Mode & Beauty alle pijlers

Wimperserum?

09-04-2016 20:09 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik wil graag wat dikkere en vollere wimpers en ik ben benieuwd of dat lukt met wimperserum?

Welk merk geeft goed resultaat?

Er zijn zoveel merken met verschillende prijskaartjes dus ik ben benieuwd wat jij een goed en voordelig product vindt.
Iedereen is van de wereld en de wereld is van iedereen. T.Lau
Revitalash zou ik niet doen. Sommige dames hebben daardoor een paars/blauwe lijn op de wimperrand gekregen, wat niet meer (helemaal) wegtrekt. Dat risico zou ik nooit nemen.

Ik heb zelf vroeger Talika gebruikt, op natuurlijke basis. Maar niet zozeer voor vollere wimpers, maar gewoon als een verzorgend product.

Ik gebruik nu primer onder mijn mascara en dat werkt beschermend en is dus afdoende voor me.

Mijn wimpers zijn altijd in goede conditie, omdat de mascara ze minder aantast.

Bij Douglas heb je ook zoiets van Fusion Beauty, meen ik. De verkoopster die ik goed ken, vertelde me eens dat zij en haar collega's er lyrisch over zijn.
Aphro Celina werkt erg goed bij mij. Kost 50 euro maar je doet er lang mee.
Careprost. 1 druppel is genoeg. Met een eyelinerpenseeltje langs de wimperrand aanbrengen. Duurt een paar weken voor je het ziet. Vollere en langere wimpers.
Revitalash werkt super bij mij. Ondanks hele gevoelige ogen geeft dit serum bij mij geen enkele bijwerking. Enkel hele mooie lange wimpers. Als ik dan ook nog mijn Rollerlash mascara van Benefit erbij gebruik krijg ik vaak de vraag hoe ik opeens zulke lange wimpers heb gekregen. Ik gebruik t al 1.5 jaar. Nu enkel nog 3x per week.

Mijn moeder heeft die van Douglas gehad maar dat was weggegooit geld. Ze gebruikt nu ook de Revitalash en ook bij haar werkt het.
Ik ga eerst Careprost proberen. Als het niks doet kan ik altijd nog overstappen naar Revitalash. Het verschil in prijs is te groot om dat niet te doen.

Zal het over 2 maanden laten weten.

Bedankt voor de tips.
Prima resultaat! Vollere en langere wimpers, ook iets donkerder trouwens.

Ik blijf dus Careprost gebruiken, bedankt voor de tip!
Wat leuk dat je dat nog even komt melden! Klinkt goed, ik ga het ook eens proberen.
Winter is coming...
Mannelijke hormonen slikken is effectiever, maar je kunt ook voor de goedkope optie gaan en naar de feestwinkel gaan! https://static.mijnwebwin ... 32939915.jpg?t=1461058234
quote:Boeddhameisje schreef op 06 juli 2016 @ 17:50:

Prima resultaat! Vollere en langere wimpers, ook iets donkerder trouwens.

Ik blijf dus Careprost gebruiken, bedankt voor de tip! Top! Nog 1 vraag, in de detailinfo over het product staat dat het na opening maar 4 weken houdbaar zou zijn? Hoe ga je hier mee om?
Dat negeer ik, zolang het niet anders ruikt of eruit ziet. Bewaar het koel overigens dus niet in de badkamer..
Dat middel tegen staar heb ik van gehoord van een vriendin Die was er erg enthousiast over.
quote:Boeddhameisje schreef op 06 juli 2016 @ 21:47:

Dat negeer ik, zolang het niet anders ruikt of eruit ziet. Bewaar het koel overigens dus niet in de badkamer..In de koelkast dus? dank voor de tip!

USB mini koelkast..
Handig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven