrash gewoonlijk is, maar ik vind het geen feestelijke jurk voor een bruiloft.
Ja, laat die ongezellige wijven maar lullen.

Kan heel goed, mooie sieraden erbij, en goede pumps.

Weet niet hoe formeel de bruiloft is, maar wellicht een hoed of mooie sjaal in een contrasterende kleur?
quote:dorentje schreef op 07 augustus 2011 @ 22:56:

wat een snelle reacties, bedankt!

ik draag altijd veel zwart dus vandaar deze keuze, vind zwart een mooie kleur :-)

heb zitten denken aan felgekleurde pumps eronder, om het geheel toch wat "fleuriger" te maken maar heb hier in de stad niks leuks gezien helaas. ik was sowieso al van plan om morgen na werk nog even de stad in te gaan (heb dan precies een half uur voordat alles dicht gaat) om te kijken voor schoenen, vind ik niks worden het de zwarte pums...wel hele mooie overigens :-)

aan een broche of iets dergelijks heb ik ook gedacht maar heb geen idee waar ik nu nog een broche vandaan moet halen. is een mooie, lange ketting geen idee? of een mooie bloem opspelden? of is dat ongepast op een bruiloft?

figuur komt wel overeen

Bij de DIDI hebben ze nu mooie broches, flinke grote bloemen! Succes!

Als jij je prettig voelt in de jurk is het goed! Ik vind het een mooi jurkje.......
Waarom gaat iedereen tegenwoordig in van die zware lompe jurken van Didi, Steps, Mango of Vanilla naar een bruiloft? Zijn van die zachte, dunne, soepelvallende, zomerse cocktailjurkjes uit?
Je bent natuurlijk ook wel rijkelijk laat met dit vraagstuk, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook al bedacht
The time is now
Heb niets tegen zwart maar het jurkje wat je hebt vind ik te simpel voor de bruiloft van je zus, vind dat het zwarte jurkje van Didi wat ik gelinkt heb, voor een bruiloft net even aparter en chiquer door de fijne details! en dan niks een broche of zo, zwarte pump eronder gaan! Weet niet hoe de rest van de familie gekleed gaat, maar anders zou je misschien te gewoontjes gekleed kunnen voelen, als die wel feestelijk en gekleed uit pakken.
quote:iris1969 schreef op 07 augustus 2011 @ 23:03:

Waarom gaat iedereen tegenwoordig in van die zware lompe jurken van Didi, Steps, Mango of Vanilla naar een bruiloft? Zijn van die zachte, dunne, soepelvallende, zomerse cocktailjurkjes uit?

Jurkje van Didi wat ik bijv. gelinkt heb, heeft dit als omschrijving:

92% viscose / 8% lycra jersey

niets zwaars of lomps aan dus, heel luchtig, dun en soepelvallend, kan topic openster prima hebben, als je maat 36 hebt is dat prima, maar dun en luchtig is niet voordelig als daardoor rollen, kwabben en putten zichtbaar worden, en daar zie ik er iets teveel van in de stad lopen, en mocht je dit hebben moet je naar een zwaardere en degelijkere stof om netjes gekleed te gaan.
Chris; die is uitverkocht hoor, in alle maten, voordat je TO warm krijgt.

Khemam; "wijven"??
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Als je toch voor kort, apart, zwart wil gaan, ga dan voor een bruiloft i.i.g. in zoiets;

Karen Millen - Bijenkorf
quote:dorentje schreef op 07 augustus 2011 @ 22:56:

figuur komt wel overeen

Niks mis mee.

Krijg je een corsage van het bruidspaar? Dan is je brocheprobleem opgelost.

Goed idee van de pumps. Felgekleurde óf zilveren, dat ziet er ontzettend 'crisp' uit bij je zilveren sieraden. En het is feestelijk.
Vanwaar de tippen voor een ándere jurk?

Ze heeft toch een jurk?

De bruiloft is dinsdag al.
ik ben blij met dit jurkje, wil het alleen iets "op pimpen" ik weet alleen niet zo goed hoe
quote:Christiana schreef op 07 augustus 2011 @ 23:10:

[...]

Jurkje van Didi wat ik bijv. gelinkt heb, heeft dit als omschrijving:

92% viscose / 8% lycra jersey

niets zwaars of lomps aan dus, heel luchtig, dun en soepelvallend, kan topic openster prima hebben, als je maat 36 hebt is dat prima, maar dun en luchtig is niet voordelig als daardoor rollen, kwabben en putten zichtbaar worden, en daar zie ik er iets teveel van in de stad lopen, en mocht je dit hebben moet je naar een zwaardere en degelijkere stof om netjes gekleed te gaan.

Dat is waar, maar ik vind ze vaak zo stijf vallen vandaar.

Zoiets vind ik mooier vallen:

http://anbruidsmode.nl/media/catalog/pr ... m_2128.jpg

of deze (de rechter)

http://www.firanet.nl/wp-content/upload ... jurkje.jpg
zilveren pumps id ook een idee!
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:20:

Ze heeft toch een jurk?

Niet letterlijk nemen, Leo, gewoon inspieraasie

Toch leuk om n beetje voort te borduren op een onderwerp, zoals in alle topics gebeurt?
Heel mooi houden zo
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:20:

Ze heeft toch een jurk?

De bruiloft is dinsdag al.

Gewoon omdat het leuk is te googlen op mooie jurken denk ik .

Maar op topic: met zilveren details kan dit best chic worden of met fel gekleurde pumps, in heldergeel, oranje of appeltjesgroen ofzo
quote:dorentje schreef op 07 augustus 2011 @ 23:22:

zilveren pumps id ook een idee!
quote:Very.Cherry schreef op 07 augustus 2011 @ 23:23:

[...]

Niet letterlijk nemen, Leo, gewoon inspieraasie

Toch leuk om n beetje voort te borduren op een onderwerp, zoals in alle topics gebeurt?

Ik zit in mijn serieuze modus VC.

vandaag blijf ik volkómen OT.

Hopelijk heeft TO haar TP goed genoeg afgericht voor de heugelijke dag....
Geweldig jurkje Iris die eerste! Jammer dat mijn zussen niet meer trouwen!

Misschien online uitverkocht maar bij het Didi filiaal in haar buurt niet! Very Cherry.

En waarom wij toch stug met tips komen Eleonora, omdat wij het jurkje niet gepast vinden voor de bruiloft van haar zus, en we graag willen dat ze als zus van de bruid er goed uitziet die dag!
quote:eleonora schreef op 07 augustus 2011 @ 23:27:

[...]

Ik zit in mijn serieuze modus VC.

vandaag blijf ik volkómen OT.

Hopelijk heeft TO haar TP goed genoeg afgericht voor de heugelijke dag....
quote:Christiana schreef op 07 augustus 2011 @ 23:28:

Geweldig jurkje Iris die eerste! Jammer dat mijn zussen niet meer trouwen!

Misschien online uitverkocht maar bij het Didi filiaal in haar buurt niet! Very Cherry.

En waarom wij toch stug met tips komen Eleonora, omdat wij het jurkje niet gepast vinden voor de bruiloft van haar zus, en we graag willen dat ze als zus van de bruid er goed uitziet die dag!

Ja die jurk is mooi hè. Hebben, hebben, hebben!

En ik doe stug met je mee .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven