welke haar kleuring nu?
maandag 19 maart 2012 om 11:15
hoi,
ik heb 2 weken geleden mijn donkerbruine haar (geverfde ook) ontkleurd toen werd het natuurlijk oranje,en daar heb ik een donkerblond over heen gedaan,nu is het redelijk egaal maar wel egt nog met een oranje gloed,ik heb 2 weekjes gewacht,en wil dus nu die oranje gloed eruit,nu weet ik dat as de tegenpool is van oranje,dus denk ik dat een as tint wel goed zal zijn..nu heeft een vriendin van mij nog een zeer llicht as blond thuis staan..ik neem aan dat als ik die over mijnn haar heen doen het gewoon misshcien ietsje lichter word en de oranje gloed wat zal verdwijnen toch? het zal toch niet zo zijn dat mijn haar in ene heel licht word?
iemand ervaringen?.
ik heb 2 weken geleden mijn donkerbruine haar (geverfde ook) ontkleurd toen werd het natuurlijk oranje,en daar heb ik een donkerblond over heen gedaan,nu is het redelijk egaal maar wel egt nog met een oranje gloed,ik heb 2 weekjes gewacht,en wil dus nu die oranje gloed eruit,nu weet ik dat as de tegenpool is van oranje,dus denk ik dat een as tint wel goed zal zijn..nu heeft een vriendin van mij nog een zeer llicht as blond thuis staan..ik neem aan dat als ik die over mijnn haar heen doen het gewoon misshcien ietsje lichter word en de oranje gloed wat zal verdwijnen toch? het zal toch niet zo zijn dat mijn haar in ene heel licht word?
iemand ervaringen?.
maandag 19 maart 2012 om 11:28
maandag 19 maart 2012 om 11:30
maandag 19 maart 2012 om 11:35
maandag 19 maart 2012 om 11:54
Ik heb zelf laatst m'n rode haar laten ontkleuren en blond laten verven, wel bij de kapper dus, dat wel, en het onderste gedeelte heeft ook nog best een gelige gloed. Ik denk dat het anderen niet eens opvalt, maar zelf was ik het nu met zilvershampoo en spuit dan in de punten wat blondspray. Maar dan gaat het dus wel heel geleidelijk.
Mijn haar heeft er trouwens niets van geleden hoor, het is nog steeds zacht en glanzend.
Mijn haar heeft er trouwens niets van geleden hoor, het is nog steeds zacht en glanzend.
maandag 19 maart 2012 om 13:03
Toevallig weet ik dat als je shampoo voor grijs haar koopt je de gele gloed die grijs/wit haar met zich mee brengt, er mee uit wast (uit eindelijk word dat gele dus steeds minder) Of dat ook geld voor oranje dat weet ik niet maar je zou het gewoon kunnen proberen. Shampoo voor grijs haar is bij zo,n beetje iedere drogist wel te koop. En t zal wel niet zo heel erg duur zijn.
maandag 19 maart 2012 om 13:43
ik heb een half jaar geleden mijn haar hier bij de kapper laten verfen,nou t was drama!ik vroeg om middenbruin,maar me haar was gewoon rood!,ik was later nog terug gekomen,maar ze wouden het wel weer verfen maar moest ik weer geld gaan neerleggen voor iets wat hun fout is ,ik woon in een klein dorpje met een kapsalon,ik heb geen rijbewijs en de bus is nu ook geen optie want mijn dochtertje van 15 mnd is net geopereerd aan heupluxatie, dat is de reden van geen kapper
maandag 19 maart 2012 om 13:46
Die lichtblonde kleur gaat niet pakken,je kunt het alleen maar lichter krijgen door te ontkleuren. En dat heb je al gedaan,ik zou er eerst een kleurspoeling inzetten voor de pigmenten en om de oranje gloed weg te werken. En daarna een natuurtint middenblond verf erin. Daarna je haar goed verzorgen met een masker erin .
maandag 19 maart 2012 om 20:01
quote:proudmommy89 schreef op 19 maart 2012 @ 14:09:
heb ondertussen mijn haar geverft met middenasblond,het uitgespoeld en gefohnt..en t is veeeeeeel beter!
nog een kleine oranje gelige gloed..
iemand nog ideeen hoe die eruit te krijgen?..shampoo heb je daarvoor toch?lees je uberhaubt wel wat andere voor jouw posten in je topic?
heb ondertussen mijn haar geverft met middenasblond,het uitgespoeld en gefohnt..en t is veeeeeeel beter!
nog een kleine oranje gelige gloed..
iemand nog ideeen hoe die eruit te krijgen?..shampoo heb je daarvoor toch?lees je uberhaubt wel wat andere voor jouw posten in je topic?