Mode & Beauty alle pijlers

Welk model badpak

15-11-2012 11:29 11 berichten
Ik wil weer wat vaker gaan zwemmen in het zwembad. Maar daar heb ik een badpak voor nodig. (duh). Nou vroeg ik mij af welk badpak is het beste voor mijn figuur? Ik heb kleine borsten. A cupje.

Korte stevige benen.

De badpakken die ik hiervoor heb gehad drukten de boel helemaal zo plat. In bikini's heb ik van die voorgevormde pads. Maar ik weet niet of dat er ook is in badpakken en of dat een beetje zit. En moet ik juist wat hoger gesloten hebben? Kruisbandjes op de rug?

Wie heeft er een goed idee?

(graag niet te duur, want zo fanatiek ben ik ook weer niet)
Alle reacties Link kopieren
Heel veel passen? ga naar een winke waar je genoeg keuze hebt en probeer er gewoon een heel aantal uit.

Bekijk dan wat ieder model met je figuu doet.

Wel een uitdaging leuk badpak kopen terwijl het beetje winter is.
Wat maakt het uit dat je voor baantjes trekken geen immens decolleté hebt? Als je aan het zwemmen bent ziet niemand dat hoor...

Ik heb ook kleinere borsten en heb voor sportzwemmen onderstaand badpak, vind ik mooi staan:

Voor het baantjes trekken hoef ik ook geen decolletee hoor. :-)

Het is meer dat de bandjes van mijn schouders zakken omdat ik niets heb om de boel een beetje strak te krijgen daar. Ook rond mijn oksels zit het vaak wat los. Maar een kleinere maat is vaak geen optie omdat ik de maat wel nodig heb bij mijn kont en heupen.

Tja heel veel passen... die optie bedacht ik ook al. Maar ik hoopte online iets te kunnen bestellen.
quote:bubbelwijn schreef op 15 november 2012 @ 11:43:

Voor het baantjes trekken hoef ik ook geen decolletee hoor. :-)

Het is meer dat de bandjes van mijn schouders zakken omdat ik niets heb om de boel een beetje strak te krijgen daar. Ook rond mijn oksels zit het vaak wat los. Maar een kleinere maat is vaak geen optie omdat ik de maat wel nodig heb bij mijn kont en heupen.

Tja heel veel passen... die optie bedacht ik ook al. Maar ik hoopte online iets te kunnen bestellen.Eventueel een sportbikini, met verschillende maat boven- en onderstuk?
Je hebt ook sportbadpakken met een rits van achter, dan kan het in ieder geval niet afzakken.
quote:hallon schreef op 15 november 2012 @ 11:49:

Je hebt ook sportbadpakken met een rits van achter, dan kan het in ieder geval niet afzakken.De mijne heeft inderdaad zo een rits. Soms wel een uitdaging om zelf toe te doen, beetje oefening vereist.
Aan de rits kun je een (stevig) stukje stof of touwtje bevestigen, net als bij duikpakken, dan kun je het veel makkelijker open en dichtdoen.
Ik ben heel blij met mijn badpak van dolfin ulgies. Ik kan je de nederlandse webshop geven.. Maar ik begrijp dat je er van moet houden ;)
Ik vind ze wel geinig Fiekes. Heel anders dan het Adidas badpak dat ik in gedachten had. Mag ik het adres van de website, gewoon even voor het idee.
dat mag ik toch wel gewoon hier noemen? www.zwempakshop.nl

De zwempakken doen niet onder voor mijn speedo chloor resistant badpakken.. Ze blijven mooi in vorm (ik spoel ze om met koud water na het zwemmen en laat hem daarna drogen) Qua figuur ben ik denk ik redelijk hetzelfde als jij: cup A en korte stevige benen Let op dat het Amerikaanse maten zijn. Maar ik heb hele goede ervaringen met ruilen en service bij die website. Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven