Mode & Beauty alle pijlers

(Werk-) tas

19-08-2016 22:22 29 berichten
Ik mag voor mijn verjaardag een nieuwe laptoptas uitzoeken. Nu heb ik een oerdegelijke door de werkgever verstrekte polyester tas, en ik wil een chique leren tas. Liefst had ik er een die ook als handtas kan fungeren maar aangezien mijn laptop 14" is krijg je dan wel direct een heel gevaarte. In ieder geval wil ik op werkdagen ook mijn portemonnee, sleutels en andere frutsels in de tas meenemen zodat ik niet zoals nu met een aparte handtas hoef te slepen.

Kennen jullie tassen die aan mijn wensen voldoen en die evt ook in het weekend als 'gewone' handtas kunnen fungeren zonder dat je voor joker loopt? Mijn vriend had het erover dat je vast ook setjes hebt van werktas en handtas, zodat het ook een beetje leuk bij elkaar staat. Hij wil ze dan ook allebei wel geven. Hebben jullie suggesties?
Alle reacties Link kopieren
quote:1blondie_2curly_3curvie_AIHF schreef op 19 augustus 2016 @ 22:44:

Ik heb een cowboysbag , ideaalIk ook, geweldige tassen!
quote:hartjeJynx schreef op 19 augustus 2016 @ 23:43:

[...]

Ik ook, geweldige tassen!Ik lees wel vaak dat die snel stuk gaan. Hebben jullie daar geen last van?
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 19 augustus 2016 @ 23:59:

[...]

Ik lees wel vaak dat die snel stuk gaan. Hebben jullie daar geen last van?Nee niet stuk en ziet er ook nog steeds super goed uit ondanks bv regen.
We zijn goed geslaagd. Ik krijg een laptoptas van Plevier (801) en een handtas van Fiorelli (Mia Grab). Beide merken zijn mij onbekend maar ze voldeden het best aan mijn wensen. De handtas heeft wel drie afzonderlijke vakken met rits! Nu nog een week wachten tot ik ze krijg, helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven