Mode & Beauty alle pijlers

Welk merk beha?

04-08-2010 19:37 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een beetje klaar met de hema en hunkemoller: daar kocht ik tot voor kort altijd mijn beha's, maar ik merk dat die dingen heel snel vorm verliezen en dat de steun en pasvorm ook niet optimaal zijn. Laatst kocht ik tijdens een reis in Frankrijk een beha van miss etam, en die zit echt super. Hij is ook echt stevig.

Maar nu is mijn vraag: welk merk beha vinden jullie goed? Ik dacht zelf aan After Eden, daar heb ik ooit ook een beha van gehad en die vond ik geloof ik wel goed.
Ik draag altijd Marlies Dekkers, zijn duur, maar zitten super lekker en blijven ook echt heel lang goed. Ik heb er een twee jaar die ik minimaal een dag per week draag, en daar is nog steeds niets aan te zien, dus je haalt het er wel uit.
Selmark betaalbaar en super kwaliteit.
Sapph. Zelfs in mijn rare maatje (70D) mooie modellen en geven veel steun en blijven mooi in de wasmasjien.
Huts!
MD en dan alle touwtjes er na aankoop direct van afknippen

Maar eerlijk is eerlijk ze zitten heerlijk
Heb ik dat?!
Hier ook Sapph. Bevalt uitstekend en ik heb er 3, witte, zwart met rood en paarse. Ze blijven heel goed in vorm en de prijs valt reuze mee.
Ik draag Sapph. Ben er heel blij mee. Ik heb één MD, nog blijer mee, alleen zijn die zo duur dat ik niet een leuk voorraadje aan kan leggen.
Marie Jo, Aubade, Antinea, Argentovivo en Fantasie vind ik heel goede merken. Fantasie ken ik nog maar sinds kort en heeft een ontzettend onhandige naam op te googelen. Weet wel dat het een merk is voor de wat flinkere voorgevel.
Ga eens op je gemak passen bij V&D. Ze hebben daar een flink aantal merken, dan kan je zelf voelen of ze lekker zitten en een mooie pasvorm hebben.

Ik was er vanmiddag, ze hebben nu heel veel BH's in de aanbieding, dus dit is een uitgelezen kans.
Gek op After eden! Hebben ze zelfs in mijn mini maatje

En, voor mij niet heel onbelangrijk, heel betaalbaar.
Ik heb ook Sapph, omdat daar ook grotere maten van zijn die niet super duur zijn. Die bandjes (touwtjes) die vaak boven je t-shirt uitkomen knip ik er altijd af.
quote:Vl43inder schreef op 04 augustus 2010 @ 19:50:

Marie Jo, Aubade, Antinea, Argentovivo en Fantasie vind ik heel goede merken. Fantasie ken ik nog maar sinds kort en heeft een ontzettend onhandige naam op te googelen. Weet wel dat het een merk is voor de wat flinkere voorgevel.

Ik denk: "'fantasie. Das toch een heel makkelijk woord?"

Ja, tot dat je het in google gooit inderdaad...
HEMA

Zonder gekheid! Heerlijke BH's, goeie pasvorm.
Hema vind ik dus niks.

Ik ga morgen even langs de V&D!
@Wallace, ik heb vandeweek een Sapph met voorgevormde cups gekocht bij de V&D. Kan die ook gewoon in de wasmachine? Lijkt me beter om met de hand te wassen toch?

Ik heb em nu aan en hij zit erg goed. Ik ben benieuwd hoelang dat zo blijft. Ik heb een aantal bh's van Esprit en Hunkemoller die bij het passen lekker zaten maar na tijdje dragen/paar keer wassen niet meer.
Saphh!!! En dan niet die bandjes eraf knippen, da's zonde!!
MarieJo, Panache, Freya, PrimaDonna. Allemaal merken voor de grotere voorgevel.
quote:BellatrixVanDetta schreef op 04 augustus 2010 @ 19:48:

Sapph. Zelfs in mijn rare maatje (70D) mooie modellen en geven veel steun en blijven mooi in de wasmasjien.

Idd Sapph, zelfde maat en ze blijven zo super mooi en stevig!

En iets betaalbaarder dan Marlies vind ik persoonlijk!
Yet, welke heb je precies? Volgens mij hebben ze allemaal voorgevormde cups toch?

Ik heb ze in het begin op de hand gewassen, en daar blijk ik toch te lui voor.

Ik gooi nu alles in de wasmachine. Blijft mooi hoor!

(niet zo lang als de MD, dat kan ook niet voor dat geld)
quote:Yeti80 schreef op 04 augustus 2010 @ 20:00:

@Wallace, ik heb vandeweek een Sapph met voorgevormde cups gekocht bij de V&D. Kan die ook gewoon in de wasmachine? Lijkt me beter om met de hand te wassen toch?

Ik heb em nu aan en hij zit erg goed. Ik ben benieuwd hoelang dat zo blijft. Ik heb een aantal bh's van Esprit en Hunkemoller die bij het passen lekker zaten maar na tijdje dragen/paar keer wassen niet meer.Ik doe ze altijd in de wasmachine. Voor handwas ben ik niet gemaakt . Zonder gekheid, ze blijven super stevig en mooi. Andere merken worden slap, maar hier nog niet bij meegemaakt!
Ok Sapph dus. En was dat van die bandjes afknippen een grapje of kan dat echt? Vind die namelijk niet zo mooi, maar ben bang dat het model het niet houdt als ik die eraf haal?
Ik heb nu bh's van triumph, maar vind die van de bijenkorf ook mooi zitten en ze blijven erg mooi. En ze zijn niet al te duur (30 euro).

Heb overigens altijd voorgevormde cup, vind dat mooier onder een shirt staan (en het valt minder op als je het koud hebt), zelfs nu ik richting E-cup ga.

Ik mik ze ook altijd in de wasmachine, gewoon bij alle kleuren in en toch blijven ze mooi.
Bij mij blijft het model gewoon zitten, als ik die bandjes eraf knip.
Stap een goede lingerie zaak binnen, vertel ze dat je tot voorkort alleen maar honkemuller en hema bh's droeg. En dat je nu een goede bh wil, met een goede pasvorm.

Laat hun verschillende bh's voor je uitzoeken. Door aan te geven wat je wel en niet leuk vind in combi met wat lekker zit durf ik te wedden dat je op een merk uit komt en dat je nooit meer wat anders wil.

Maar dan bedoel ik ook echt een goede lingeriezaak!
quote:lotte3500 schreef op 04 augustus 2010 @ 19:52:

Ik heb ook Sapph, omdat daar ook grotere maten van zijn die niet super duur zijn. Die bandjes (touwtjes) die vaak boven je t-shirt uitkomen knip ik er altijd af.Goh, dat vind ik nu juist zo leuk staan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven