Wimperserum?
zaterdag 9 april 2016 om 20:09
Wie heeft hier ervaring mee?
Ik wil graag wat dikkere en vollere wimpers en ik ben benieuwd of dat lukt met wimperserum?
Welk merk geeft goed resultaat?
Er zijn zoveel merken met verschillende prijskaartjes dus ik ben benieuwd wat jij een goed en voordelig product vindt.
Ik wil graag wat dikkere en vollere wimpers en ik ben benieuwd of dat lukt met wimperserum?
Welk merk geeft goed resultaat?
Er zijn zoveel merken met verschillende prijskaartjes dus ik ben benieuwd wat jij een goed en voordelig product vindt.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen. T.Lau
zaterdag 9 april 2016 om 20:25
Revitalash. Daar krijg je echt langere wimpers van. De werkzame stof komt voort uit een geneesmiddel tegen staar. De testers van dit geneesmiddel meldden lange en dikke wimpers als bijwerking. Op basis van deze bijwerking is het middel op de markt gebracht. Ik gebruik het zo'n 2x per week. Het advies is veel vaker, maar dat is niet nodig.
zaterdag 9 april 2016 om 20:26
quote:sandra1905 schreef op 09 april 2016 @ 20:25:
Revitalash. Daar krijg je echt langere wimpers van. De werkzame stof komt voort uit een geneesmiddel tegen staar. De testers van dit geneesmiddel meldden lange en dikke wimpers als bijwerking. Op basis van deze bijwerking is het middel op de markt gebracht. Ik gebruik het zo'n 2x per week. Het advies is veel vaker, maar dat is niet nodig.Yep. Dit werkt écht (tenminste, bij mij).
Revitalash. Daar krijg je echt langere wimpers van. De werkzame stof komt voort uit een geneesmiddel tegen staar. De testers van dit geneesmiddel meldden lange en dikke wimpers als bijwerking. Op basis van deze bijwerking is het middel op de markt gebracht. Ik gebruik het zo'n 2x per week. Het advies is veel vaker, maar dat is niet nodig.Yep. Dit werkt écht (tenminste, bij mij).
Winter is coming...
zaterdag 9 april 2016 om 20:30
http://www.beautyandhealth.nl/Careprost
Hier een adresje waar het nog goedkoper is.
Hier een adresje waar het nog goedkoper is.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
zaterdag 9 april 2016 om 21:34
quote:sandra1905 schreef op 09 april 2016 @ 21:26:
[...]
Waar haar je deze info vandaan?Zoek maar op www.cbs.nl/wimpers
[...]
Waar haar je deze info vandaan?Zoek maar op www.cbs.nl/wimpers
zaterdag 9 april 2016 om 21:54