Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Volumepoeder van het KV is momenteel in de aanbieding, nu 2€.
Alle reacties Link kopieren
sauvignonblanc schreef:
24-06-2017 11:45
Volumepoeder kan je bij Kruidvat of Etos kopen. Verschillende merken hebben het. De goedkope zijn net zo goed als de duurdere.
Ik gebruik zelf droogshampoo van Batiste de volume versie, echt geweldig volume, ik heb halflang haar volgens mijn vriendin met kort haar werkt bij haar de poeder beter.
Welk merk gebruikt zij?

Gebruik het met mate:

https://www.rtlnieuws.nl/editienl/pas-o ... mijn-hoofd

https://m.metronieuws.nl/lifestyle/beau ... s-je-denkt
Ik weet niet welk merk.
Ojee kale plekken, nog geen last van en gebruik het al zeker een jaar, maar wel met mate alleen na het wassen een beetje om de ergste slapheid te verstevigen.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd
valkje schreef:
24-06-2017 11:28
Dames, beetje stomme vraag maar waar in het schap kan ik dat wimperserum vinden. Heb gezocht hier bij het kruidvat maar kon het niet vinden :-(
Ik zou het zo uit mijn hoofd niet weten, ik had het aan een verkoopster gevraagd en die haalde het voor me op. Vraag het even!
valkje schreef:
24-06-2017 11:28
Dames, beetje stomme vraag maar waar in het schap kan ik dat wimperserum vinden. Heb gezocht hier bij het kruidvat maar kon het niet vinden :-(
Bij de nepnagels. Je moet echt even goed kijken!
Het zit in een blister, een wit rollertje, soort kleine mascararoller, Superlash.
Een wit doosje naast het wimpersverf..
syvon schreef:
23-06-2017 17:16
Ik wil vooral een subtiel kleurtje voor mijn witte melkfles-benen (ook na een week vakantie nauwelijks verkleurd :"-( ). Vraag me af of de magic drops dat geld wel waard zijn.
Nou, ik was degene die de magical drops ter sprake had gebracht in dit topic. Heb ze gekocht en ik ben er toch niet superenthousiast over. Ik heb wel ongelijke bruining: met name bij de pees vlak boven mijn hiel hoopt het op. En boven mijn knieën.
Ik meng 2-3 pompjes door de normale hoeveelheid bodylotion voor 1 onderbeen. Maar misschien is dat teveel of smeer ik te slordig.
De geur is overigens prima. Niet die weeïge zelfbruiningsgeur.
@valkje
@francieneke
't Wimperserum van Kruidvat eigen merk is te vinden in het schap van de nepwimpers/nepnagels. Vaak wel ergens naast de make-upschappen te vinden.
liliane13 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 18:19
31.43% gewijzigd
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
O nee! Ik kreeg jeuk van diverse merken droogshampoo die ik daarom voor het opmaken al had weggegooid, maar nu weet ik zeker dat ik er maar beter ver uit de buurt van blijf!
Who wants to clear the fog and all the smog in your mirrors When you could just fall back and wait? ~Doechii~
syvon schreef:
23-06-2017 17:16
Ik wil vooral een subtiel kleurtje voor mijn witte melkfles-benen (ook na een week vakantie nauwelijks verkleurd :"-( ). Vraag me af of de magic drops dat geld wel waard zijn.
Ik gebruik Sublime Bronze zelfbruinende lotion van L'Oréal. Dat werkt prima om mijn witte benen een natuurlijk bruin tintje te geven. 't Is een soort bodylotion die voor mij beter werk dan bijvoorbeeld die van Dove.
Hmmm, ik heb de laatste tijd ook veel jeuk op m'n hoofdhuid en gebruik als ik m'n haar gewassen heb een volumepoeder en de dag erna droogshampoo (ik was m'n haar om de dag ).. Toch maar op zoek naar een alternatief. Iemand hier nog ideeën?

Gister Vitis tandpasta gekocht na het lezen van dit topic en laatst de Rexona Maxifresh deo. Die werkt bij mij helaas niet :-( Nu Salt of the Earth natural deodorant bij Etos meegenomen, was in de aanbieding. Ik kan het na m'n zwangerschap niet meer vinden qua deodorant >:-(
Deze is gemaakt van pure Potassium Alum, een mineraal zout. Stickje moet je nat maken en dan aanbrengen. Vandaag voor het eerst gebruikt en ik ben heel enthousiast. Ben benieuwd of het zo fijn blijft!
Liliane13 schreef:
24-06-2017 18:16
O nee! Ik kreeg jeuk van diverse merken droogshampoo die ik daarom voor het opmaken al had weggegooid, maar nu weet ik zeker dat ik er maar beter ver uit de buurt van blijf!
Nog een zeer interessante:

https://www.google.nl/amp/www.byrdie.co ... ad-for-you
Ik vind droogshampoo een super uitvinding. (Batiste XXL of Taft) Op de dagen dat mijn haar niet wil, doe ik een mini beetje in mijn haar en het zit de hele dag geweldig.
Bij mij komt het niet op mijn hoofdhuid. Ik spuit het erin met mijn hoofd ondersteboven of ik wrijf het met mijn vingers in mijn haar.

Haarlak, gel of wax gebruik ik nooit. Als je dat gaat googelen, vind je vast ook wel artikelen waarin staat dat het niet goed is voor je haar.
Supersas09 schreef:
23-06-2017 20:52
Ik heb voor mijn benen gewoon de dove crème met lichte zelfbruining. Werkt bij echt heel goed!
Ik heb het even opgezocht, dove summerglow.
Die gebruik ik inderdaad ook eens in de zoveel weken een keer en vind het wel prima spul.
:hihi: ik wilde net voor het eerst mijn (dankzij dit topic aangeschafte) doekje voor het reinigen van het gezicht van de action gebruiken en kwam er al snel achter dat er allemaal pluisjes op mijn gezicht blijven plakken erna... misschien eerst maar even wassen toch.

Ik vind de dove zelfbruinende bodylotion ook goed werken.

verder; een goed alternatief voor droogshampoo is talkpoeder, gewoon heel voorzichtig lichtjes aanbrengen op je scheiding en de zijkanten en goed doorkammen
Lorem Ipsum
Bedankt, zal morgen nog eens kijken.
Ik heb dun droog muizehaar.Het is wel lang, tot over mijn schouderbladen. Ik was het om de dag, en gebruik mousse voor volume van Wellaflex. En de haarlak van hetzelfde merk. Nu in de zomer droogt mijn haar nog meer uit. Heeft iemand een tip voor een haarmasker dat echt werkt?
Als ik zou minderen met mousse of lak zit het helemaal flut, dus dat heb ik wel echt nodig helaas.
Misschien zit je haar beter als je er een stuk vanaf knipt. Ik heb zelf ook heel fijn haar tot op mijn schouders. Als het langer wordt, zit het ook niet. En met mousse wordt het te zwaar.
Ik kan er juist meer mee nu het langer is. Van deze mousse wordt mijn haar ook niet zwaarder, wel veel voller! De uiteinden laat ik vaker knippen in de zomer, maar na een paar week droogt het al weer uit.. ik heb wel 3 kleuren haar, bij mijn hoofd heel donker, daarna koperkleurig, en de uiteinden heel blond, ze denken bij de kapper altijd dat ik het verf. Dus niet.
RockOla schreef:
25-06-2017 12:16
Ik heb dun droog muizehaar.Het is wel lang, tot over mijn schouderbladen. Ik was het om de dag, en gebruik mousse voor volume van Wellaflex. En de haarlak van hetzelfde merk. Nu in de zomer droogt mijn haar nog meer uit. Heeft iemand een tip voor een haarmasker dat echt werkt?
Als ik zou minderen met mousse of lak zit het helemaal flut, dus dat heb ik wel echt nodig helaas.

't Is wel duur, maar een goede keratinebehandeling bij de kapper lost het probleem voor maanden op. Je moet wel de behandeling nemen waarbij de keratine IN het haar wordt geseald met een stijltang.
Zo'n behandeling is werkelijk idioot duur, maar soms zijn er van die Groupon-aanbiedingen en dan is het een stuk betaalbaarder. Ik heb ook heel fijn haar, en jemig...mijn haar knapte ervan op zeg! Maar ik heb het al jaren niet meer laten doen vanwege de prijs.

Wel gebruik ik keratineshampoo en keratinemaskers. Die van Andrelon zijn best goed, en over die van Syoss ben ik ook heel tevreden. Je moet het gewoon uitproberen.
Het resultaat is lang niet zo spectaculair als na een keratinebehandeling, maar het helpt zeker!
Bedankt voor de tip! Ga er eens mee aan de slag.
turquasi schreef:
24-06-2017 23:31
:hihi: ik wilde net voor het eerst mijn (dankzij dit topic aangeschafte) doekje voor het reinigen van het gezicht van de action gebruiken en kwam er al snel achter dat er allemaal pluisjes op mijn gezicht blijven plakken erna... misschien eerst maar even wassen toch.

Ik vind de dove zelfbruinende bodylotion ook goed werken.

verder; een goed alternatief voor droogshampoo is talkpoeder, gewoon heel voorzichtig lichtjes aanbrengen op je scheiding en de zijkanten en goed doorkammen
Staat er volgens mij ook op voor gebruik uitwassen ;)
Ik heb er een stuk of 10 vind ze heerlijk met veel make-up gooi ik ze soms wel in de biotex.
Heeft een van jullie de NIOD
Hydration Vaccine al geprobeerd?

Ik gebruik nu 2 mnd de vitamine E capsules tegen een droge huid, helaas bemerk ik geen verschil, ik maak het potje op maar zal het niet weer halen.

Paardeshampoo ben ik mee gestopt, het gaf veel volume en mijn haar krulde mooier, maar ik begin grijs te worden wat ik kleur en door de shampoo zag je zo de grijze haren na een paar wasbeurten tevoorschijn komen.

Vitis tandpasta gebruik ik nog steeds, maar mijn tanden blijven op deze kleur hangen,helaas ik heb geen witte tanden.

De Olaz eyegel heb ik niet veel gebruikt, het is mij te dik.

Hoop positieve reactie te kunnen geven over het NIOD
Hydration Vaccine product.
De vitamine E-capsules kan je ook openprikken met een schone naald. Na het reinigen op je huid doen. Doe het niet te laat zodat het alvast flink kan intrekken, het is nogal vet. Als je dat 1 x per week doet heb je een fantastisch masker. Je kan de olie ook op littekens doen (vooral verse). Wacht altijd tot het korstje eraf is en smeer dan de plek 3x per dag in met de olie. Je kan met 1 capsule dan een paar dagen doen. Bewaar hem als hij open is in de ijskast.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven