Mode & Beauty alle pijlers

Welke anti-age verzorging?

05-11-2020 09:17 29 berichten
Nu mijn leeftijd begint met een 4 wordt het wel zo langzamerhand tijd voor wat anti-age verzorging. Lijntjes/rimpels zijn er gelukkig (nog) niet, met dank aan m’n vette huid, maar ik merk wel dat het allemaal wat minder stevig wordt. Ik heb me dus eens verdiept in de wereld van de anti-aging maar zie inmiddels de bomen door het bos niet meer. Ik ben op zoek naar een goede anti-age verzorging. Drogisterijmerken zijn prima want de prijzen bij Douglas en consorten zijn boven mijn budget. Wie kan een goede betaalbare verzorging aanraden?
anoniem_64b55c21b5870 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 09:32
0.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik the ordinary. In jou geval zou ik niet voor olie kiezen maar voor crème met vitamine c en hylaronzuur (spellen lukt de niet)

Te koop bij Douglas niet duur en met effectieve stoffen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik vind deze heel fijn en goed betaalbaar.

https://www.plein.nl/olaz-total-effects ... fMQAvD_BwE
Die van de Lidl komt elke keer weer als beste uit de tests

https://www.consumentenbond.nl/nieuws/2 ... t-het-best
kijk ook eens naar lijfstijl; niet roken, voldoende slapen, minder alcohol, gezond eten etc. Je huid is ook een spiegel van wat er binnen in je lichaam en geest gebeurd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
lilalinda schreef:
05-11-2020 09:36

Ik vind het alleen een nadeel dat de creme in een gewoon potje zit Ipv een pompje.
Ik krijg er trouwens acne van.
Nicco88 schreef:
05-11-2020 09:39
Ik vind het alleen een nadeel dat de creme in een gewoon potje zit Ipv een pompje.
nou ja, als er iets jeugdig is, is het wel acne, dus het werkt :)
hamerhaai schreef:
kijk ook eens naar lijfstijl; niet roken, voldoende slapen, minder alcohol, gezond eten etc. Je huid is ook een spiegel van wat er binnen in je lichaam en geest gebeurd.
en een goeie zonfactor smeren
Elke dag factor 50!!! Echt. Daar kan je het beste als tiener als mee beginnen. Verder raad ik je idd the ordinary aan. De drogisterij verkoopt voornamelijk troep.
Nicco88 schreef:
Alle goede stoffen erin vervliegen zo gauw door dat potje. Het heeft dan gewoon geen zin meer. En er zitten dus wel geurstoffen in. Ik zou het niet willen smeren in ieder geval.
Sjulia schreef:
05-11-2020 09:50
Alle goede stoffen erin vervliegen zo gauw door dat potje. Het heeft dan gewoon geen zin meer. En er zitten dus wel geurstoffen in. Ik zou het niet willen smeren in ieder geval.
stoffen die vervliegen, uit een creme?
volgens mij kan dat niet
https://www.drleenarts.com/advies/huidveroudering/
https://gzndenzo.nl/lifestyle/rimpels-e ... reloaded=1

deze dermatoloog werkt oa voor het brandwondencentrum en zegt wijze dingen.
lilalinda schreef:
05-11-2020 09:58
volgens mij kan dat niet
Jawel, de ingrediënten verliezen hun werking doordat er elke keer licht/lucht in potje komt bij het opdraaien. Daarnaast is het idd niet zo hygiënisch. Het is even wachten tot juf Joke in dit topic komt, zij heeft er echt verstand van.
lilalinda schreef:
05-11-2020 09:36

Tsee ik wíst dat ik er fantastisch uitzag! :proud: ;-D

Ik kan eigenlijk niet tegen cremes daarom gebruik ik het zelden. Ze ruiken wel erg lekker die Cien cremes.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
05-11-2020 10:05
Tsee ik wíst dat ik er fantastisch uitzag! :proud: ;-D

Ik kan eigenlijk niet tegen cremes daarom gebruik ik het zelden. Ze ruiken wel erg lekker die Cien cremes.
ik vind alleen de naam zo stom
Kan het niet zien zonder aan een hond te denken, omdat ik het denk te moeten uitspreken als chien, niet als sien
lilalinda schreef:
05-11-2020 10:07
Kan het niet zien zonder aan een hond te denken, omdat ik het denk te moeten uitspreken als chien, niet als sien
Ook een oud liedje: "Sien laat eens zien hoe mooi je bent"
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Niks helpt. Alleen factor 50 smeren, altijd, zomer en winter.
ik geef mn bek ook maar een douw
lilalinda schreef:
05-11-2020 10:07

Ik zeg altijd Kien :biggrin:

Niet roken, matig drinken, goed slapen, veel buiten zijn, goede zonnebrandcrème en in mijn geval al mijn hele leven Oil 0f Olaz beauty fluïd.
Trekt snel in, is niet vet, bevalt prima (ook niet duur).

Edit: en tegen de zwaartekracht is volgens mij niets bestand.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 05-11-2020 10:52
6.47% gewijzigd
herfstappeltaart schreef:
05-11-2020 10:45
Ik zeg altijd Kien :biggrin:

ohja, kan ook nog!
Goede zonbescherming sowieso, maar dagelijks factor 50? Ik vrees dat je dan echt een serieus vitamine d tekort krijgt.
JackyBee schreef:
05-11-2020 11:07
Goede zonbescherming sowieso, maar dagelijks factor 50? Ik vrees dat je dan echt een serieus vitamine d tekort krijgt.
Dat geloof ik niet zo, je bent nooit volledig beschermd voor de zon.. En je kan natuurlijk makkelijk supplementen slikken.
Maar persoonlijk is het geen issue voor mij want redhead (van nature) :-P
Ik gebruik Garnier Skin Naturals Ultralift Nachtcreme. Eens in de zoveel tijd is alles van Garnier in de reclame bij kruidvat

Voor de dag gebruik ik L'oreal paris skin Expert Revitalift Laser X3 anti-rimpel dagcreme. Ook L'oreal paris heeft zijn kortingsmomenten.

Ze hebben beiden een lekker frisse geur en je hebt deze dagcreme ook met SPF20
lilalinda schreef:
05-11-2020 09:58
volgens mij kan dat niet
Dat kan absoluut wel. Onder andere antioxidanten zijn gevoelig voor licht en lucht en dan gaan ze dus oxideren. Ze vervliegen dus niet, maar verliezen hun werkzaamheid door oxidatie.
Producten in een pompflacon worden aanzienlijk minder blootgesteld aan licht en lucht.
Jufjoke schreef:
05-11-2020 12:03
Dat kan absoluut wel. Onder andere antioxidanten zijn gevoelig voor licht en lucht en dan gaan ze dus oxideren. Ze vervliegen dus niet, maar verliezen hun werkzaamheid door oxidatie.
Producten in een pompflacon worden aanzienlijk minder blootgesteld aan licht en lucht.
het kan dus niet?
lilalinda schreef:
05-11-2020 12:05
het kan dus niet?
Ja, zo kun je alles opvatten zoals je wil. Ze werken dan niet meer. Oxideren is een betere term omdat dat de lading dekt van wat er gebeurt. Maar puntje bij paaltje heb je dan aan die stoffen niets meer. Dus je mag het ook gerust vervliegen noemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven