Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions

14-08-2011 11:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wimperextensions en hoe bevalt dat? Ik zou ze zelf graag willen en wil ze dan ook zelf makkelijk er aan kunnen zetten! Iemand goede tip?
Afschuwelijk, Tis net of je lamellen aan je ogen hebt hangen...
Eensch met zuigstengel!

Ik heb ze wel eens gebruikt voor een gala, en ik ben na een uur de toilet ingedoken om die krengen er weer af te halen...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik vind het ook geen gezicht. Althans die ik heb gezien. Schoonzus heeft ze ook gehad, afschuwelijk. Net of er twee harige rupsen op haar ogen waren gaan wonen...brrrr
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Bedoel je oppplak wimpers? Heb nog nooit van wimper extensions gehoord.
Klopt, je plakt ze met lijm. Ze noemen het idd opplakwimpers of wimperextensions. Aan de reacties te lezen niet echt populair nog...
Toen ik met vakantie ging kwam ik op Schiphol in gesprek met een klein meisje van 6. Een gezellige kletstante en zij zei tegen me: Wat heb je lange wimpers. Heb jij ook extensions (kwam er niet helemaal volmaakt uit hoor!), mijn moeder wél! Iedereen lag in een deuk. Maar ik vond het bij die moeder heel natuurlijk staan. Ik heb ze van mezelf gelukkig lang.
je
. . . . . . het moet toch niet gekker worden . . . . .
Ik vind het waardeloos, ik heb een kapsalon en dacht dat het wel leuk was om erbij te doen.

Cursus voor gevolgd, alle dure spullen aangeschaft en alles weg kunnen pleuren, wat een troep. Maar dat is mijn mening...
Ik heb ze jaren geleden eens laten zetten. Voor mij was het niks. Het resultaat was erg dik en klonterig en ik kreeg er een soort poppenogen van. Kleine wimperstukjes die je zelf met lijm tussen je wimpers plakt (en 's avonds weer afhaalt) geven wel een natuurlijk resultaat.
Ik ben ss/visa en ik doe zowel hele wimpers voor een shoot ( dit voelt zwaar en nep) met 1 dagslijm en extentions, losse stukjes afwisselend van lengte tussen de eigen wimpers, met lijn welke 2 a 4 weken blijft zitten, vallen mee uit met de natuurlijke uitval.
Ik ging 's even kijken hoe dat er nou uitziet:

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Heb het een tijdje gehad ,vond het een mooi resultaat .Had niet de langste wimpers uitgekozen,zo mooi krijg ik het zelf niet met mascara .Veel positieve reacties gehad .Maar niemand zag dat ze nep waren,alleen reacties dat ik er goed uitzag .

Nadeel vond ik dat er soms wimpers uitvielen ,moest dan weer terug om ze te laten zetten .
Haha die foto is wel heel extreem. Dat is niet helemaal correct, want wimperextensions kunnen er wel degelijk heel mooi uitzien!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven