Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:syvon schreef op 01 mei 2017 @ 12:56:

[...]

En doe je ook een beetje lang met zo'n tube? €35 is best prijzig toch...Ik probeer altijd met korting te kopen. 20% is zo'n beetje de max die ze geven (lid worden van de nieuwsbrief, dan ontvang je kortingscodes). Ik doe denk ik zo'n 6 maanden met een tube (schatting).
quote:louise1 schreef op 29 april 2017 @ 22:52:

En oh, mijn hoofdhuid jeukt en trekt een beetje en dat heb ik echt nog nooit gehad. Als het door het groeien van dikker en meer haar komt vind ik het niet erg maar anders...Ik heb vandaag voor de 3e keer de Mane N Tail shampoo en conditioner gebruikt en heb ook jeuk op m'n hoofd, zit steeds te krabben. Doet me denken aan die keer dat ik luizen had overgenomen van m'n nichtje ... Mijn haar ziet er ook nogal droog en pluizig uit, ik ben bang dat ik die flessen echt niet op ga maken. Misschien drop ik ze bij een manege bij mij in de buurt!
Dit is het wimperserum

https://www.kruidvat.nl/k ... ash-wimperserum/p/4041514

Er zit 3 ml in en je doet er een half jaar mee. Je gebruikt maar zo weinig en bij mij komt het niet in mijn ogen.

Denk dat ik het er toch maar op waag.
quote:Relaxingatthelake schreef op 01 mei 2017 @ 14:07:

[...]

Ik probeer altijd met korting te kopen. 20% is zo'n beetje de max die ze geven (lid worden van de nieuwsbrief, dan ontvang je kortingscodes). Ik doe denk ik zo'n 6 maanden met een tube (schatting).

Ik denk ik ook zo ongeveer 6 maanden.

20%?!?! Die heb ik nog nooit voorbij zien komen.

Hopelijk komt deze snel want heb een en ander weer nodig.
Mane n tail veel verschillende ervaringen lees ik , ik ga hem toch halen aanbieding nu en anders schuif ik hem door naar de vriendin waar ik de tip van kreeg ;)
quote:Emma95 schreef op 01 mei 2017 @ 14:18:

Dit is het wimperserum

https://www.kruidvat.nl/k ... ash-wimperserum/p/4041514

Er zit 3 ml in en je doet er een half jaar mee. Je gebruikt maar zo weinig en bij mij komt het niet in mijn ogen.

Denk dat ik het er toch maar op waag.Waarom? Lange wimpers zijn echt niet alles en irritant.
Spaar je geld, die shampoo is echt niks bijzonders!
[img]null[/img]quote:marsssie schreef op 01 mei 2017 @ 13:54:

Ik ga weer over op, elke avond met een oud mascaraborsteltje, mijn wimpers insmeren

met castor olie.

Met olie ook opletten, kun je weer verstopte kliertjes van krijgen. Denk ook dat het niets doet, behalve invetten.

Misschien kun je een verzorgende primer gebruiken onder je mascara?
De paardenshampoo is hier geen succes. Dof en stroef haar en ineens heel veel klitten. Ook mijn dochter is er niet blij mee.

Misschien komt het omdat we beiden lang krullend haar hebben?

Hoe dan ook, verwacht niet teveel.
Ik heb heel kwetsbaar haar, dus ik begin er maar niet aan. Goed dat ik te lui ben geweest om het te halen vorige week.
Ik heb gisteravond mijn haar weer gewassen na een dagje op een erg winderig strand (had het halve strand in mijn haar hangen). In drie dagen tijd dus drie keer gewassen waarvan de laatste twee keer met M&T. Ik heb alleen de conditioner gebruikt deze keer en mijn haar was heerlijk zacht. Ik denk dat de shampoo gewoon veel te heftig is. Misschien dat ik die een keer per week ga gebruiken, ik zie wel hoe het loopt,

En mijn shampoo zag er ook heel vlokkerig en wat klonterig uit. Maar goed, dat maakt niks uit.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ja, die conditioner gaat wel maar ik geloof dat ik daar nou juist jeuk van krijg
quote:Frietmetmayo schreef op 01 mei 2017 @ 14:18:

[...]

