Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

donderdag 29 juni 2017 om 11:07
Leuke tip, ga ik proberen!! Is de punt mooi fijn zodat je echt superdunne afzonderlijke streepjes kunt tekenen? En moet je hem slijpen? Of zit er een soort vloeistof in>Aardbeitje2805 schreef: ↑27-06-2017 19:40Ik heb vorige week deze aangeschaft:
[https://www.hema.nl/winkel?searchtext=wenkbrauwpen]
Streepjes (als in 'wenkbrauwhaartjes') tekenen, even laten drogen et voila, de rest van de dag geen omkijken naar. En kost ook nog eens bijna niks!
Ik vind het een topper (heb geen aandelen helaas)
donderdag 29 juni 2017 om 11:20
donderdag 29 juni 2017 om 14:37
vrijdag 30 juni 2017 om 07:57
Daaromniet schreef: ↑29-06-2017 22:58Ik gebruik al een tijdje de tonic van olaz total effects. Zit bha en niacinamide in.
Wat doet dat??
Als je wint heb je vrienden...

vrijdag 30 juni 2017 om 08:25
vrijdag 30 juni 2017 om 08:25
Niacinamide
http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/
Denk dat het in een tonic niet echt veel doet voor je huid.
http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/
Denk dat het in een tonic niet echt veel doet voor je huid.
vrijdag 30 juni 2017 om 09:43
Muisje, de pen heeft zo'n vilten punt, dus je hoeft niks te slijpen. Als je het aanbrengt lijkt het alsof het lelijk wordt, maar als het opgedroogd is ...

vrijdag 30 juni 2017 om 13:21
.
Ik heb laatst iets anders gescoord: een wenkbrauw mascara. Brow This Way van Rimmel.
Superhappy mee, omdat de haartjes zélf gekleurd worden en dat geeft een veel natuurlijker effect. Als je het puntje gebruikt kun je er ook mee tekenen ónder de haartjes voor een wat scherper effect.
Het blijft goed zitten maar ik heb nog niet getest wat ermee gebeurt in de sauna of een fikse regenbui.

Huh nou is mijn plaatje opeens weg? Net stond ie er nog. Er zijn in elk geval drie kleuren.
.
vrijdag 30 juni 2017 om 13:32
Oe klinkt goed Impala. Ik laat normaal mijn wenkbrauwen threaden/tinten maar voor tusendoor zou dit handig zijn. Ik ga eens even bij Boots kijken.
(en je plaatje staat er hoor).
Marsssie, gewoon met wat facewash, of vaak gebruik ik ook gewoon schuim van een stuk zeep.
(en je plaatje staat er hoor).
Marsssie, gewoon met wat facewash, of vaak gebruik ik ook gewoon schuim van een stuk zeep.
ainne wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:36
0.37% gewijzigd
vrijdag 30 juni 2017 om 13:48
Ik vind die mascara niet fijn. Gaat er slecht af en doet niets voor mijn wimpers. Hij is te "nat",dan zakken mn wimpers ondanks krultang na het opbrengen direct weer in. Ik zweer bij de waterproof van de Hema. Of 2000 calorie van MF.
vrijdag 30 juni 2017 om 13:50
Ik vind die mascara niet fijn. Gaat er slecht af en doet niets voor mijn wimpers. Hij is te "nat",dan zakken mn wimpers ondanks krultang na het opbrengen direct weer in. Ik zweer bij de waterproof van de Hema. Of 2000 calorie van MF.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:37
Om het er toch af te krijgen zou je de oliepads van Etos of DA kunnen proberen. (Niet die van Kruidvat ! en die van de Hema zijn zozo) . Daar krijg ik mijn waterproof mascara mee weg. Maar dat is niet van dat wateroplosbaar spul, dus ik weet niet of het hier ook bij werkt.
.
vrijdag 30 juni 2017 om 14:40
Ja hij is er weer. Plaatje speelt verstoppertje

Ik laat mijn wenkbrauwen normaal ook verven, want ze zijn zo blond dat je ze anders niet ziet. Maar dat vervaagt vrij snel. En dit geeft sowieso een mooi effect. Net zoals verven van je wimpers niet hetzelfde effect geeft als mascara.
.

vrijdag 30 juni 2017 om 15:05
Volumespray van Andrélon en de liquid concealer van Catrice zijn hier echt de budgetfavorieten in huis! Met een flinke bos haar en weggewerkte wallen zie je er toch meteen een stuk minder triest uit als nieuwe mama 
Qua huidverzorging gebruik ik niets anders dan de lijn van Jetske Ultee. Het is prijzig, maar het is het enige wat voorkomt dat ik nog meer puistjes heb dan de gemiddelde brugklasser!

Qua huidverzorging gebruik ik niets anders dan de lijn van Jetske Ultee. Het is prijzig, maar het is het enige wat voorkomt dat ik nog meer puistjes heb dan de gemiddelde brugklasser!
vrijdag 30 juni 2017 om 15:51
zaterdag 1 juli 2017 om 00:40