Mode & Beauty alle pijlers

Wii Skylander

15-12-2011 22:20 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Nou normaal ben ik een meelezer, met af en toe een reactie, maar nu

heb ik zelf een vraag. Na 2 weken klooien, gebruiksaanwijzing van voor na achter en andersom, zitten man en ik wederom een poging te wagen om op de Wii Skylanders met 2 personen te spelen. Het schijnt mogelijk te zijn, en het zou zo leuk zijn voor de kinderen dat ze niet met een eierwekker om de beurt moeten spelen maar gewoon samen. Wie oh wie kan ons helpen?
Wat lukt er precies niet dan?
Wij hebben het op de ps3. Om met 2 players te spelen moet je eerst het spel aanzetten, poppetje erop dan controller twee aandoen .

2e poppetje erop zetten , dan zegt ie press R3 to join.

( zal op de wii een andere knop wezen maar dat geeft hij aan)
Maar zou het misschien een hele domme vraag hoor, mogelijk kunnen zijn dat het met de Wii niet mogelijk is?? Zie trouwens dat het onder mode en beauty gepost is.... sorry hiervoor
Cheerlesscard,

Het lukt dus niet om met 2 spelers gelijkertijd te spelen, steeds als je het 2e poppetje op dat bordje zet, geeft hij aan dat er 1 teveel op staat..
Ja dat klopt. Dan heb je je tweede controller waarschijnlijk niet goed aangesloten en pakt hij er maar 1.

Hij zegt eigenlijk, je wil met 2 spelen maar het kan nu maar met 1 omdat er maar 1 controller is.

Stomme vraag maar is de batterij van je 2e controller niet leeg?

Het kan nl op elke console met 2 players.

Bij mij zegt hij hetzelfde maar alleen als mijn 2e controller niet aan staat. Heb het nog ff gecheckt ;)
Mijn zoon wil het spel voor zijn PlayStation

Vroeg me af, of het starterspakket genoeg is?

Geen extra kabels erbij nodig ofzo
quote:shoppen schreef op 16 december 2011 @ 10:28:

Mijn zoon wil het spel voor zijn PlayStation

Vroeg me af, of het starterspakket genoeg is?

Geen extra kabels erbij nodig ofzo

Nee starterspakket is genoeg hoor .

En de poppetjes zijn maar 7 euro los. Altijd een leuk cadeautje en ze kunnen er zelf voor sparen.

Met meer poppetjes is het wel het leukst maar met de eerste drie vermaken ze zich ook een tijd hoor.

Al gelukt Mafalda?
quote:cheerlesscard schreef op 16 december 2011 @ 14:50:

[...]

Nee starterspakket is genoeg hoor .

En de poppetjes zijn maar 7 euro los. Altijd een leuk cadeautje en ze kunnen er zelf voor sparen.

Met meer poppetjes is het wel het leukst maar met de eerste drie vermaken ze zich ook een tijd hoor.

Al gelukt Mafalda?

Hoiii, heb nog geen poging gedaan, net terug van werk, we gaan morgen weer even een poging wagen, ik laat het je weten!!!

Thanks!
Net pas gelukt!!!! Ze weten het nog niet want liggen nu te slapen. Ze zullen morgen wel blij zijn als ze het horen! Morgen naar Media Markt voor extra poppetjes, in ieder geval thanks...
Bericht aan Mafalda:

Ik zit met hetzelfde probleem: hoe heb je dat nu gedaan om wii skylanders met 2 spelers te activeren?

Een poppetje bijplaatsen en knop A indrukken blijkt hier echt niet te lukken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven