Welke stijltang kopen?
zaterdag 21 april 2012 om 20:45
Op dit moment heb ik een stijltang van een euro of tien. Nou ben ik omdat dit geen hele fijne is(geen wonder voor dat bedrag natuurlijk) op zoek naar een fijne stijltang. Ik wil er maximaal 50 euro aan uit geven. Wie weet welke stijltang fijn is? Je hebt tegenwoordig stijltangen met ionen, nano-zilvertechnologie en ik hebt zelfs gelezen over infrarood en tourmaline.... Wat is nou wel en geen onzin of belangrijk om op te letten..
zaterdag 21 april 2012 om 21:11
Ik heb een Remington sleek en curl.. Je kan dus én krullen én stijlen. Prima ding, lekker snel warm en krullen blijven lang zitten. Temperatuur is instelbaar tussen de 150 en 240 graden, ideaal.
Die van mijn kostte 35 euro in de aanbieding
Volgens mij zijn infrarood en tourmaline gewoon verkooppraatjes. Zodat vrouwen die al een tang hebben toch nog een nieuwere en duurdere kopen. Keramische platen zijn een must, evenals een beschermend product voor je haar. Als je niet elke dag je haar gaat stylen is het echt niet zo schadelijk.
Die van mijn kostte 35 euro in de aanbieding
Volgens mij zijn infrarood en tourmaline gewoon verkooppraatjes. Zodat vrouwen die al een tang hebben toch nog een nieuwere en duurdere kopen. Keramische platen zijn een must, evenals een beschermend product voor je haar. Als je niet elke dag je haar gaat stylen is het echt niet zo schadelijk.
zaterdag 21 april 2012 om 23:18
Voor mij alleen maar Chi! Maar ik heb dan ook dik, stug en zeer krullend haar. Een andere tang dan Chi werkt veel langzamer voor mij, met Chi hoef ik elke pluk maar 1 keer te doen ipv 5 keer en er is geen andere tang die mijn haar zó stijl maakt (in combinatie met Chi Silk Infusion). Bovendien blijft het 3 dagen mooi. Je hoort het, ik heb de dure prijs er voor over
zaterdag 21 april 2012 om 23:44
Met elke stijltang kun je pijpenkrullen maken. Stijltang bovenin je pluk vastknijpen, horizontaal houden en dan 2maal ronddraaien (dus wat eerst de onderkant van je tang was, is nu de bovenkant) ronddraaien en dan naar het einde van je pluk trekken trekken.
Vwb goede stijltang: niet op besparen, daar ga je/je haar echt spijt van krijgen.
Vwb goede stijltang: niet op besparen, daar ga je/je haar echt spijt van krijgen.
zondag 22 april 2012 om 03:00
Ik heb sinds vorige week een Chi op aanraden van een vriendin en zou nu echt niks meer anders willen, wat een superding. Je betaald er wel rond de 150 euro, maar t gaat wel om je haar!Let op want er worden ook net Chi stijltangen aangeboden via internet. Heb die van mij bij de kapper gekocht en je hoeft elke pluk maar 1 keer te doen!Heb zelf krullend haar dus ben er superblij mee!!!
zondag 22 april 2012 om 06:27