Welk haar product
dinsdag 20 juli 2021 om 13:37
Heey girls!!!
Ik zit echt met mijn handen in het haar, letterlijk. Ik heb namelijk best wel dun krullend haar, wat best wel fijn is. Ook groeit het voor geen meter (terwijl dat het vroeger wel deed ?!?) Ik kan maar niet de juiste producten vinden. Ik wil graag een lijn van shea moisture gebruiken, maar heb geen idee welke! Een krullerkenner die misschien mij op weg kan helpen? Zou het zo waarderen!
Groetjesss
Ik zit echt met mijn handen in het haar, letterlijk. Ik heb namelijk best wel dun krullend haar, wat best wel fijn is. Ook groeit het voor geen meter (terwijl dat het vroeger wel deed ?!?) Ik kan maar niet de juiste producten vinden. Ik wil graag een lijn van shea moisture gebruiken, maar heb geen idee welke! Een krullerkenner die misschien mij op weg kan helpen? Zou het zo waarderen!
Groetjesss
dinsdag 20 juli 2021 om 14:09
dinsdag 20 juli 2021 om 15:27
Klopt. Ik vind ze niet fijn. Ik vind de producten van Bouclème erg prettig, m.u.v. de shampoo. Niet omdat die te zwaar is maar omdat het dunnig raar spul is waar ik niet mee overweg kan.vivapimpelmees schreef: ↑20-07-2021 15:24De meeste producten van Shea Moisture zijn ook vrij zwaar.