(Werk-) tas
vrijdag 19 augustus 2016 om 22:22
Ik mag voor mijn verjaardag een nieuwe laptoptas uitzoeken. Nu heb ik een oerdegelijke door de werkgever verstrekte polyester tas, en ik wil een chique leren tas. Liefst had ik er een die ook als handtas kan fungeren maar aangezien mijn laptop 14" is krijg je dan wel direct een heel gevaarte. In ieder geval wil ik op werkdagen ook mijn portemonnee, sleutels en andere frutsels in de tas meenemen zodat ik niet zoals nu met een aparte handtas hoef te slepen.
Kennen jullie tassen die aan mijn wensen voldoen en die evt ook in het weekend als 'gewone' handtas kunnen fungeren zonder dat je voor joker loopt? Mijn vriend had het erover dat je vast ook setjes hebt van werktas en handtas, zodat het ook een beetje leuk bij elkaar staat. Hij wil ze dan ook allebei wel geven. Hebben jullie suggesties?
Kennen jullie tassen die aan mijn wensen voldoen en die evt ook in het weekend als 'gewone' handtas kunnen fungeren zonder dat je voor joker loopt? Mijn vriend had het erover dat je vast ook setjes hebt van werktas en handtas, zodat het ook een beetje leuk bij elkaar staat. Hij wil ze dan ook allebei wel geven. Hebben jullie suggesties?
zondag 21 augustus 2016 om 13:49