Wimper lifting
zaterdag 28 december 2019 om 18:05
Collega’s van mij hebben het gedaan, vind het wel mooi maar relatief duur! Geloof rond de 45/50 en dan blijft het 4 tot 6 weken zitten.
Zou het misschien wel een x doen voor vakantie, draag dan meestal geen make up. Anders misschien als in blonde wimpers zou hebben, je kan ze voor iets meer meteen laten verven.
Heb ook een vriendin en die heeft vrij korte en stugge wimpers waarbij het nauwelijks effect had.
Zou het misschien wel een x doen voor vakantie, draag dan meestal geen make up. Anders misschien als in blonde wimpers zou hebben, je kan ze voor iets meer meteen laten verven.
Heb ook een vriendin en die heeft vrij korte en stugge wimpers waarbij het nauwelijks effect had.
zaterdag 28 december 2019 om 18:17
Je bent niet de enige.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
zaterdag 28 december 2019 om 19:16
Ik heb ook lange wimpers, maar door de leeftijd (denk ik) krullen ze niet meer van nature, en met een wimperkruller duurt het ook nooit lang. Heb wel eens mn wimpers laten krullen, maar was toen iets van 50 euro kwijt en een week of 2 later zag je er niks meer van. Nu zie ik doe het zelf pakketten, maar durf niet zo goed zelf..
zaterdag 28 december 2019 om 20:16
Dat zou ik zelf niet zo snel doen, wel een chemisch goedje waarmee ze het liften volgens mij. Heb je niet zoiets als de kappersacademie voor beautysalons waar je dit goedkoper kan laten doen? Je zou ook een oproepje kunnen plaatsen op je lokale facebook, weet dat thuissalons vaak een stuk goedkoper zijn maar zou daar niet heen gaan zonder referenties.kitty26 schreef: ↑28-12-2019 19:16Ik heb ook lange wimpers, maar door de leeftijd (denk ik) krullen ze niet meer van nature, en met een wimperkruller duurt het ook nooit lang. Heb wel eens mn wimpers laten krullen, maar was toen iets van 50 euro kwijt en een week of 2 later zag je er niks meer van. Nu zie ik doe het zelf pakketten, maar durf niet zo goed zelf..
zaterdag 28 december 2019 om 20:21