Mode & Beauty alle pijlers

Waterproof make up remover

18-02-2017 10:24 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb altijd waterproof mascara. Nu zweer ik bij de make up remover van Olaz. Dit is een mooie romige creme die niet vettig aanvoelt en zacht is voor mijn ogen.

Nu is mijn laatste tube bijna op en ben aan het rondkijken voor een nieuwe. Nu is die dus nergens meer te verkrijgen. Ook online kan ik hem niet vinden. Overal niet verkrijgbaar of uitverkocht.

Naarstig op zoek naar een nieuwe dus.

Ik wil geen olie gebruiken omdat dit zo vettig is en ik dit niet prettig vind.

Heeft iemand een goede tip voor een betaalbare waterproof make up reiniger voor de ogen die niet te vettig is?

Alvast bedankt voor jullie hulp!
aan het typen......
Gewoon beetje dagcrème, goedkoopste potje dat je kan vinden, op een watje. Werkt ook prima.
Ik heb al jaren een wit flesje van nivea. Werkt prima
Ook voor waterproof make up?
aan het typen......
Olie van de Hema, werkt als een tierelier! Dus niet de 2-fasen, maar de olie. Is wel vet maar droogt daardoor niet uit. Even afspoelen met water en klaar

Edit: sorry niet goed gelezen, geen olie dus
3 in 1 gezichtsreiniger van ROC, werkt nog beter dan de witte fles van Nivea. Ik gebruik ook geen olie en ben hier heel tevreden over.
niveau double effect oog make up remover

Ik vind deze heel prettig!
Hier ook waterproof mascara en gebruik doekjes om schoon te maken, gaat prima.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben zowat allergisch voor lucht maar waar ik wel tegen kan is de oogreiniger van Albert Heijn. 1,50 en perfect om waterproof make-up te verwijderen. Is een 2 fasen product dus je moet het schudden maar ik vind het niet vettig.
Clinique Naturally Gentle Eyemakeup remover. Is ook een volle crème. Werkt voor mij enorm goed, ook voor waterproof make-up.
Winter is coming...
Eye make-up remover van Biodermal. Mild, niet vet en verwijdert alle (wateroof) make-up en is parfum vrij.

Ideaal!
Wel op olie basis maar niet vettig.
Ik gebruik al jaren de 2 fasen van Clinique, take the day off. Niet vet en werkt goed.
Ik vond die zelf erg onprettig, kreeg er rode en geïrriteerde en vettige ogen van. Maar dat terzijde. Action heb je zeker al geprobeerd?

The Body Shop en Clinique hebben ook een reiniger met dezelfde formule.

Die van Clinique Take the day off, blijft bij mij klonterig wit. De lagen worden niet meer gescheiden, ook als ik het lang gebruik. Heb jij dat ook, dame hierboven?
quote:Emceetje schreef op 18 februari 2017 @ 11:27:

niveau double effect oog make up remover

Ik vind deze heel prettig!Kreeg ik ontzettend geïrriteerde ogen van.
quote:Tickel schreef op 18 februari 2017 @ 11:51:

Hier ook waterproof mascara en gebruik doekjes om schoon te maken, gaat prima.Hier ook, gebruik echt al jaren de kruidvat doekjes. Ik kan niet tegen crèmes etc, krijg echt overal geïrriteerde ogen van.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
Ik gebruik die van de Lidl, doekjes en krijg er alles mee af. 85 cent per pakje.
En anders de pads van de hema.

http://www.hema.nl/winkel ... gmake-up-reinigings-pads-(17830006)
quote:Ksenija schreef op 19 februari 2017 @ 11:07:

Ik vond die zelf erg onprettig, kreeg er rode en geïrriteerde en vettige ogen van. Maar dat terzijde. Action heb je zeker al geprobeerd?

The Body Shop en Clinique hebben ook een reiniger met dezelfde formule.

Die van Clinique Take the day off, blijft bij mij klonterig wit. De lagen worden niet meer gescheiden, ook als ik het lang gebruik. Heb jij dat ook, dame hierboven?Nee, vreemd. Je hebt ook dat paarse flesje? Daar zit alleen heldere vloeistof in en het is nog nooit bij mij gaan klonteren oid, en ik doe ruim een half jaar met een flesje.
Die ja, ik zat er vanmorgen nog naar te kijken.

Niet klonteren, maar je je ziet schuim. Beetje moeilijk uit te leggen. De olie en dan een dikke witte laag. (van het schudden en dat blijf zo)
quote:Ksenija schreef op 19 februari 2017 @ 13:42:

Die ja, ik zat er vanmorgen nog naar te kijken.

Niet klonteren, maar je je ziet schuim. Beetje moeilijk uit te leggen. De olie en dan een dikke witte laag. (van het schudden en dat blijf zo)

Nou koop ik hem sowieso niet meer, vind het niet beter dan goedkopere varianten.

Misschien een tip voor jou: Loreal is hetzelfde, vind ik.
hmmm

Veel verschillende meningen zie ik wel.

Ik heb ook weleens die doekjes gebruikt van Nivea maar daarvan gaan mijn oogleden echt geïrriteerd van aanvoelen.

Op Oliebasis mag wel als het maar niet zo een waas achter laat.
aan het typen......
quote:Frikandellekuh schreef op 19 februari 2017 @ 15:16:

hmmm

Veel verschillende meningen zie ik wel.

Ik heb ook weleens die doekjes gebruikt van Nivea maar daarvan gaan mijn oogleden echt geïrriteerd van aanvoelen.

Op Oliebasis mag wel als het maar niet zo een waas achter laat.Ik gebruik huismerk doekjes van de Hoogvliet, Aldi of Lidl.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik zie op de site van Kruidvat dat Olaz een 'verfrissende reinigende gezichtsgel' heeft die oogmake-up en waterproof mascara verwijdert. Is dat misschien wat je bedoelt?
Het gaat niet om een gezichtsgel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven