Mode & Beauty alle pijlers

Welke kleuren?

29-08-2010 16:21 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier, al lees ik wel al een tijdje mee (zoals heel veel mensen) en ik heb een vraagje:

Ik ben niet zo goed met kleuren combineren, heb er wel wat topics over gelezen maar daar zitten dan net weer de kleuren niet bij die ik 'lastig' vind.

Ik heb cognac kleurige laarzen en een bijpassende kleur riem, die doe ik aan als ik bijv. een spijkerbroek aan heb. Nou weet ik alleen niet zo goed wat voor kleur shirtje ik daarop kan aantrekken..

En ik heb een donkerblauwe bolero, met lange mouwen en daar heb ik dus hetzelfde probleem mee, welke kleuren kan ik daar onder aantrekken? De veilige kleuren, wit en/of zwart maar welke nog meer bijv?

Bedankt alvast
Erger u niet, verbaas u slechts
Wb cognackleurige dingen: Ik combineer dat altijd met zwart of donkerbruin. Gaat prima!
Ik zeg ook zwart of anthraciet, omdat dat het mooiste in de cognackleur naar boven haalt. Of je moet een ton sur ton combinatie maken; vind ik wel minder.
Cognackleur gaat prachtig met winterwit, bijv een wolwit jurkje met cognackleurige riem en laarzen, of een witte skinny met je riem en laarzen en dan een witte coltrui erop of juist een uitgesproken kleur als dit je bleek maakt, zoals felblauw.

Je kunt het verder ook heel goed met donkerblauw, bruin of zwart combineren. Dan blijft het rustig

Je donkerblauwe bolero kan met wit en fel blauw of met wit en bruin. Wit met rood erbij vind ik zelf te veel een matrozenpak, maar dat kan ook voor de marinelook.
Cognac met grijs vind ik altijd verrassend mooi.

En met donkerblauw juist een beetje saai eigenlijk.
Bij dat cognac kan erg veel. Donkergroen, donkerblauw, wit, rood, paars. Onder het donkerblauwe bolerootje zou ik geen zwart doen. Dat vind ik niet mooi bij donkerblauw. Maar bv. Wit, grijs, rood, geel, roze, groen, paars. Tja, wat niet eigenlijk. Gewoon die kledingstukken meenemen maar de winkel en daar kijken of het staat het ligt vaak een beetje aan de kleur hoor. Niet elke kleur roze staat bij donkerblauw bv. Dus dat is wel even uitzoeken.
Ik zou de cognackleurige laarzen en riem combineren met zwart, grijs, wit, beige, donkerblauw of donkerpaars.

De donkerblauwe bolero zou ik combineren met zwart, grijs, wit, beige, lichtblauw of felblauw.

Ik vind dat er niets mis is met 'veilige kleuren'.
@ Mieshka, nee met veilige kleuren is helemaal niks mis, in tegendeel ben gewoon benieuwd wat er nog meer bij kan.

Maar hier kan ik zeker iets mee, thnx allemaal .

Ik zal vast wel met nog meer dingetjes komen wat betreft kleding en kleuren enzo
OH, tof, ik heb ook cognac kleurige laarzen en riem welke ik vaak combineer met 'n donker blauw jurkje, staat heel classy en chique! Verder zie ik ook de winter-wit met cognac tip, zelfde, prachtig!

Voor het donker blauwe bolerotje, die zou ik combineren met 'n donker blauw jurkje, of evt. licht grijs.

Het is lastig zo tips te geven, omdat ik niet precies weet hoe het eruit ziet, welke tint blauw, welke stof etc. Maar ik vind zelf donker blauw vaak het mooist gecombineerd met wit en camel kleur, het wordt er mooi rustig van. Je kunt het altijd nog opfleuren met 'n blije armband of ketting natuurlijk!
http://www.stepswebshop.nl/product/409/louise.aspx

Dit is de bolero die ik bedoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven