Mode & Beauty alle pijlers

welke haar kleuring nu?

19-03-2012 11:15 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

ik heb 2 weken geleden mijn donkerbruine haar (geverfde ook) ontkleurd toen werd het natuurlijk oranje,en daar heb ik een donkerblond over heen gedaan,nu is het redelijk egaal maar wel egt nog met een oranje gloed,ik heb 2 weekjes gewacht,en wil dus nu die oranje gloed eruit,nu weet ik dat as de tegenpool is van oranje,dus denk ik dat een as tint wel goed zal zijn..nu heeft een vriendin van mij nog een zeer llicht as blond thuis staan..ik neem aan dat als ik die over mijnn haar heen doen het gewoon misshcien ietsje lichter word en de oranje gloed wat zal verdwijnen toch? het zal toch niet zo zijn dat mijn haar in ene heel licht word?

iemand ervaringen?.

;)
Ik zou naar de kapper gaan....
Wat doe je je haar aan zeg....zoveel verven kan niet goed zijn, wat voor kleur je dr ook in mikt.
nou dat zal wel mee vallen:)

verf mijn haar al heel lang en t hangt nog steeds!

dus iemand tips over wat ik kan doen met de kleuring?of ervaringen?

geen "ga naar de kapper tips"of" het is slecht voor je haar"

dat weet ik niks is goed voor je haar

thx ;)
Misschien kun je een paarse shampoo gebruiken. Deze is speciaal hiervoor gemaakt. Omdat paars tegenover oranje in het kleurenspectrum zit, haalt deze shampoo de oranje gloed eruit.

En ik zou maar oppassen met je haar vaak je verven/blonderen want dat is echt heel slecht voor je haar!
Ok maar waarom ga je niet naar de kapper dan? Wij mogen die tip niet geven maar waarom niet, dat intrigeert me?

Ik bedoel als je tand een gat heeft ga je toch ook naar de tandarts enz en enz..

Waarom dan niet naar de kapper? Heb je iets naars meegemaakt daar?
Ik heb zelf laatst m'n rode haar laten ontkleuren en blond laten verven, wel bij de kapper dus, dat wel, en het onderste gedeelte heeft ook nog best een gelige gloed. Ik denk dat het anderen niet eens opvalt, maar zelf was ik het nu met zilvershampoo en spuit dan in de punten wat blondspray. Maar dan gaat het dus wel heel geleidelijk.

Mijn haar heeft er trouwens niets van geleden hoor, het is nog steeds zacht en glanzend.
Toevallig weet ik dat als je shampoo voor grijs haar koopt je de gele gloed die grijs/wit haar met zich mee brengt, er mee uit wast (uit eindelijk word dat gele dus steeds minder) Of dat ook geld voor oranje dat weet ik niet maar je zou het gewoon kunnen proberen. Shampoo voor grijs haar is bij zo,n beetje iedere drogist wel te koop. En t zal wel niet zo heel erg duur zijn.
Middenblond nu!
ik heb een half jaar geleden mijn haar hier bij de kapper laten verfen,nou t was drama!ik vroeg om middenbruin,maar me haar was gewoon rood!,ik was later nog terug gekomen,maar ze wouden het wel weer verfen maar moest ik weer geld gaan neerleggen voor iets wat hun fout is ,ik woon in een klein dorpje met een kapsalon,ik heb geen rijbewijs en de bus is nu ook geen optie want mijn dochtertje van 15 mnd is net geopereerd aan heupluxatie, dat is de reden van geen kapper

Die lichtblonde kleur gaat niet pakken,je kunt het alleen maar lichter krijgen door te ontkleuren. En dat heb je al gedaan,ik zou er eerst een kleurspoeling inzetten voor de pigmenten en om de oranje gloed weg te werken. En daarna een natuurtint middenblond verf erin. Daarna je haar goed verzorgen met een masker erin .
Ik ga ervan uit dat je donkerblond wil zijn?

En haarverf kleuren pakken altijd donkerder uit dan dat op het doosje staat. Vandaar dat ik middenblond neergezet heb.
heb ondertussen mijn haar geverft met middenasblond,het uitgespoeld en gefohnt..en t is veeeeeeel beter!

nog een kleine oranje gelige gloed..

iemand nog ideeen hoe die eruit te krijgen?..shampoo heb je daarvoor toch?
quote:proudmommy89 schreef op 19 maart 2012 @ 14:09:

heb ondertussen mijn haar geverft met middenasblond,het uitgespoeld en gefohnt..en t is veeeeeeel beter!

nog een kleine oranje gelige gloed..

iemand nog ideeen hoe die eruit te krijgen?..shampoo heb je daarvoor toch?lees je uberhaubt wel wat andere voor jouw posten in je topic?
Heb je een slechte nacht gehad? Of doe je altijd zo happerig? Jeetje zeg..
Maar goed iedereen bedankt voor de reacties :)heb zilver shampoo gekocht en ga me haar 2x per week daar mee wassen.. Doeg doeg

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven