Mode & Beauty alle pijlers

Welke deo?

01-06-2012 11:37 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke deo ( voor vrouwen) kan mijn broer het beste in de kleedkamer van zijn praktijk neer zetten? (therapeut) Zelf heb ik 3 jaar geleden een hele voorraad impuls mee genomen uit Duitsland dus ik heb er al een tijd lang geen idee meer van welke deo s er nu allemaal zijn. ( ik let er nooit op als ik in de winkel kom) Het enige advies wat ik hem nu kan geven is dat het geen roller moet zijn verder ben ik niet meer op de hoogte. En nee mijn impuls krijgt hij niet!
Zou je uberhaupt wat neer willen zetten? Er wordt veel gestolen als er geen toezicht is!
Lekker belangrijk?

Gewoon spray van Rexona of Odorex ofzo. Lekker fris.

Ikzelf gebruik altijd rollers maar in een verkleedruimte zou ik een spray neerzetten.
Degene die in de aanbieding is.

Ik zou kiezen voor een neutrale, lichte geur.
Iig een geurloze. Rexona ofzo.
Dove! Niet goedkoop, maar niet zo heel penetrant en zonder alcohol, dus prikt ook niet

http://www.drogisterij.nl/images/dove/8717644271421_1_DOVE_DEO_SPRAY_GO_FRESH_COOL.jpg

Super dat hij dat neer wil zetten. Vind het ook altijd wel netjes als het in de wc van een café staat.
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
beelicious schreef op 01 juni 2012 @ 11:40:

Zou je uberhaupt wat neer willen zetten? Er wordt veel gestolen als er geen toezicht is!
Tja hij zal er wel een reden voor hebben dat ie het nodig vind dat er daar eentje staat. En als ie gegapt word dan zal hij het wel laten om er de volgende keer weer een neer te zetten.
Ik koop altijd die van de Etos. Zit weinig geur aan en zit geen alcohol in.
Dove die frisse met citrus of komkommer. Dat ruikt niet zo chemisch fris.
Rexona.
De Sanex met de zalmrose dop is ook lekker fris.

Zou er zelf trouwens niet gauw gebruik van maken, vind het vies om een ander deoluchtje dan die van mezelf op te doen.
-nora- schreef op 01 juni 2012 @ 11:45:

Dove! Niet goedkoop, maar niet zo heel penetrant en zonder alcohol, dus prikt ook niet

[afbeelding]

Super dat hij dat neer wil zetten. Vind het ook altijd wel netjes als het in de wc van een café staat.
Die dus. Ik snapte al niet waarom die niet prikt X-D Na het scheren ga ik met knijpende ogen in afwachting van de deostraal klaar staan en kon steeds mijn ogen gewoon opendoen. Ik zal de grimas in het vervolg maar weglaten.
Ik heb die lichtpaarse van nivea, dat je haren langer wegblijven of zoiets onzinnigs. Erg fijne zachte geur en geeft niet af op je shirt ondanks dat hij cremig is!
rexona (wit met groene bus) heeft ook niet een sterke geur en werkt goed
Persoonlijk werkt deze beste voor mij (en partner), de verstuiver van Nivea Dry Comfort

http://www.strek-wholesale.com/img/uploaded/products/81629.jpg
http://nl.dove.com/nl/producten/invisible-dry-spray

Deze gebruik ik al jaren. Lekker neutraal maar toch fris.
Ik heb altijd Dove original, nu heb ik de Dove invisible gekocht. 3 voor 6 euro bij de C1000. Dove is erg vaak ergens in de aanbieding.
Nivea dry comfort.
Die Dove met de donker blauwe dop, volgens mij de eerste Dove geur die op de markt kwam. Zacht en vrij neutraal.
Inderdaad, Nivea Dry!
deo bij een therpeut?

wat voor therapie is dat???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven