webwinkel herenkleding - tips?
maandag 12 mei 2014 om 14:32
Mijn man heeft het webwinkelen ontdekt . En is ernstig jaloers dat ik tig websites heb waar ik leuke kleding koop en hij niet verder komt dan Zalando.
Hij is met name op zoek naar mooie jasjes voor naar kantoor (geen pakken). Man is niet erg goed in googlen en ik ben te lui, dus ik vroeg me af, kennen jullie nog goede webshops voor herenkleding? Man koop liever weinig en goed (ik koop liever veel, haha), dus het hoeven geen h&m.com of zara.com websites te zijn.
Alle tips zijn welkom.
Hij is met name op zoek naar mooie jasjes voor naar kantoor (geen pakken). Man is niet erg goed in googlen en ik ben te lui, dus ik vroeg me af, kennen jullie nog goede webshops voor herenkleding? Man koop liever weinig en goed (ik koop liever veel, haha), dus het hoeven geen h&m.com of zara.com websites te zijn.
Alle tips zijn welkom.
maandag 12 mei 2014 om 17:39
donderdag 26 februari 2015 om 14:34
Hoi Dannas,
Ik ben ook net op het webwinkelen gestapt en heb al tig webwinkels afgezocht!
Heeft hij iets moois gevonden?
Ik kijk de laatste tijd op veel Italiaanse mode sites.
Merken zoals: Rerock, Sixth june, Gasparo en Paisley vind ik vooral lekker zitten! (zijn over het algemeen geen dure merken maar wel van top kwaliteit)!
Succes!
Ik ben ook net op het webwinkelen gestapt en heb al tig webwinkels afgezocht!
Heeft hij iets moois gevonden?
Ik kijk de laatste tijd op veel Italiaanse mode sites.
Merken zoals: Rerock, Sixth june, Gasparo en Paisley vind ik vooral lekker zitten! (zijn over het algemeen geen dure merken maar wel van top kwaliteit)!
Succes!