Mode & Beauty alle pijlers

Wimpers vallen uit

12-02-2019 10:00 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Sinds 2 weken heb ik last van uitvallende wimpers bij 1 oog. Inmiddels heb ik bij dat oog 2 stukjes zonder wimpers, ik denk dat het om zo'n 2 mm per stukje gaat en het ziet er dus echt uit als een 'gat'.

Ik gebruikte eerst altijd een wimperkrultang en daarna mascara, nu doe ik dit sinds 2 weken niet meer.

Heeft iemand hier ervaring mee? Tips? Ik hoop echt dat het teruggroeit...
Ik zou castorolie is gebruiken, dit kan je bij de tuinen kopen. Ik heb dit toen gebruikt toen ik me wenkbrauwen sneller wilde laten groeien en dit werkte bij mij heel goed!
hoe breng je dat aan dan, het spul is zo dik?
Lorem Ipsum
Dieneke_2222 schreef:
12-02-2019 10:34
Ik zou castorolie is gebruiken, dit kan je bij de tuinen kopen. Ik heb dit toen gebruikt toen ik me wenkbrauwen sneller wilde laten groeien en dit werkte bij mij heel goed!
Bedankt voor de tip maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit mij gaat helpen (even gegoogeld)
Zebra123 schreef:
12-02-2019 12:08
Bedankt voor de tip maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dit mij gaat helpen (even gegoogeld)

Waarom denk je dat het jou niet helpt?
chocolol schreef:
12-02-2019 12:24
Waarom denk je dat het jou niet helpt?
Ik zie dat het hetzelfde is als wonderolie, dat heb ik wel eens eerder geprobeerd (10 jaar geleden had ik hetzelfde probleem) maar dit deed niks.
en hoe ben je 10 jaar geleden dan van het probleem afgekomen?
Duurde toen bijna 3 maanden voordat het weer was teruggegroeid, hoop echt niet dat het weer zo lang duurt. Ik baal echt want ik heb kleine ogen en kan nu dus geen mascara opdoen :nope:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven