Welke tas voor student met 15,6 laptop
vrijdag 12 september 2025 om 07:14
Dochter zit inmiddels op de Uni, en heeft haar Eastpack aan de wilgen gehangen.
Ze moet nu voor het eerst een laptop mee. Haar voorkeur ging uit naar een 15,6 inch, vanwege allerlei aanbevelingen en omdat het lekkerder werkt als je vele uren achter een scherm studeert.
Maar nu vindt ze dat best groot om mee te sjouwen.
Ze wil graag een tote bag, net zoals elke andere student, maar voor een 15,6 laptop zijn die echt groot.
Wie van jullie heeft aanbevelingen voor een passende tas? En dat het ook écht past? Want als ik de revieuws lees past het vaak toch niet.
Alvast bedankt.
Ze moet nu voor het eerst een laptop mee. Haar voorkeur ging uit naar een 15,6 inch, vanwege allerlei aanbevelingen en omdat het lekkerder werkt als je vele uren achter een scherm studeert.
Maar nu vindt ze dat best groot om mee te sjouwen.
Ze wil graag een tote bag, net zoals elke andere student, maar voor een 15,6 laptop zijn die echt groot.
Wie van jullie heeft aanbevelingen voor een passende tas? En dat het ook écht past? Want als ik de revieuws lees past het vaak toch niet.
Alvast bedankt.
vrijdag 12 september 2025 om 09:13
Ik had hem iets goedkoper, €108 geloof ik. Maar had al tegen haar gezegd dat ik hem zou nemen als ze hem niet wilde
vrijdag 12 september 2025 om 09:26
https://www.bol.com/nl/nl/p/ultiluxe-ru ... oductTitle
Oh kijk! Dit is een compromis. Het bestaat dus wel.
Edit: Vrees dat het dropshipping is.
Heel Bol staat tegenwoordig vol met dropship rommel. Ik moet echt alles van Bol via Lens opzoeken om te kijken of het echt is. Meestal is het Ali of Temu.
Heel Bol staat tegenwoordig vol met dropship rommel. Ik moet echt alles van Bol via Lens opzoeken om te kijken of het echt is. Meestal is het Ali of Temu.
dutchess wijzigde dit bericht op 12-09-2025 09:35
20.42% gewijzigd
vrijdag 12 september 2025 om 09:31
Tijdens college worden er aantekeningen gemaakt, maar wel op je laptop met een splitscreen. Er wordt tegelijkertijd een powerpoint gedeeld om mee te kijken op je eigen scherm. En soms moet je tijdens dat college ook nog dingen online bekijken via een link in die powerpoint. Dat lukt echt niet met een iPad. Dan is die 15,6 wel heel fijn natuurlijk.
vrijdag 12 september 2025 om 10:40
Klopt staat voor 15 op temuDutchess schreef: ↑12-09-2025 09:26https://www.bol.com/nl/nl/p/ultiluxe-ru ... oductTitle
vrijdag 12 september 2025 om 13:42
Precies dit. Het haalt het plezier in zoeken naar een leuke tas bij je dochter weg.La_Galette schreef: ↑12-09-2025 08:35Ik vond en vind dat rete-irritant. Ik zoek iets en mijn moeder gaat ongevraagd meezoeken. Om vervolgens steeds appjes te krijgen met ideeën van wat ik net niet zoek.
Hier ook een dochter op de uni, zij zou het heel irritant vinden.
vrijdag 12 september 2025 om 13:59
pompelmoentje schreef: ↑12-09-2025 13:42Precies dit. Het haalt het plezier in zoeken naar een leuke tas bij je dochter weg.
Hier ook een dochter op de uni, zij zou het heel irritant vinden.
Huh? Waarom denk jij te weten wat mijn dochter denkt?
vrijdag 12 september 2025 om 15:00
Ik heb de Cabaia explorer gekocht en ben er erg blij mee. In de grote versie past sowieso een grote laptop. De medium die ik heb denk ik ook wel maar moet je even nakijken.
Ze hebben ook Tote bags maar ik weet niet of ze groot genoeg zijn. Een vriendin van mij heeft een grote leren tote bag maar die zullen wel wat duurder zijn.
Ze hebben ook Tote bags maar ik weet niet of ze groot genoeg zijn. Een vriendin van mij heeft een grote leren tote bag maar die zullen wel wat duurder zijn.
anoniem_691a1772d22a4 wijzigde dit bericht op 12-09-2025 15:07
31.47% gewijzigd
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in