Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Thanks :$ Het is meer dat ik zoiets meteen helemaal voor me zie.
En die handafdruk nu ook :proud:
Aardbeitje2805 schreef:
27-06-2017 19:40
Ik heb vorige week deze aangeschaft:
[https://www.hema.nl/winkel?searchtext=wenkbrauwpen]

Streepjes (als in 'wenkbrauwhaartjes') tekenen, even laten drogen et voila, de rest van de dag geen omkijken naar. En kost ook nog eens bijna niks!
Ik vind het een topper (heb geen aandelen helaas :-P )
Leuke tip, ga ik proberen!! Is de punt mooi fijn zodat je echt superdunne afzonderlijke streepjes kunt tekenen? En moet je hem slijpen? Of zit er een soort vloeistof in>
ja dat hema wenkbrauwding ziet er goed uit... jammer dat er geen blonde versie is
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
29-06-2017 11:13
ja dat hema wenkbrauwding ziet er goed uit... jammer dat er geen blonde versie is
Wel een taupekleurige/lichtbruine. Het verschil met de donkerbruine is aan de buitenkant moeilijk te zien, maar als je het op je hand probeert is ie lichter van kleur.
Van The Ordinary (via Victoria Health en Asos) gebruik ik:
* Niacinamide 10% + Zinc 1%
Werkt goed in de avond, mijn teint ziet er gezonder uit en puistjes gaan sneller weg. Heb deze opnieuw besteld voor in mijn voorraad.
anoniem_349784 wijzigde dit bericht op 05-07-2017 19:24
81.26% gewijzigd
Ik gebruik al een tijdje de tonic van olaz total effects. Zit bha en niacinamide in.
Daaromniet schreef:
29-06-2017 22:58
Ik gebruik al een tijdje de tonic van olaz total effects. Zit bha en niacinamide in.

Wat doet dat??
Als je wint heb je vrienden...
marsssie schreef:
30-06-2017 07:57
Wat doet dat??

http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/
Niacinamide

http://www.dr-jetskeultee.nl/niacinamide/

Denk dat het in een tonic niet echt veel doet voor je huid.
Muisje32 schreef:
29-06-2017 11:07
Leuke tip, ga ik proberen!! Is de punt mooi fijn zodat je echt superdunne afzonderlijke streepjes kunt tekenen? En moet je hem slijpen? Of zit er een soort vloeistof in>
Muisje, de pen heeft zo'n vilten punt, dus je hoeft niks te slijpen. Als je het aanbrengt lijkt het alsof het lelijk wordt, maar als het opgedroogd is ... :thumbsup:
turquasi schreef:
29-06-2017 11:13
De lichtste versie is echt licht genoeg voor blondines
Vraag...

Wat haalt nou het beste de clinique Lash power mascara eraf..warm water gaat wel maar moet toch flink boenen
amarna schreef:
29-06-2017 11:20
Wel een taupekleurige/lichtbruine. Het verschil met de donkerbruine is aan de buitenkant moeilijk te zien, maar als je het op je hand probeert is ie lichter van kleur.
.

Ik heb laatst iets anders gescoord: een wenkbrauw mascara. Brow This Way van Rimmel.
Superhappy mee, omdat de haartjes zélf gekleurd worden en dat geeft een veel natuurlijker effect. Als je het puntje gebruikt kun je er ook mee tekenen ónder de haartjes voor een wat scherper effect.
Het blijft goed zitten maar ik heb nog niet getest wat ermee gebeurt in de sauna of een fikse regenbui.

Afbeelding

Huh nou is mijn plaatje opeens weg? Net stond ie er nog. Er zijn in elk geval drie kleuren.
.
Oe klinkt goed Impala. Ik laat normaal mijn wenkbrauwen threaden/tinten maar voor tusendoor zou dit handig zijn. Ik ga eens even bij Boots kijken.
(en je plaatje staat er hoor).

Marsssie, gewoon met wat facewash, of vaak gebruik ik ook gewoon schuim van een stuk zeep.
ainne wijzigde dit bericht op 30-06-2017 14:36
0.37% gewijzigd
marsssie schreef:
30-06-2017 12:21
Vraag...

Wat haalt nou het beste de clinique Lash power mascara eraf..warm water gaat wel maar moet toch flink boenen
Ik vind die mascara niet fijn. Gaat er slecht af en doet niets voor mijn wimpers. Hij is te "nat",dan zakken mn wimpers ondanks krultang na het opbrengen direct weer in. Ik zweer bij de waterproof van de Hema. Of 2000 calorie van MF.
marsssie schreef:
Vraag...

Ik vind die mascara niet fijn. Gaat er slecht af en doet niets voor mijn wimpers. Hij is te "nat",dan zakken mn wimpers ondanks krultang na het opbrengen direct weer in. Ik zweer bij de waterproof van de Hema. Of 2000 calorie van MF.
houtskool facewash van Biore. aangeschaft door mijn dochter maar ik gebruik het ook. minder onzuiverheden en kleinere poriën. en het tintelt lekker.
amarna schreef:
30-06-2017 13:50
Om het er toch af te krijgen zou je de oliepads van Etos of DA kunnen proberen. (Niet die van Kruidvat ! en die van de Hema zijn zozo) . Daar krijg ik mijn waterproof mascara mee weg. Maar dat is niet van dat wateroplosbaar spul, dus ik weet niet of het hier ook bij werkt.
.
ainne schreef:
30-06-2017 13:32
Oe klinkt goed Impala. Ik laat normaal mijn wenkbrauwen theraden/tinten maar voor tusendoor zou dit handig zijn. Ik ga eens even bij Boots kijken.
(en je plaatje staat er hoor).

Ja hij is er weer. Plaatje speelt verstoppertje ;-)
Ik laat mijn wenkbrauwen normaal ook verven, want ze zijn zo blond dat je ze anders niet ziet. Maar dat vervaagt vrij snel. En dit geeft sowieso een mooi effect. Net zoals verven van je wimpers niet hetzelfde effect geeft als mascara.
.
Volumespray van Andrélon en de liquid concealer van Catrice zijn hier echt de budgetfavorieten in huis! Met een flinke bos haar en weggewerkte wallen zie je er toch meteen een stuk minder triest uit als nieuwe mama :D

Qua huidverzorging gebruik ik niets anders dan de lijn van Jetske Ultee. Het is prijzig, maar het is het enige wat voorkomt dat ik nog meer puistjes heb dan de gemiddelde brugklasser!
marsssie schreef:
Vraag...

Het water is dan niet warm genoeg. En je moet je ogen spoelen met het water, zodat het goed inwerkt en niet met pads werken.
Hier een reactie over het wimperserum van Kruidvat. Ik gebruik het al maanden, sinds maart denk ik, en eindelijk zie ik resultaat. De wimpers zijn duidelijk langer aan het worden. Volhouden dus!
Thnxx ik gebruik eerst een andere volume mascara daarna pas de Lash power...langeeeee wimpers nu :mrgreen:
Is de age rewind concealer van maybelline eigenlijk al genoemd? Ik wil niks anders meer. Net of ik mn wallen fotoshop :-] en in fijn gebruik. Alleen te koop bij bol.com en Wehkamp.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Monkey die zocht ik al een tijdje maar kon hem nooit vinden in de drogist. Bij Bol hebben ze 2 kleuren. Welke gebruik jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven