welke couperose behandeling?
donderdag 25 februari 2016 om 11:05
Ik heb wat beginnende couperose in mijn gezicht en ook wat van die rode stipjes (haemangioma senillis) en wil dit laten behandelen.
Ik lees alleen veel tegenstrijdige berichten. T-away schijnt bij sommige blijvende schade te hebben aangebracht. Laser niet effectief genoeg???
Graag hoor ik van jou, als je zelf je couperose hebt laten behandelen hoe, waar, hoeveel (behandelingen) en waarom. Oh en wat het gekost heeft
Ik lees alleen veel tegenstrijdige berichten. T-away schijnt bij sommige blijvende schade te hebben aangebracht. Laser niet effectief genoeg???
Graag hoor ik van jou, als je zelf je couperose hebt laten behandelen hoe, waar, hoeveel (behandelingen) en waarom. Oh en wat het gekost heeft
donderdag 25 februari 2016 om 11:21
donderdag 25 februari 2016 om 12:26
Ik heb ooit een spider naevus laten laseren, het resultaat is prima het is weg en niet terug gekomen. Het deed wel behoorlijk pijn en er kwam een klein brandplekje op maar dat is helemaal zonder litteken verdwenen. Koste 70 euro geloof ik maar dat was het zeker waard aangezien die fel rode stip in mijn gezicht me behoorlijk irriteerde.
donderdag 25 februari 2016 om 12:45
Hmmm niet echt reacties waar ik op had gehoopt...
Het is bij mij nog niet zo erg dat het echt storend is, dus om er nou honderden tegenaan te gooien..
@mwcactus: waar heb je dat laten doen? En weet je nog welke laser dat was?
@ stormkraft: Ben niet zo'n hele grote fan van foundation, gaat ook zo lelijk in de lijntjes rond je ogen ophopen.
Het is bij mij nog niet zo erg dat het echt storend is, dus om er nou honderden tegenaan te gooien..
@mwcactus: waar heb je dat laten doen? En weet je nog welke laser dat was?
@ stormkraft: Ben niet zo'n hele grote fan van foundation, gaat ook zo lelijk in de lijntjes rond je ogen ophopen.
donderdag 25 februari 2016 om 13:14
Ik heb het hier laten doen: http://www.lasercentrumamsterdam.nl/lasers/ en ik denk dat het dan de onderste laser was maar dat weet ik niet zeker aangezien het al weer een paar jaar geleden is. Ze hebben trouwens ook vestigingen in Utrecht en Almere.
donderdag 25 februari 2016 om 13:17
Ik heb alleen vlekken en puistjes, geen spinnetjes, en mij werd door de dermatoloog afgeraden het te 'behandelen'.
Ik gebruik Avene dagcrème antirougeur met spf 20, en verder foundation en reinigingstoestanden van die lijn.
Daarmee is mijn huid er wel goed op vooruit gegaan, maar een babyvelletje zal ik natuurlijk nooit meer hebben.
Ik gebruik Avene dagcrème antirougeur met spf 20, en verder foundation en reinigingstoestanden van die lijn.
Daarmee is mijn huid er wel goed op vooruit gegaan, maar een babyvelletje zal ik natuurlijk nooit meer hebben.