Mode & Beauty alle pijlers

welke string zit nou echt goed

02-08-2012 15:44 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben al een poosje op zoek naar een goed zittende string, zelf heb ik nu de sloggi invisible, maar ik vind ze erg opkruipen.

Wie heeft er goede tips?

Groetjes!
dat is toch de bedoeling van een string, dat ie opkruipt?
viespeuk
Opkruipen? Een string zit al, eeuh vrij diep
Wat mij betreft zit iedere string gewoon goed, want ik ken het probleem niet van in de naad gaan zitten e.d.

Zelf draag ik graag de kanten stringetjes van Hünkemöller, die zijn er in rood, roze, blauw, paars, zwart enz.
bedoel je dat ie op een goed moment boven je broek uitkomt?

ik zou niet kunnen bedenken welke kant ie anders op moet kruipen :-)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
quote:iris1969 schreef op 02 augustus 2012 @ 15:57:

Wat mij betreft zit iedere string gewoon goed, want ik ken het probleem niet van in de naad gaan zitten e.d.

Zelf draag ik graag de kanten stringetjes van Hünkemöller, die zijn er in rood, roze, blauw, paars, zwart enz.TMI Hans2
tja opkruipen, hij gaat aan de voorkant raar zitten, nu zijn die strings ook erg dun, wat een flubberig stofje om zo maar te zeggen. ik had ook een keer strings van claesens, maar die vond ik niet lekker zitten.
Anni Rolfi - heupmodel, te koop bij de Kruidvat
als je vanaf het begin af aan het al niet lekker vind zitten, is een string niks voor jou.
Ik vind geen enkele string lekker zitten en draag ze daarom ook gewoon niet. Genoeg andere keus.
nevermind
quote:hh1975 schreef op 02 augustus 2012 @ 16:03:

tja opkruipen, hij gaat aan de voorkant raar zitten, nu zijn die strings ook erg dun, wat een flubberig stofje om zo maar te zeggen. ik had ook een keer strings van claesens, maar die vond ik niet lekker zitten.Dat komt omdat de strings tegenwoorig laag op de heup horen te zitten, maar daar gaan ze heel lelijk van rimpelen aan de voorzijde. Ik draag dan ook liever strings die wat hoger zitten.
Echt lekker zitten de microfiber strings van de Hema. Maar sexy is anders.
.
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 16:09:

Echt lekker zitten de microfiber strings van de Hema. Maar sexy is anders.tja, je kunt niet álles hebben natuurlijk
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
aan de achterkant zit de string wel goed, maar aan de voorkant gaat ie flubberen en ik vind het kruisje ook te dun. Ik heb wel de goede maat, achter zit hij wel goed, maar het is net of schuift dat ding naar voren.
quote:waarbij schreef op 02 augustus 2012 @ 15:58:

[...]

TMI Hans2O, god hebben we dat weer
Geen enkele
fapfapfap
quote:sabbaticalmeds schreef op 02 augustus 2012 @ 16:27:

[...]

O, god hebben we dat weer? Wat is TMI Hans?
Als je string aan de wandel gaat, draag je niet de juist maat :-)
Hh1975 is een dikke grote vadsige vieze kerel die niks beters de doen heeft dan lafjes aan zijn zweterige ondermaatse geslacht te trekken terwijl jullie vertellen hoe je ondergoed eruit ziet.
quote:Murdoch schreef op 02 augustus 2012 @ 16:45:

Hh1975 is een dikke grote vadsige vieze kerel die niks beters de doen heeft dan lafjes aan zijn zweterige ondermaatse geslacht te trekken terwijl jullie vertellen hoe je ondergoed eruit ziet.
quote:Murdoch schreef op 02 augustus 2012 @ 16:45:

Hh1975 is een dikke grote vadsige vieze kerel die niks beters de doen heeft dan lafjes aan zijn zweterige ondermaatse geslacht te trekken terwijl jullie vertellen hoe je ondergoed eruit ziet.Gatverdamme Murdoch
odi et amo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven