Mode & Beauty alle pijlers

welke haarkleuring??

10-12-2012 12:29 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
zie allerlei pakjes bij de drogist maar kom er niet uit!! Wat dekt grijs haar nu goed? Is 100% echt 100% grijsdekkend en ik wil geen donkerbruin maar zo'n mooie goudbruin. Heb van nature donkerbruin haar, maar donkerbruin maakt harder, bij mijn huid heeft het haar echt een goudtint nodig. pfff moeilijk hoor, wie heeft tips? En blijft je haar nog een beetje gezond na zo'n kleuring, ben als de dood de eerste tijd met uitgedroogd, pluizig haar te lopen, heb dat nl al van nature omdat ik krulhaar heb.Had steeds high light maar de grijze haren piepen er nu bovenuit, zie erg op tegen een egale kleur, wil ook niet eerst egaal verven en dan weer high lights beetje teveel van t goede, maar ben ook best huiverig voor een egale kleur. Kortom schijterd eerste klas hier kwa haar verven.
ik zou naar de kapper gaan.vooral omdat je grijze haren hebt en omdat je nog nooit gekleurd hebt.Omdat je krulhaar hebt zal je namelijk ook wel 2 of misschien wel 3 pakjes nodig hebben en dan scheelt het kwa prijs ook niet zo!
quote:vloerkleed schreef op 10 december 2012 @ 12:40:

ik zou naar de kapper gaan.vooral omdat je grijze haren hebt en omdat je nog nooit gekleurd hebt.Omdat je krulhaar hebt zal je namelijk ook wel 2 of misschien wel 3 pakjes nodig hebben en dan scheelt het kwa prijs ook niet zo!

+1

Zeker omdat je ook bang bent voor een egale kleuring: is mij persoonlijk nog nooit gelukt om géén egale kleur te krijgen, altijd hele haar dezelfde kleur en dan daarna met highlights of downlights kleuren. Nu heb ik zelf vrij makkelijk haar om te kleuren, niet droog of pluizig of wat dan ook. En daarbij heeft de kapper het nu al vaker verknald dan ik persoonlijk en dan is die kapper wel een hele hoop geld.

Maar ik zou jou echt adviseren naar een kapper te gaan, al is het alleen maar voor advies.
Loreal excellence creme die is echt grijsdekkend. Geef je haar wekelijks een masker en laat die even intrekken met een warme handdoek erom heen. Zo houd je je haar mooi en glanzend.

Als je voor een goudtint gaat moet je voor de drie achter de verf gaan . Dan wordt het een 5.3 . Je zou ook bij een kapper die heel goed in kleuren is een combinatie van highlights en lowlights kunnen laten zetten. Bij de slapen en kruin zijn de eerste plekken van het haar wat grijs wordt, maar dit kan met goede kleurcombinaties goed gecamoufleerd worden.Zodat je niet vaker dan eens in de drie maanden de uitgroei alleen maar hoeft bij te werken. Met een kleur en als je al behoorlijk grijs bent dan kan je na vier weken weer beginnen met kleuren.
De haarkleuring van Garnier Nutrisse Créme is ook erg fijn! Ook 100% grijsdekking en kleurt en voedt het haar ook goed. Ikzelf verf ook vaak mn haar, en heb al verscheidene pakjes geprobeerd zoals haarverf van de Action of van Kruidvat eigen merk, en moet zeggen dat deze van Garnier tot nu toe nog het beste bevalt. Het haar wordt niet erg beschadigd, omdat deze haarkleuring dus ook goed je haar voedt... Je hebt daarna ook nog een flacon met nabehandeling die je tot 3x toe moet gebruiken na het kleuren. Plus het ruikt ook nog erg lekker! Je hebt ook veel keus qua assortiment kleuren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven