Welke hairextensions?
dinsdag 2 juli 2013 om 21:40
Ik denk erover om hairextensions te nemen, maar ik weer nog niet zeker of ik vaste of uitneembare wil. Mijn doel is om meer volume te creëren en iets meer lengte.
Als ik losse zou nemen dan zou ik denk ik kiezen voor een flip-in-hair. Die je dus met een heel dun draadje op je haar legt.
Als ik vaste zou nemen, zou ik denk ik microrings nemen.
Graag zou ik ervaringen horen over deze methodes, voor- en nadelen. Of als je juist enthousiast bent over een andere methode. Let me know!
Als ik losse zou nemen dan zou ik denk ik kiezen voor een flip-in-hair. Die je dus met een heel dun draadje op je haar legt.
Als ik vaste zou nemen, zou ik denk ik microrings nemen.
Graag zou ik ervaringen horen over deze methodes, voor- en nadelen. Of als je juist enthousiast bent over een andere methode. Let me know!
woensdag 3 juli 2013 om 09:31
Mocht je voor uitneembare extensions gaan, dan zou ik eerder voor clip-in dan flip-in gaan.
Flip-in-hair bestaat uit slecht 1 strook haar. Hierdoor ziet het er vaak onnatuurlijk uit.
Bovendien geeft zo'n tandenflosdraadje geen garantie dat die lap haar een hele dag op z'n plaats blijft.
Ik loop zelf al jaren met clip-in-extensions
Flip-in-hair bestaat uit slecht 1 strook haar. Hierdoor ziet het er vaak onnatuurlijk uit.
Bovendien geeft zo'n tandenflosdraadje geen garantie dat die lap haar een hele dag op z'n plaats blijft.
Ik loop zelf al jaren met clip-in-extensions