Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Emma, Asos bezorgt gratis als je boven een bepaald bedrag bestelt (€30?). Ik geloof dat mijn drie producten €34 in totaal was.

Oh ik zal YouTube ook eens bekijken Suzanne, fijn dat jij ook enthousiast bent!

Haarbeertjes? Nooit van gehoord!
De Nivea men balsem als primer, bedoelen jullie daarmee de aftershave balsem(sensitive)?

Heb deze van de week geprobeerd (Action, 3,49). Maar ben er niet lyrisch over. Het is luchtig, ruikt lekker, geeft inderdaad volume en is silicone vrij. Maar...het geeft geen verzorging een dus krijg ik er pluishaar van. Heb je heel dik/ gezond haar dat wel volume kan, is dit misschien iets voor jou
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
quote:ainne schreef op 11 april 2017 @ 15:01:

Emma, Asos bezorgt gratis als je boven een bepaald bedrag bestelt (€30?). Ik geloof dat mijn drie producten €34 in totaal was.

Oh ik zal YouTube ook eens bekijken Suzanne, fijn dat jij ook enthousiast bent!

Haarbeertjes? Nooit van gehoord!Boven de 25euro gratis verzending bij Asos.
Ik word hebberig van dit topic maar moet wachten tot mijn salaris

Mijn tip: bio oil, paar druppen in bad (aan het einde van je bad) en helpt echt bij mijn droge huid, hoef me dan praktisch niet in te smeren daarna

Verder ben ik heel blij met de goedkope make-up van essence; de witte/translucent fixing powder tegen glimmen.

En van catrice de smokey eye shadow pallet in grijs/zilver tinten is ook fijn!
Lash serum was uitverkocht , van de week bij even bij een ander filiaal kijken.
Keep on, keep keepin' on....
quote:dido68 schreef op 11 april 2017 @ 14:46:

Sorry heb niet alles gelezen maar zijn haarbeertjes al genoemd ?

Ik ben benieuwd of die echt werken ? Iemand ervaring mee ?Haarbeertjes vertel ?
Haarbeertjes komen uit Amerika en zijn nu ook bij sommige kapsalons te koop in Nederland.

Ze beloven prachtig dik mooi haar als je ze slikt.

Maar een potje is vrij duur en lijkt mij gewoon een soort vitaminepil.

Dus hoor ik graag ervaringen.
Hier een artikel over de hair bears.

http://www.news.com.au/li ... eded063b051b0a850617e75eb

Er zit vooral veel suiker in. Zou het niet slikken.

Ik slik Swiss huid, haar, nagels. Mijn haar viel heel erg uit door stress. Het ziet er nu een stuk beter uit en ik heb geen haaruitval meer. Er zit een heleboel in, maar vooral een hoge dosering biotine.
Update:

Mijn dermaroller kwam met kapot klepje aan. Meteen bol.com gebeld, wordt vervolgd.

Er zat ook geen gebruiksaanwijzing bij.

Ding over m'n gezicht gerold. Fokking pijn! En nu voelt 't alsof m'n kop ik de hens staat. Not funny!

Nuxe olie: ruikt heeeeeeerlijk!

Heb olie en handcreme en van alles. Wel duur bij bol. Elders goedkoper gevonden. Nou ja.

Gladmakende spray van L'Oréal ga ik morgen proberen en de bruiningsspray van jetsetsun ook.

Nu nog in bestelling: wimperserum en nog wat (weet het niet eens meer, wat erg )
quote:Pretzel66 schreef op 11 april 2017 @ 15:44:

[...]

Haarbeertjes vertel ?

Ik gokte dat het iets met autocorrect was, maar blijkbaar niet dus

Yggdrasil, heb je van die Nuxe alles full size gekocht? Jij durft zeg
quote:Yggdrasil- schreef op 11 april 2017 @ 16:37:

Update:

Mijn dermaroller kwam met kapot klepje aan. Meteen bol.com gebeld, wordt vervolgd.

Ding over m'n gezicht gerold. Fokking pijn! En nu voelt 't alsof m'n kop ik de hens staat. Not funny!

) )Ik meen dat ik pas heb gelezen dat de Dermaroller onzin is, dat het ontstekingen in de hand werkt, en dat het helemaal niet bewezen is dat je huid er beter van word. Rondje googelen leverde me deze info op. Ik zal eens kijken of ikhet nog kan vinden.
Always look on the bright side of life
Ik heb de dermaroller terug gestuurd.

Rotding!
Tvp
Ik heb de dermoroller sinds gisteren binnen en gebruikt! Sommige plekjes waren wat pijnlijk (1 mm besteld), gezicht rood, ingesmeerd met bijbehorend vit C serum en de roodheid trok gelijk weg. Vandaag een hele zachte huid, maar geen idee of dat door die naaldjes komt of die VitC. Hij is leuk voor erbij, je mag deze maar 1x per 4-6 wkn gebruiken.

Bij Decimen is een willekeurige dagcreme van The Ordinairy 21 pond, dat is toch niet heel goedkoop?

Ik heb ook die Vitis tandpasta gekocht, nog geen resultaat. En dat wimperserum, mijn wimpers zijn nu al langer! (kan niet, maar ik vind het placebo effect ook wat waard)
Oh ja, die Nuxe olie in de aanbieding bij Limango, geen tijd gehad om uittezoeken of het goedkoper is dan bij een willekeurige aanbieding van ParisXL ofzo. Maar ik weet nog steeds niet wat ik er nu mee moet...
Die Nuxe olie is fijn in je haar en na het douchen ipv bodylotion.

Je zou er denk ik ook goed make-up mee kunnen afhalen maar vind ik 'm te duur voor.

Iemand noemde het gebruik van de gouden nuxe door foundation: heb ik geprobeerd maar dat voelde op mijn gemengde huid erg vettig (nochtans niet veel gebruikt), denk dat het op een droge huid wel fijn is.

Die dermaroller, jullie doen me toch twijfelen of dat wel zo'n goed idee is
Tvp
quote:Sensheart schreef op 11 april 2017 @ 20:24:

Ik heb de dermoroller sinds gisteren binnen en gebruikt! Sommige plekjes waren wat pijnlijk (1 mm besteld), gezicht rood, ingesmeerd met bijbehorend vit C serum en de roodheid trok gelijk weg. Vandaag een hele zachte huid, maar geen idee of dat door die naaldjes komt of die VitC. Hij is leuk voor erbij, je mag deze maar 1x per 4-6 wkn gebruiken.

Bij Decimen is een willekeurige dagcreme van The Ordinairy 21 pond, dat is toch niet heel goedkoop?

Ik heb ook die Vitis tandpasta gekocht, nog geen resultaat. En dat wimperserum, mijn wimpers zijn nu al langer! (kan niet, maar ik vind het placebo effect ook wat waard)Kijk je wel goed? Duurste dat ze hebben bij The Ordinary is iets van een 18euro denk ik, en bijna alles onder de 10euro.
Ik zie nu net wel dat het op de website van Deciem zelf goedkoper is dan bij Asos, en ook gratis verzending boven de 25euro. Stom dat ik dat achteraf pas zag.
quote:MonicaG schreef op 11 april 2017 @ 20:35:

Die Nuxe olie is fijn in je haar en na het douchen ipv bodylotion.

Je zou er denk ik ook goed make-up mee kunnen afhalen maar vind ik 'm te duur voor.

Iemand noemde het gebruik van de gouden nuxe door foundation: heb ik geprobeerd maar dat voelde op mijn gemengde huid erg vettig (nochtans niet veel gebruikt), denk dat het op een droge huid wel fijn is.

Die dermaroller, jullie doen me toch twijfelen of dat wel zo'n goed idee is

Hihi, ik heb hem nét gekregen van een pakjesbezorger, 0,5 mm. Heb gelezen dat je veel vit.C moet eten vooral, niet op je gezicht smeren maar ik ga hem vanavond ná het laatste rondje met de hond voor de zekerheid proberen, smeer daarna meteen de Clinique Redness Solutions Creme erachteraan.

Eet altijd al supergezond en veel groente en fruit maar zal nog een vitaminepil exta nemen voor de zekerheid.

Ook veel gegoogeld en besloten mijn wangen ivm de couperose aldaar over te slaan; een stukje over het gebruik van die dingen uit de HBO-opleiding voor huidtherapeuten waaruit bleek dat het geen kwaad kan trok me over de streep. Wordt vervolgd!

Update:

Heb olie en handcreme en van alles. Wel duur bij bol. Elders goedkoper gevonden. Nou ja.

Gladmakende spray van L'Oréal ga ik morgen proberen en de bruiningsspray van jetsetsun ook.

Nu nog in bestelling: wimperserum en nog wat (weet het niet eens meer, wat erg )

Even nieuwsgierig: welke dermaroller had je genomen? Welk merk en welke lengte naaldjes? Ben echt benieuwd en vind het ook wel een beetje eng maar wil het toch proberen.

Hoeveel naaldjes had je was ook benieuwd waarom de één veel meer naaldjes dan de ander had.. Ik denk dat ik een andere heb want er zit geen klepje op!?!

Update:

Jammer dat de dermaroller tegenviel!

Ik ben ook nog benieuwd naar die gladmakende spray dus ik hoor het graag! :-)

Wat een afschuwelijk heerlijk topic is dit, zeg
Klojo's van Kruidvat hebben de Dove Regenerate Repair er uit gegooid (volgens mij omdat ze een 1 + 1 gratis actie op Dove hebben nu) dus ik heb Repair Therapy van Syoss gekocht nu.

Da's troep.

Verre van hetzelfde als de Dove
668, the neighbour of the Beast
Waar ik trouwens ook erg tevreden over ben: Etos mascara. Had altijd Dior maar een keer deze gekocht op aanraden van vriendin en eerlijk gezegd vind ik deze vele malen beter!

Om het maar even gezegd te hebben: ik vind dit zo een fijn topic
Voor mensen die nog een fijne leave in conditioner zoekt, die van Thalia, de rode variant. Zonder sls en parabenen ed.

Ik heb hem tijdje terug gewonnen dus weet niet wat die kost.

Haar wordt erg zacht van en helpt goed tegen pluizen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven