Mode & Beauty alle pijlers

What to wear?!

27-11-2013 21:38 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heee,

Ik heb binnenkort een feest en ik ben het zat om op de achtergrond te staan!

Ik wil er een keer supermooi uitzien en opvallen.

Dus nu zoek ik de perfecte outfit.

Maar het probleem is, het is niet zo'n feest waar ze jurkjes dragen maar gwn een cool topje met een leuke broek.

Maar ik weet echt niet wat ik aan moet.

Heb al in vele winkels gekeken maar ik weet het echt niet

De punten die ik mooi vind is dat ik dun ben en een best mooie taille heb, al zeg ik het zelf.

Wat zouden jullie mij aangeven?
Tja als shopaholic/modepopje (of naja zo noemen ze mij altijd haha) weet ik veel wat leuk is.

ik zal eens opzoek gaan, wat mag het kosten?

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat Enn plakt.

Een mooie jumpsuit en killerheels. Mooi jasje erop eventueel en een set mooie armbanden om.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Het eerste waar ik aan dacht was trek iets roods aan. Maar ja daar kom je ook niet bepaald ver mee. Ik vind wat enn je als advies heeft gegeven ook wel heel leuk. Ik ben wel van de zwarte outfitts
Jumpsuit vind ik heel gaaf, maar veel die ik zie hangen heel slobberig. Zo één als op de foto vind ik wel mooi! En dan uiteraard mét hakken.

Wat ik ook leuk vind: een zwarte leren tregging met een wat wijdere top en een getailleerd jasje erop. Ook weer icm hoge pumps.

En uiteraard een opvallend ketting of armband.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Little black dress met hooggehakte laarzen of pumps? Da's toch altijd goed.
quote:roodpaars schreef op 27 november 2013 @ 22:11:

Little black dress met hooggehakte laarzen of pumps? Da's toch altijd goed.

TO zoekt geen jurk toch?

In het kader broek en top:

.
How verkeerde top geplakt! ik ga snel opzoek naar de goeie
Vertel s wat meer, wat voor kleuren staan je goed ? Kan je goed op (erg hoge) hakken lopen ?
Misschien even bij stylefruits kijken, dat zie ik wel eens voorbij komen op fb. Allerlei soorten voorbeelden van outfits en ook waar je het kunt kopen
.
Zoiets als Victoria?

Of de dingen die Enn laat zien. Erg leuke outfits
.
Een 7/8 leren broek, met een gepailleteerde top (zilver, goud- ligt een beetje aan je huidstype), mooie open-teen pumps, een clutch en wat sieraden !

En natuurlijk mooie makeup en glanzend haar ;)
quote:Enn schreef op woensdag 27 november 2013 22:16Leuke outfit dit
.
Kan helaas nog geen plaatjes plakken maar:

Top (zwart lang topje eronder): http://nelly.com/nl/kledi ... dded-cross-top-917581-14/

Met daarover vest (kon niks beters zo snel vinden): http://www.zalando.nl/vil ... -zwart-v1021i044-q00.html

Broek: http://www.fiftysix.nl/da ... nos-black_zwart_3665.html

Biker Boots: https://www.sacha.nl/shop ... korte-biker-boots/3x1368/

stoer genoeg? Ik ga morgen zelf maar shoppen geloof ik voor die biker boots...
quote:Enn schreef op 27 november 2013 @ 22:12:

[...]

TO zoekt geen jurk toch?

In het kader broek en top:

[afbeelding]Toegegeven Enn, jij bent hier beter in dan ik, maar TO zegt niet dat ze geen jurkje aan wil en vlgs mij zou dat haar juist heel mooi staan met haar figuur. En als je op wil vallen is 't toch juist leuk om geen broek aan te doen?
quote:vraagje20 schreef op 27 november 2013 @ 21:38:

Maar het probleem is, het is niet zo'n feest waar ze jurkjes dragen maar gwn een cool topje met een leuke broek.

@ Roodpaars Huh? Ok. Het maakt mij verder ook niet uit.
quote:irreplaceable schreef op 27 november 2013 @ 22:27:

Kan helaas nog geen plaatjes plakken maar:

Doe ik het even voor je:

quote:Enn schreef op 27 november 2013 @ 22:16:

[afbeelding]Helemaal mijn stijl!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven