Mode & Beauty alle pijlers

wikkeljurk

31-08-2012 21:32 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou, schiet mij maar in een luchtballon maar ik kan het niet vinden.

Ik ben dus op zoek naar een zwarte wikkeljurk. ( zo'n overslag ding) de centuur mag niet te smal zijn en verder graag met 3 kwart mouwen.

Maar ik kan dus niks vinden! ( ja alleen van minimaal 100 euro en das een beetje overdreven)

Wie kan mij helpen?

Ik heb maat 38/40..
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
http://www.sissy-boy.nl/dames/jurken?p=3

Eentje van sissy-boy, dress cicile (op de pagina in het groen, maar ook in zwart verkrijgbaar)

Ik heb er ook eentje en al jaren plezier van.
Hmmm... Ik twijfel of het 'm wel is....
Jeetje, goed bezig!!!!

De diane von furstenberg is niet mailbaar. Dus dat is jammer.

Verder wel veel leuke dingen, niet allemaal precies wat ik zoek maar wel veel in de richting.

Ik ga nu eerst ff kijken voor die esprit bij wehkamp... Dat is wel een hele goeie.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
I wikkeljurkjes.

Heb ooit in de uitverkoop bij miss etam nota bene een hele goeie gekocht. Effen kleur, 3/4 mouw etc.

Had later spijt dat ik niet het hele rek had leeggekocht. dus heb later via MP meer kleurtjes gekocht.
Ik snap wel wat je bedoel, veel jurken lijken wikkeljurken, maar zijn het niet.

Ik neem aan dat je bedoeld dat je een wikklejurk echt zelf vast moet knopen?
quote:biol schreef op 01 september 2012 @ 08:32:

Jeetje, goed bezig!!!!

De diane von furstenberg is niet mailbaar. Dus dat is jammer.

.Wel hoor, "Mail deze adverteerder".
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja maar dan krijg je een indeliverable melding terug!
Idd pearle.. Ik wil hem echt knopen!
Al gekeken bij Miss Green?
Miss green?? Ken ik niet.. Ik zal eens googlen..

Heb nu ondertussen die van esprit besteld bij wehkamp
quote:biol schreef op 01 september 2012 @ 09:15:

Ja maar dan krijg je een indeliverable melding terug!Misschien even naar MP zelf mailen? Mooie jurk, hè? (en niet duur)
Ik voel me zo moedellooos
Waarschijnlijk hebben ze 'm niet meer in de collectie maar ik heb vorig jaar bij Miss Etam een zwarte wikkeljurk tot op de knie, met 3/4 mouwen gekocht voor maar ¤ 20,-.

Die tip heb ik toen hier op het forum gekregen want ik kwam voor die tijd eigenlijk nooit bij Miss Etam.
Miss etam heeft ook een eigen site. Is eigenlijk gewoon net als alle andere winkels. Ze hebben soms best wel leuke en basic kleding.

Ik heb wel een wikkeljurk van Mexx en Didi gepast, maar weet niet of die ook in zwart waren. Is uit de oude collectie.

Ook van WE fashion heb ik een wikkeljurk gepast, maar die was ook niet in zwart. Het was wel een echte wikkeljurk.

Je zou er wel kunnen kijken. Net als de site van Zara en Mango.

Vooral Mango heeft soms wel wat zwarte jurkjes erbij staan.

Ik geef maar een paar tips. Ik weet niet of ze die op dit moment ook hebben, maar er is wel kans. Ook voor knielengte. Ook Zalando, maar die vind ik wel prijzig.

Vanila heeft ook vaak zwarte jurken voor business (je moet wel alle mogelijkheden bekijken) hebben ze vaak zwarte jurken staan (maar duur). In de sale ook kijken. Je weet maar nooit.
Ik heb mijn wikkeljurk met 3/4 mouwen bij de Hema vandaan. Ze hadden ze toen in het zwart, blauw en grijs. Momenteel niet in de collectie, maar misschien komen ze wel weer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven