Mode & Beauty alle pijlers

Wimperextensions?

26-04-2013 01:00 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik zit te denken aan wimperextensions. Vind het zo mooi!

Alleen nu ben ik benieuwd naar ervaringen met wimperextensions.

Bijvoorbeeld is het slecht voor je eigen wimpers? Blijft het goed zitten? Wat voor soort 'wimpers' kun je het beste nemen?

Mijn dank is groot!
Tsssss, dat meen je toch niet? Wat een zinloze uitgave van je geld!!!!
Ik vind het ook erg mooi maar denk dat het niet goed voor je eigen wimpers is.
De eigenaresse van de website beautygloss heeft ze gehad. Wel mooi maar duur en je blijft bijwerken, dat was volgens mij haar ervaring. Misschien kun je daar eens kijken?
quote:Carenza schreef op 26 april 2013 @ 08:06:

Tsssss, dat meen je toch niet? Wat een zinloze uitgave van je geld!!!!Wat een zure reactie...
De ervaring van Samantha (Barbie) is dat ze loslaten wanneer er sperma op komt. En het valt me vaak op dat er bij haar delen ontbreken.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 26 april 2013 @ 10:19:

De ervaring van Samantha (Barbie) is dat ze loslaten wanneer er sperma op komt. En het valt me vaak op dat er bij haar delen ontbreken.
quote:Carenza schreef op 26 april 2013 @ 08:06:

Tsssss, dat meen je toch niet? Wat een zinloze uitgave van je geld!!!!oh hoi mama ik wist niet dat jij ook hier op het forum zat
De Samantha look is toch niet waar ik voor ging hahaha..

maar verder geen ervaringsdeskundigen dus?
hey sourpuss,

Ik zou het niet doen als ik jou was. Ik heb het ook gehad, in het begin best leuk maar daarna vallen er wat haartjes uit en heb je best een raar oog. Je moet het ook om de 2 weken eigenijk bij laten werken wil je echt mooi resultaat maar dan nog vallen ze uit. Je kan beter af en toe zo'n setje halen bij de etos en op een leuke stapavond dat opplakken
Ik heb zelf korte rechte wimpers en heb een tijdje geleden wimpers (one-by-one) laten zetten in Tlburg bij LeNail studio. De wimpers zijn echt licht en je voelt er niets van. Je kunt er alles mee doen, zelfs mascara op doen. Bij mij had ik pas na 4 weken een refill nodig. Ik ben er zeer tevreden mee, echt goed dat ze dit hebben uitgevonden voor mensen met niet zo'n lange en volle wimpers.

Wat ook heel belangrijk is dat ze niet schadelijk zijn en mijn wimpers valler er niet uit wat ik dus soms heb gelezen.

Ik denk dat dat de ervaring is van mensen die de trosjes hebben laten zetten.
Even een weetje.. elke 2 maanden heb je van jezelf geheel nieuwe wimpers.

Maar Ik heb ze dus ook gehad, na 1 week stonden ze alle kanten op behalve de juiste.

En dan vallen ze langzaam uit, bij mijn linkeroog zaten ze in de hoeken nog aardig terwijl er bij mijn rechteroog in de hoeken geen wimper meer te vinden was.

Als ze uitvallen nemen ze vaak je eigen wimper mee.

Ik doe het nooit meer.
Heb ze nu een week en vind het wel mooi, want heb zelf korte en lichte wimpers. Ben meteen over the top gegaan met megalange, en dat is voor een keertje best leuk.

Ze zitten er nog netjes op.

Maar wat een crime om ze te laten zetten joh.

Heb daar zeker 3 uur gelegen en inderdaad wimpertje voor wimpertje er in.

Weet nog niet of ik het nog een keer doe.

Het is wel fijn om 's ochtends zo rap klaar te zijn :-).
3 uur??? ik was met 40 min weer buiten.

Ook over de top hoor, prachtig maar helaas bij mij voor 1 week.
Ik heb ze en het is ideaal. Ik krijg er vaak complimenten over! Het zetten duurde de eerste keer anderhalf uur. Navullen duurt 3 kwartier. Je kan alleen geen producten op je ogen gebruiken die op olie basis zijn ivm het oplossen van de lijm.

In de ochtend geen gedoe met de wimperkrultang, mascara etc.

Het schaadt je eigen wimper totaal niet. Je eigen wimper valt er na 6 tot 8 weken gewoon uit net zoals normaal. Dan valt de extension mee uit. Je moet er gewoon voorzichtig mee zijn, niet enorm in je ogen wrijven, aan je wimpers plukken, geen olieproducten. Dan gaan ze prima mee.
Mm dus als ik het voorzichtig samenvat, ligt het dus waarschijnlijk aan je eigen wimpers hoe snel ze uitvallen. Positieve en negatieve ervaringen dus

Ga het denk ik een keer proberen, kijken hoe het bij mij blijft zitten!

Is het verstandig om voor ik op vakantie ga te doen?
Juist ideaal voor vakantie! Ja kan er gewoon mee zwemmen, naar de sauna en dat zonder uit gelopen mascara. Je wordt mooi wakker
Ik vroeg me af of er iemand ervaring heeft met wimperextensions via Groupon? Ik zag een leuke deal voorbij komen, en het ziet er mooi uit. Heeft iemand dit al geprobeerd en hoe bevalt het??
Ik wil het ook graag laten doen, mijn buurmeisje heeft ze en ik vind het erg mooi staan.
Barbie zet ze tegenwoordig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Mij lijkt het ook heel mooi!

En weet je ook hoelang het blijft zitten?
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 17-10-2015 21:38
Reden: spam
% gewijzigd
Mijn ervaring met wimperextensions is niet zo goed. Heb ongeveer 3 uur in een ongemakkelijke houding gelegen. Ik moet er wel bij zeggen dat het door iemand gedaan was die net in haar papiertje ervoor gehaald had. Ze had de wimpertjes te dicht op mijn ooglid gezet en waarschijnlijk teveel lijm gebruikt waardoor mijn ogen enorm irriteerde en traande. Gevolg ervan was een hoop geld kwijt en binnen een week heb ik ze er weer af laten halen (wat ook weer geld kostte). Voor mij dus geen wimperverlenging meer maar gewoon een goede mascara!
Pluk de dag!;-)
Mosterd dus...zie nu dat het een heel oud bericht is geweest....
Pluk de dag!;-)
mijn zusje doet het vaak, is iedere keer weer een spektakel, soms lijkt het super natuurlijk en soms is het te. zelf zou ik het ook wel willen proberen enige nadeel is wel ja dat je geen oog make-up kan dragen. je kan eventueel even testen met kunst wimpers van kruidvat of primarkt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven