welke maat jas
zondag 13 november 2016 om 15:48
ik heb een jas gepast die nu prima zit qua maat, het is een lange jas die halverwege mijn dijbeen valt. Ik twijfel echter of ik die maat moet nemen of eentje groter omdat ik niet weer of de jas nog gaat passen als ik een paar kilo aankom. Ik ben afgelopen jaren door medicijnen aangekomen dus het is geen gekke gedachte dat het nog door blijft gaan zeg maar, maar voor hetzelfde geld blijf ik op dit gewicht.
Kopen jullie een jas die voor nu goed zit of kijk je of je er ook nog in kunt groeien? Het is een getailleerd model en de twijfel zit hem in het buikgedeelte omdat hij daar het strakst zit en ik daar het snelste aankom.
de jas zit nu goed met de dikste trui die ik in de winter draag maar er is maar een beetje ruimte extra over, niet heel veel.
Kopen jullie een jas die voor nu goed zit of kijk je of je er ook nog in kunt groeien? Het is een getailleerd model en de twijfel zit hem in het buikgedeelte omdat hij daar het strakst zit en ik daar het snelste aankom.
de jas zit nu goed met de dikste trui die ik in de winter draag maar er is maar een beetje ruimte extra over, niet heel veel.
zondag 13 november 2016 om 15:53