Wii Skylander
donderdag 15 december 2011 om 22:20
Hoi,
Nou normaal ben ik een meelezer, met af en toe een reactie, maar nu
heb ik zelf een vraag. Na 2 weken klooien, gebruiksaanwijzing van voor na achter en andersom, zitten man en ik wederom een poging te wagen om op de Wii Skylanders met 2 personen te spelen. Het schijnt mogelijk te zijn, en het zou zo leuk zijn voor de kinderen dat ze niet met een eierwekker om de beurt moeten spelen maar gewoon samen. Wie oh wie kan ons helpen?
Nou normaal ben ik een meelezer, met af en toe een reactie, maar nu
heb ik zelf een vraag. Na 2 weken klooien, gebruiksaanwijzing van voor na achter en andersom, zitten man en ik wederom een poging te wagen om op de Wii Skylanders met 2 personen te spelen. Het schijnt mogelijk te zijn, en het zou zo leuk zijn voor de kinderen dat ze niet met een eierwekker om de beurt moeten spelen maar gewoon samen. Wie oh wie kan ons helpen?
donderdag 15 december 2011 om 22:40
vrijdag 16 december 2011 om 00:47
Ja dat klopt. Dan heb je je tweede controller waarschijnlijk niet goed aangesloten en pakt hij er maar 1.
Hij zegt eigenlijk, je wil met 2 spelen maar het kan nu maar met 1 omdat er maar 1 controller is.
Stomme vraag maar is de batterij van je 2e controller niet leeg?
Het kan nl op elke console met 2 players.
Bij mij zegt hij hetzelfde maar alleen als mijn 2e controller niet aan staat. Heb het nog ff gecheckt
Hij zegt eigenlijk, je wil met 2 spelen maar het kan nu maar met 1 omdat er maar 1 controller is.
Stomme vraag maar is de batterij van je 2e controller niet leeg?
Het kan nl op elke console met 2 players.
Bij mij zegt hij hetzelfde maar alleen als mijn 2e controller niet aan staat. Heb het nog ff gecheckt
vrijdag 16 december 2011 om 14:50
quote:shoppen schreef op 16 december 2011 @ 10:28:
Mijn zoon wil het spel voor zijn PlayStation
Vroeg me af, of het starterspakket genoeg is?
Geen extra kabels erbij nodig ofzo
Nee starterspakket is genoeg hoor .
En de poppetjes zijn maar 7 euro los. Altijd een leuk cadeautje en ze kunnen er zelf voor sparen.
Met meer poppetjes is het wel het leukst maar met de eerste drie vermaken ze zich ook een tijd hoor.
Al gelukt Mafalda?
Mijn zoon wil het spel voor zijn PlayStation
Vroeg me af, of het starterspakket genoeg is?
Geen extra kabels erbij nodig ofzo
En de poppetjes zijn maar 7 euro los. Altijd een leuk cadeautje en ze kunnen er zelf voor sparen.
Met meer poppetjes is het wel het leukst maar met de eerste drie vermaken ze zich ook een tijd hoor.
Al gelukt Mafalda?
vrijdag 16 december 2011 om 22:05
quote:cheerlesscard schreef op 16 december 2011 @ 14:50:
[...]
Al gelukt Mafalda?
Hoiii, heb nog geen poging gedaan, net terug van werk, we gaan morgen weer even een poging wagen, ik laat het je weten!!!
Thanks!
[...]
Al gelukt Mafalda?
Hoiii, heb nog geen poging gedaan, net terug van werk, we gaan morgen weer even een poging wagen, ik laat het je weten!!!
Thanks!