Hopelijk komt deze snel want heb een en ander weer nodig.Ja, had ik laatst een keer! En ook op die glamourdagen (waar veel winkels aan meedoen).
Ik ben juist heel blij met de shampoo.. mijn haar is echt veranderd van een armetierig bosje dat je uren moet fohnen en stylen om het er een beetje uit te laten zien naar een mooie volle bos die ik alleen maar in model hoef te drukken met mijn handen als het gedroogd is aan de lucht (heb een bob tot over mijn oren)

Jeuk heb ik ook niet gemerkt, ik heb mijn haar er nu 4 keer mee gewassen, en gebruik geen conditioner.
quote:lizenlotte schreef op 01 mei 2017 @ 15:11:

Ik ben juist heel blij met de shampoo.. mijn haar is echt veranderd van een armetierig bosje dat je uren moet fohnen en stylen om het er een beetje uit te laten zien naar een mooie volle bos die ik alleen maar in model hoef te drukken met mijn handen als het gedroogd is aan de lucht (heb een bob tot over mijn oren)

Jeuk heb ik ook niet gemerkt, ik heb mijn haar er nu 4 keer mee gewassen, en gebruik geen conditioner.Oke, dan zet ik nog even 'stug' door (pun intended )
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:Frietmetmayo schreef op 01 mei 2017 @ 14:18:

[...]

Hopelijk komt deze snel want heb een en ander weer nodig.Vorige week nog geweest ivm lancering vernieuwde webshop. Ik zou Valentijnsdag in de gaten houden. Ik ben grootverbruiker van PC en ik sla altijd in bij acties (15-20% korting)
Ik had me nog zo voorgenomen eerst de enorme voorraden in mijn badkamer op te werken maar onder invloed van dit topic heb ik ondertussen toch gekocht:

+ de whitening borstels van Oral

+ de vitis tandpasta

+ het dragon fruit masker

+ het draaibare ogenpotlood (essence of catrice, weet het nu niet vanbuiten)

+ de oogmake up pads van kruidvat

+ de etos bb crème voor mijn benen

Gelukkig heb ik toch nog even gewacht met het wimperserum en de shampoo. Die schrap ik nu maar van mijn verlanglijstje. Ben eigenlijk best tevreden over de lengte van mijn wimpers en heb sowieso al veel volume in mijn haar.

Voor resultaat van de tandpasta en nieuwe borstel moet ik nog even doorgaan...

Van de andere producten ben ik zeer tevreden.

Zelf kan ik de lowpoo van Garnier aanraden en de krullen styling cream van Balea (DM).
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
quote:lemoos2 schreef op 01 mei 2017 @ 15:15:

[...]

Vorige week nog geweest ivm lancering vernieuwde webshop. Ik zou Valentijnsdag in de gaten houden. Ik ben grootverbruiker van PC en ik sla altijd in bij acties (15-20% korting)

Dat heb ik dan echt gemist vorige week... balen.

Was er op alles 20% of op geselecteerde artikelen?
Van de Mane & Tail gebruik ik alleen de shampoo. Heb heel fijn haar met slag. Laat het altijd zo opdrogen, zonder te fohnen. En het ziet er nu voller uit met meer krul. Ik ben er wel blij mee.

Waarom zou je je haar wassen met alleen conditioner? Van elke conditioner krijg ik een dun priegelbosje glibberhaar. Je smeert dan alleen een hoop siliconen in je haar.

Of je moet juist glad haar willen natuurlijk.
*update*

Bedenk opeens dat TO aftrapte met Revitalash en dat is precies wat ik toch maar laat staan. O ironie

Maar de paardenshampoo bevalt mij echt prima, theelepeltje is wel genoeg voor mijn lange bos krullen. Ik heb eerst dat vlokkerige tot een cremig schuim gewreven tussen mijn handen toen pas over mijn haar verdeeld (fijn van draad, pluist snel) en daarna met curl fluid de conditioner gemengd et voila: een enorme bos zachte krullen, ruikt lekker IK ben er blij mee Moet wel zeggen dat ik mijn haar lang niet elke dag was en het gewoon heel goed schoonwast volgens mij, dus geen resten stylingproduct meer in je haar. Dat geeft op zich al volume. Niet geschikt voor dagelijks gebruik denk ik!?

Mijn langharige hond ook haha die heb ik ermee gewassen, hij had al hondenshampoo voor gevoelige hondenhuid ivm droge huid en, dus schilfertjes: nu gewassen en de conditioner tot op zijn huid gesmeerd nu een week geleden en zijn huid is soepel, geen schilfer meer te zien én hij lijkt wel 2x meer haar te hebben dus mocht je het voor jezelf niks vinden: voor honden is het ook prima spul

Vandaag de ooggel van Olaz (het paarse doosje) binnengekregen, jammer dat het niet in een pompje zit maar goed.

Wel lekker verfrissend, weinig geslapen én erg last van hooikoortsogen dus kwam als geroepen al duurt het wel lang tot het ingetrokken/droog is. Samen met de Clinique Anti Redness Solutions toch echt wel een fijne combi, de Clinique creme is haast te mooi om waar te zijn: na een paar weken gebruik heb ik geen rood gezicht meer, echt nooit(!) en de couperose en rode vlekjes zijn echt zo ontzettend verminderd dat ik het laseren niet meer ga proberen.

