Mode & Beauty alle pijlers

(Werk-) tas

19-08-2016 22:22 29 berichten
Ik mag voor mijn verjaardag een nieuwe laptoptas uitzoeken. Nu heb ik een oerdegelijke door de werkgever verstrekte polyester tas, en ik wil een chique leren tas. Liefst had ik er een die ook als handtas kan fungeren maar aangezien mijn laptop 14" is krijg je dan wel direct een heel gevaarte. In ieder geval wil ik op werkdagen ook mijn portemonnee, sleutels en andere frutsels in de tas meenemen zodat ik niet zoals nu met een aparte handtas hoef te slepen.

Kennen jullie tassen die aan mijn wensen voldoen en die evt ook in het weekend als 'gewone' handtas kunnen fungeren zonder dat je voor joker loopt? Mijn vriend had het erover dat je vast ook setjes hebt van werktas en handtas, zodat het ook een beetje leuk bij elkaar staat. Hij wil ze dan ook allebei wel geven. Hebben jullie suggesties?
Alle reacties Link kopieren

Wel heel persoonlijk qua smaak.

Ik heb geen laptoptas die ook dienst kan doen als handtas (wel als shopper ). Ik heb wel een laptoptas waar ik ook alle andere zooi in kan meeslepen zodat ik door de week niet een aparte handtas nodig heb. Ik heb er eentje gekregen van Berba, vrij klassiek. Ik heb ook een wat hipper model, die is ineen gezet in zo'n hipsterboetiekje in M'tricht (gekregen van man).
Deze heb ik van Berba:

Ik heb deze laatst gekocht en ben daar erg blij mee, alles past er in en is toch niet te groot en best elegant:

https://www.knomobags.com ... r-shoulder-tote-lido.html

Ze hebben hem al een poosje, maar brengen hem elk seizoen weer in andere kleuren uit.
Wat vind je mooi? Klassiek of juist sportief? Deze tas vind ik mooi:

https://www.marington.nl/ ... CVYR0XubR-FbO3RoCF5bw_wcB
Kan geen plaatjes plakken, dus hierbij de link: http://www.lataza.nl/lapt ... sbag-cognac-15-inch.html, heb deze sinds klein jaar. Gebruik hem in het weekend ook regelmatig, tas blijft erg mooi en laptop en documenten blijven door het aparte vak goed beschermd. Vind het ook niet duur voor de kwaliteit tas trouwens!
Ik denk dat ik gewoon een bruine wil. Laatst op de website van Little Green Bag stond een mooie van Fab maar die zie ik nu niet meer. Maar jullie hebben dus geen matching handtas erbij? Nu sleep ik dus elke dag dat afzichtelijke polyester geval mee, en mijn groene handtas model bowlingtas die eigenlijk na een jaar al flink versleten is. Dus ik kan er alleen op vooruit gaan
quote:Kris33 schreef op 19 augustus 2016 @ 22:35:

Kan geen plaatjes plakken, dus hierbij de link: http://www.lataza.nl/lapt ... sbag-cognac-15-inch.html, heb deze sinds klein jaar. Gebruik hem in het weekend ook regelmatig, tas blijft erg mooi en laptop en documenten blijven door het aparte vak goed beschermd. Vind het ook niet duur voor de kwaliteit tas trouwens!http://www.lataza.nl/lapt ... ssbag-cognac-15-inch.html

Ik heb even jouw link gefixed. de komma zat er achteraan vast.
quote:MinkeDeWit schreef op 19 augustus 2016 @ 22:36:

Ik denk dat ik gewoon een bruine wil. Laatst op de website van Little Green Bag stond een mooie van Fab maar die zie ik nu niet meer. Maar jullie hebben dus geen matching handtas erbij? Nu sleep ik dus elke dag dat afzichtelijke polyester geval mee, en mijn groene handtas model bowlingtas die eigenlijk na een jaar al flink versleten is. Dus ik kan er alleen op vooruit gaan Ik heb een rugzak als werktas, ik vind pendelen met een handtas/schoudertas niet handig, zeker niet als je vaak moet sprinten naar de trein.
quote:lemoos2 schreef op 19 augustus 2016 @ 22:30:

Deze heb ik van Berba:

[img]http://static.webshopapp.com/shops/0094 ... sion-c.jpg[/img]

+1 (ik in zwart)

Geweldige tas!
quote:nephthys schreef op 19 augustus 2016 @ 22:38:

[...]

Ik heb een rugzak als werktas, ik vind pendelen met een handtas/schoudertas niet handig, zeker niet als je vaak moet sprinten naar de trein.Ik ren niet voor treinen. Maar kan ook niet goed uit de voeten met een rugzak, dat zit nooit prettig. En ik ben er ook een beetje oud voor
quote:MinkeDeWit schreef op 19 augustus 2016 @ 22:36:

Ik denk dat ik gewoon een bruine wil. Laatst op de website van Little Green Bag stond een mooie van Fab maar die zie ik nu niet meer. Maar jullie hebben dus geen matching handtas erbij? Nu sleep ik dus elke dag dat afzichtelijke polyester geval mee, en mijn groene handtas model bowlingtas die eigenlijk na een jaar al flink versleten is. Dus ik kan er alleen op vooruit gaan Nee, geen matching handtas, gewoon alles in 1 tas. Weet niet of je mijn link al had bekeken, maar daar zit ook een filmpje bij dat prima laat zien wat er allemaal in past. En de tas oogt niet groot als je hem vast hebt.
quote:-NummerZoveel- schreef op 19 augustus 2016 @ 22:40:

[...]

Nee, geen matching handtas, gewoon alles in 1 tas. Weet niet of je mijn link al had bekeken, maar daar zit ook een filmpje bij dat prima laat zien wat er allemaal in past. En de tas oogt niet groot als je hem vast hebt.Maar je hebt wel een handtas voor het weekend of als je geen laptop mee hebt? Ik vind het anders wel een groot ding om altijd mee te slepen.
Ik heb een cowboysbag , ideaal
quote:MinkeDeWit schreef op 19 augustus 2016 @ 22:44:

[...]

Maar je hebt wel een handtas voor het weekend of als je geen laptop mee hebt? Ik vind het anders wel een groot ding om altijd mee te slepen.Ik zou een aparte weekend en werktas aanhouden, anders moet je altijd zitten uitladen/inladen als je standaard andere dingen in je tas steekt voor werk/weekend. Als je bijvoorbeeld voor je werk altijd bepaalde papieren erin hebt steken, of voor je weekendtas een make-up tasje etc.
quote:MinkeDeWit schreef op 19 augustus 2016 @ 22:44:

[...]

Maar je hebt wel een handtas voor het weekend of als je geen laptop mee hebt? Ik vind het anders wel een groot ding om altijd mee te slepen.Ik heb een hele collectie, dus ik kan kiezen. Maar mijn werktas kan zonder laptop erin ook prima als handtas dienen. Hij ziet er niet uit als een laptoptas maar gewoon als een hand/schoudertas.
Nephthys, heb je een linkje van die eerste tas?
anoniem_292785 wijzigde dit bericht op 19-08-2016 22:51
Reden: Naam van medeforummer verkeerd gespeld
% gewijzigd
quote:nephthys schreef op 19 augustus 2016 @ 22:46:

[...]

Ik zou een aparte weekend en werktas aanhouden, anders moet je altijd zitten uitladen/inladen als je standaard andere dingen in je tas steekt voor werk/weekend. Als je bijvoorbeeld voor je werk altijd bepaalde papieren erin hebt steken, of voor je weekendtas een make-up tasje etc.Mijn portemonnee, sleutels en telefoon heb ik natuurlijk altijd bij me, dus die zal ik moeten overladen. Pennen en pepermunt zal ik wel in beide tassen doen. We gaan morgen naar een tassenwinkel waar ze de meeste merken wel hebben. Dan ga ik letten op voldoende ruimte voor spullen naast een laptop.
quote:Konijntje999 schreef op 19 augustus 2016 @ 22:49:

Nephthys, heb je een linkje van die eerste tas? Komt van Coolblue, bij de laptoptassen.
quote:ZombieQueen schreef op 19 augustus 2016 @ 22:37:

[...]

http://www.lataza.nl/lapt ... ssbag-cognac-15-inch.html

Ik heb even jouw link gefixed. de komma zat er achteraan vast.Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven