Mode & Beauty alle pijlers

Waterproof oogpotlood

18-02-2017 11:04 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben al tijden op zoek naar een oogpoltood wat een hele dag blijft zitten zonder dat het onder je oog gaat zitten. Wie heeft DE tip? Zou je eeuwig dankbaar zijn!
De Essence of Gosh opdraaistift. Ik maak altijd een lijntje onder mijn oog en het blijft de hele dag mooi.
Ik zweer bij die van de Hema.
De waterproof van essence.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
MAC
Die van de Hema en Essence heb ik geprobeerd. Essence blijft inderdaad wel zitten maar ik vind het potloodje niet fijn. De punt wordt snel stomp en met een puntenslijper krijg ik hem niet goed geslepen. Van de MAC ga ik zo even naar kijken! Thnx.
Ik bedoel de opdraaistift, niet het potlood. Je draait de stift uit de houder.

Zal even foto zoeken.
Ik denk dat ik hem gevonden heb wat je bedoelt. Ga hem proberen!
Chanel stylo yeux waterproof. Is ook een opdraaistift. De enige die blijft zitten en niet 'stempelt' op bovenlid.
quote:tiepvout schreef op 18 februari 2017 @ 11:36:

Ik denk dat ik hem gevonden heb wat je bedoelt. Ga hem proberen! Die met een afgeschuind dopje moet je hebben.

“Don’t look back – you’re not going that way.”
Urban Decay 24/7 Glide On Eye Pencil. Gaat de hele dag nergens heen. Ik vind 'm voor mezelf zelfs iets té longlasting, ik hou wel van een beetje smudgy.
Winter is coming...
Die van de hema doet het prima bij mij, dan weer niet bij mijn vrouw. Blijft bij wel 2 dagen zitten of gaat weg met heel veel boenen. Bij mijn vrouw s'avonds weg.

Moraal van dit verhaal, proefsgewijs ondervinden of heel chique gezegd emperisch vaststellen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ja, die bedoel ik, van Essence. En Gosh heeft er ook eentje.

Die van de Hema heb ik ook, maar deze zijn beter.
ik heb een waterproof oogpotlood van de etos. werkt perfect en loopt niet uit!
Ligt het ook niet aan je oog conditie? Vriendinnen zweren bij John van G. Bij mij is hij binnen 2 uur weg. Dus ik volg even (ik weet dat ik een te snelle eiwit afbraak heb dus extreem veel oog vet)
Ik dacht een goeie gekocht te hebben van de Hema; perfects eyeliner (opdraaistift) smudgeproof staat er op.

Blijft alles behalve zitten. Jaren geleden had ik er 1 van Chanel, weet niet of er meerdere zijn en of er iets vernieuwd is, maar destijds bleef ook die niet zitten.

Ik lees en probeer mee dus:)
Bij mij werkt er niet een (ik vermoed dat het door het hebben van harde lenzen allemaal wat vochtiger is), maar de beste tot nu toe is die van Lancôme.
quote:Tickel schreef op 18 februari 2017 @ 11:48:

[...]

Die met een afgeschuind dopje moet je hebben.

[img]http://i743.photobucket.com/albums/xx72 ... encils.jpg[/img]Ja, die heb ik idd gekocht! Ga ze uitproberen! Bedankt voor het meedenken allemaal!
quote:lemoos2 schreef op 18 februari 2017 @ 11:46:

Chanel stylo yeux waterproof. Is ook een opdraaistift. De enige die blijft zitten en niet 'stempelt' op bovenlid.Vlekt ook wel iets bij mij.
quote:lolllaaa schreef op 18 februari 2017 @ 12:33:

Ligt het ook niet aan je oog conditie? Vriendinnen zweren bij John van G. Bij mij is hij binnen 2 uur weg. Dus ik volg even (ik weet dat ik een te snelle eiwit afbraak heb dus extreem veel oog vet)Is dat nog te koop dat merk?
quote:S0LEIL schreef op 18 februari 2017 @ 13:30:

Bij mij werkt er niet een (ik vermoed dat het door het hebben van harde lenzen allemaal wat vochtiger is), maar de beste tot nu toe is die van Lancôme.Welke is dit?
Ik gebruik alleen nog maar potloodjes van Rituals. Die blijven gegarandeerd de hele dag zitten. Nadeel is dat er maar een beperkt aantal kleuren is.
quote:MinkeDeWit schreef op 19 februari 2017 @ 12:08:

Ik gebruik alleen nog maar potloodjes van Rituals. Die blijven gegarandeerd de hele dag zitten. Nadeel is dat er maar een beperkt aantal kleuren is.Zo zie je maar dat het per persoon verschilt. Ook deze blijft bij mij niet zitten.
quote:Ksenija schreef op 19 februari 2017 @ 11:13:

[...]

Is dat nog te koop dat merk?Etos heeft het
quote:lolllaaa schreef op 19 februari 2017 @ 12:49:

[...]

Etos heeft hetDat zijn dan sommige filialen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven