wimpers verven
dinsdag 22 juni 2010 om 15:18
goedemiddag!
ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten verven en nu zit ik te twijfelen of ik ook mijn wimpers laat doen. Het kost 15 euro en ik weet niet of dat het waard is. van mijn mascara krijg ik nl langere dikkere wimpers maar is dit ook zo met verven? zo nee dan is het zonde want dan moet ik nog steeds met de roller aan de slag. of is het juist een mooie basis voor de mascara? ik sta dan iig een maand niet meer op met een blotebillen-gezicht
ik ga morgen mijn wenkbrauwen laten verven en nu zit ik te twijfelen of ik ook mijn wimpers laat doen. Het kost 15 euro en ik weet niet of dat het waard is. van mijn mascara krijg ik nl langere dikkere wimpers maar is dit ook zo met verven? zo nee dan is het zonde want dan moet ik nog steeds met de roller aan de slag. of is het juist een mooie basis voor de mascara? ik sta dan iig een maand niet meer op met een blotebillen-gezicht
dinsdag 22 juni 2010 om 15:23
dinsdag 22 juni 2010 om 15:28
Natuurlijk verandert de structuur van je wimpers niet. Als je je haar verft heb je toch ook niet ineens een enorme bos. Ik deed het vroeger weleens. Het kan wel mooi zijn, want normaal gesproken zijn de uiteinden van je wimpers blond dus als je ze verft dan lijken ze langer. Als je van jezelf krullende wimpers hebt hoef je er verder niets aan te doen. Heb je dat niet, dan moet je met de kruller aan de slag. Hetzelfde effect als mascara heeft het sowieso niet. Je zou dan doorzichtige (van dat voedende spul) mascara kunnen gebruiken om er wat volume in te brengen.
dinsdag 22 juni 2010 om 16:10
Ik heb zelf rossig haar en dus witte wimpers en wenkbrauwen. (net een spookje dus) Ik heb mijn wimpers weleens geverfd omdat je dan inderdaad een minder blote-billen gezicht hebt als je wakker wordt of gaat zwemmen ofzo. Maar als je van jezelf bruine of zwarte wimpers hebt, heeft het geen nut om ze te verven, want er veranderd helemaal niks aan de structuur van je wimpers, alleen van de kleur.
En wat Impala zegt is ook waar, het voelt niet bepaald prettig.. Ookal is het maar voor een minuut of 10.
En wat Impala zegt is ook waar, het voelt niet bepaald prettig.. Ookal is het maar voor een minuut of 10.
dinsdag 22 juni 2010 om 16:22
dinsdag 22 juni 2010 om 16:24
quote:Elizaar schreef op 22 juni 2010 @ 16:22:
duidelijke antwoorden, dan doe ik het gewoon niet! ik weet niet meer wie het zei maar als ik mn haar verf wordt het wel degelijk dikker en voller want haarverf verandert wel de structuur van je haar. jammer dat dat bij wimpers niet zo makkelijk gaat
Dat zei ik.
Dan heb je mazzel, want bij mij is dat nooit het geval geweest!
duidelijke antwoorden, dan doe ik het gewoon niet! ik weet niet meer wie het zei maar als ik mn haar verf wordt het wel degelijk dikker en voller want haarverf verandert wel de structuur van je haar. jammer dat dat bij wimpers niet zo makkelijk gaat
Dat zei ik.
Dan heb je mazzel, want bij mij is dat nooit het geval geweest!