Met een beetje Dermablend van Vichy heb ik weer een perfect egale snuit, zonder make-up iets minder perfect. Goed genoeg voor mij, ik durf zonder make-up weer even snel de deur uit om brood te halen nu. (eerst was het zo rood en opvallend dat ik het gevoel had dat iedereen me nastaarde..)

De Dermaroller zorgt na 2x gebruiken - heb de 0,5 versie en ga hem voortaan eens in de 6 weken gebruiken - werkt i.i.g. om vollere lippen te krijgen en na gebruik verdwijnt er inderdaad veel meer van je verzorgende product in je huid dan na gewoon wassen of voorzichtig scrubben. Weet gewoon niet zeker maar heb wel het idee dat mijn huid er beter uitziet. Had een foto moeten maken voor ik met alles begon!

De Vitis tandpasta en de borsteltjes gaven de eerste dagen spectaculair resultaat, nu blijven tanden gewoon spierwit en lekker glad, prima dus die hou ik er ook in en inmiddels wel makkelijk verkrijgbaar bij Etos bv. Mooi zo al doe ik nog wel even met die tube van 100ml. Kortom, overal tevreden over tot nog toe yesss!
quote:Groupie schreef op 30 april 2017 @ 09:57:

[...]

Sommige verpakkingen hebben een klein zeepje erbij, ik raad je van harte aan om die verpakking te kiezen want dat zeepje is super om de BB weer schoon te krijgen

Dank je! Vandaag geen tijd meer maar morgen even langs Douglas voor de originele, ik vond vandaag wel een review van 3 'nepperds' en dat schijnt toch echt stukken minder te zijn...

Voor wie niet weet hoe je een BB moet gebruiken mss een handige link:

http://www.beautylab.nl/the-original-be ... er-review/

Op dit blog kun je ook de reviews vinden van de 3 goedkopere namaakBB's.

@Venusss: je had dus echt gelijk, ik schrok ook een beetje van de prijs maar ben helemaal overtuigd en vind het best lastig om de superdekkende Vichy Dermablend netjes aan te brengen om mijn couperose en vlekjes helemaal weg te werken en gezien de make-up niet zo duur is (ook hier gelezen, wat een topic haha) kan die BB er wel vanaf. Als ze hem hebben bij Douglas morgen vervolg

(mijn portemonnee heeft een pleister op zijn bakkes gekregen, dat gepiep van HELP HELP IK VOEL ME ZO LEEG ben ik méér dan zat! )
quote:marthe16 schreef op 01 mei 2017 @ 11:28:

Heeft iemand een tip voor een dagcreme met een hoge beschermingsfactor (SPF) die niet zo vet is, dus die je gewoon iedere dag kunt gebruiken, evt onder je foundation?

Hier kwam Eucerin voorbij, speciaal voor het gezicht, factor 50. Ik heb hem gekocht in inmiddels 1x gebruikt en inderdaad, geen vettig gezicht.

Kostte 17.50 (Duitse apotheek) dus dat viel me mee.

Nu nog een goed adresje voor wat zon.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
quote:Bestaardigopzich schreef op 01 mei 2017 @ 17:41:

[...]

Dank je! Vandaag geen tijd meer maar morgen even langs Douglas voor de originele, ik vond vandaag wel een review van 3 'nepperds' en dat schijnt toch echt stukken minder te zijn...

Voor wie niet weet hoe je een BB moet gebruiken mss een handige link:

http://www.beautylab.nl/the-original-be ... er-review/

Op dit blog kun je ook de reviews vinden van de 3 goedkopere namaakBB's.

@Venusss: je had dus echt gelijk, ik schrok ook een beetje van de prijs maar ben helemaal overtuigd en vind het best lastig om de superdekkende Vichy Dermablend netjes aan te brengen om mijn couperose en vlekjes helemaal weg te werken en gezien de make-up niet zo duur is (ook hier gelezen, wat een topic haha) kan die BB er wel vanaf. Als ze hem hebben bij Douglas morgen vervolg

(mijn portemonnee heeft een pleister op zijn bakkes gekregen, dat gepiep van HELP HELP IK VOEL ME ZO LEEG ben ik méér dan zat! )Heb jij wel eens een groene concealer gebruikt voor je couperose ? Gebruik nu die van lagirl en daarna foundation erover werkt perfect ! Gebruik een fake bb maar wil de echte of van realtechniques.
Bestaardigopzich; begrijp ik nu goed dat je een beautyblender gebruikt om je Vichy dermablend op te brengen?

Geeft dit een mooier dekkend resultaat als dat je het opsmeert met de handen ( zoals je dagcreme opsmeert)
Sinds ik die Vitis tandpasta heb poets ik drie maal daags. Ben zo blij met het effect dat het heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven