Mode & Beauty alle pijlers

Welke tas voor student met 15,6 laptop

12-09-2025 07:14 38 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Dochter zit inmiddels op de Uni, en heeft haar Eastpack aan de wilgen gehangen.

Ze moet nu voor het eerst een laptop mee. Haar voorkeur ging uit naar een 15,6 inch, vanwege allerlei aanbevelingen en omdat het lekkerder werkt als je vele uren achter een scherm studeert.
Maar nu vindt ze dat best groot om mee te sjouwen.

Ze wil graag een tote bag, net zoals elke andere student, maar voor een 15,6 laptop zijn die echt groot.

Wie van jullie heeft aanbevelingen voor een passende tas? En dat het ook écht past? Want als ik de revieuws lees past het vaak toch niet.
Alvast bedankt.
Dutchess schreef:
12-09-2025 08:51
Die Valentino is mooi! En volgens mij zou het passen.
Dat bedrag is wel flink voor een tas die ze niet gebruikte.

Maar wel heel mooi
Ik had hem iets goedkoper, €108 geloof ik. Maar had al tegen haar gezegd dat ik hem zou nemen als ze hem niet wilde :) ik kon een nieuwe tas goed gebruiken en vind hem ook heel mooi.
Mousse28 schreef:
12-09-2025 08:52
Mijn dochter heeft ook een tote bag en daarin doet ze haar iPad. Thuis werkt ze op haar laptop.
Hier op school mag dat niet. Je mag ook geen iMac hebben.
https://www.bol.com/nl/nl/p/ultiluxe-ru ... oductTitle

Oh kijk! Dit is een compromis. Het bestaat dus wel.

Edit: Vrees dat het dropshipping is.
Heel Bol staat tegenwoordig vol met dropship rommel. Ik moet echt alles van Bol via Lens opzoeken om te kijken of het echt is. Meestal is het Ali of Temu.
dutchess wijzigde dit bericht op 12-09-2025 09:35
20.42% gewijzigd
Lampje25 schreef:
12-09-2025 09:08

OT: Susan Bijl heeft een mooie grote tote met laptopvak.

Gaaf! Maar niet voor haar denk ik
Lampje25 schreef:
12-09-2025 09:08
Ook mijn suggestie Mousse: een iPad oid mee voor de aantekeningen tijdens college en thuis de laptop — er vanuit gaande dat de laptop vooral voor aantekeningen is op de uni.

Tijdens college worden er aantekeningen gemaakt, maar wel op je laptop met een splitscreen. Er wordt tegelijkertijd een powerpoint gedeeld om mee te kijken op je eigen scherm. En soms moet je tijdens dat college ook nog dingen online bekijken via een link in die powerpoint. Dat lukt echt niet met een iPad. Dan is die 15,6 wel heel fijn natuurlijk.
Dutchess schreef:
12-09-2025 09:26
https://www.bol.com/nl/nl/p/ultiluxe-ru ... oductTitle

Oh kijk! Dit is een compromis. Het bestaat dus wel.

Edit: Vrees dat het dropshipping is.
Heel Bol staat tegenwoordig vol met dropship rommel. Ik moet echt alles van Bol via Lens opzoeken om te kijken of het echt is. Meestal is het Ali of Temu.
Klopt staat voor 15 op temu
La_Galette schreef:
12-09-2025 08:35
Ik vond en vind dat rete-irritant. Ik zoek iets en mijn moeder gaat ongevraagd meezoeken. Om vervolgens steeds appjes te krijgen met ideeën van wat ik net niet zoek.
Precies dit. Het haalt het plezier in zoeken naar een leuke tas bij je dochter weg.
Hier ook een dochter op de uni, zij zou het heel irritant vinden.
pompelmoentje schreef:
12-09-2025 13:42
Precies dit. Het haalt het plezier in zoeken naar een leuke tas bij je dochter weg.
Hier ook een dochter op de uni, zij zou het heel irritant vinden.

Huh? Waarom denk jij te weten wat mijn dochter denkt?
Hier op de uni lopen veel met een Fjallraven Kånken rugzak. Weinig tote bags in het algemeen, want die zijn niet functioneel
Ik heb de Cabaia explorer gekocht en ben er erg blij mee. In de grote versie past sowieso een grote laptop. De medium die ik heb denk ik ook wel maar moet je even nakijken.

Ze hebben ook Tote bags maar ik weet niet of ze groot genoeg zijn. Een vriendin van mij heeft een grote leren tote bag maar die zullen wel wat duurder zijn.
anoniem_691a1772d22a4 wijzigde dit bericht op 12-09-2025 15:07
31.47% gewijzigd
Kapten en son...sommige kun je ook veranderen in rugtas.
Bedankt voor alle opties, ik lees hier veel tassen die ik zelf nog niet had gevonden. Ik ga er eens rustig voor zitten.
Als er nog meer opties zijn, dan lees ik dat graag :-)
Dutchess schreef:
12-09-2025 13:59
Huh? Waarom denk jij te weten wat mijn dochter denkt?
Je zegt zelf; Hoeft niet. Ze kan het goed zelf en vindt het idioot dat ik mee zoek.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven