Mode & Beauty alle pijlers

Winterjas

20-09-2012 11:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook al duurt de winter nog even, met dit weer ben ik toch al weer aan het kijken voor een nieuwe winterjas. Al is het alleen maar zodat ik straks, als het echt koud is, precies weet wat ik wil.

Ik ben op zoek naar een mooie (nette) wollen jas, die even net wat anders is dan het standaard wollen "trenchcoat" model.

Wat ik mooi vind:

http://images.asos.com/in ... 2122371/blue/image1xl.jpg

of

http://www.debijenkorf.nl ... -capuchonkraag-2741040023

(ik kan nog geen plaatjes plakken)

Ik hoef niet per se een capuchon maar dat is wel wat ik bijvoorbeeld bedoel met "net even anders".

Oh en een vereiste: hij moet tot bovenin dicht kunnen, anders krijg ik het koud :P

Helpen jullie mee zoeken?
Ik vind de camelkleurige van de eerste trouwens ook erg leuk:

http://images.asos.com/in ... 122371/camel/image1xl.jpg
Nou, zoals je misschien al gezien hebt, zijn die jassen van de Bijenkorf al voor een deel uitverkocht, dus ik zou er niet te lang over doen om een jas te kopen, anders grijp je nog mis.
Ik neem aan dat er nog wel wat nieuws binnenkomt voor het echt koud wordt, maar je hebt gelijk.
Van Milo.

Te koop bij Topshop.

Oeh die vind ik allebei qua model heel leuk!

Alleen mn oude jas was ook grijs, dus ik wilde nu voor een ander kleurtje gaan.
quote:anappleaday schreef op 20 september 2012 @ 11:18:

Ik vind de camelkleurige van de eerste trouwens ook erg leuk:

http://images.asos.com/in ... 122371/camel/image1xl.jpg

Nee nee nee! Ga voor kleur!

De winter is al grauw genoeg van zichzelf. Die blauwe en die rode zijn hartstikke leuk, dus waarom zou je genoegen nemen met minder?
Al bij zalando gekeken? Een hoop kleur vind ik. Oranje, paarsig, roze, rood. Deze bijvoorbeeld:

Leuke jassen, maar in de winter toch veel te koud? Of ben ik gewoon een enorme koukleum?
Jaaa ik hou van kleurtjes Ik ga eens op Zalando kijken!
quote:anappleaday schreef op 20 september 2012 @ 11:44:

Jaaa ik hou van kleurtjes Ik ga eens op Zalando kijken!You go girl!
Vooral ook klikken op de categorie 'mantels' en niet 'jassen', voor de langere wollen modellen.
Ik vind deze ook mooi, http://www.zalando.nl/obj ... ob121h003-503.html?size=M net iets anders dan standaardmodel.

Maar ik aarzel zelf om 'm te kopen omdat ik eerst wil passen en ik heb geen zin in gedoe met terugsturen
quote:marretje23 schreef op 20 september 2012 @ 11:44:

Leuke jassen, maar in de winter toch veel te koud? Of ben ik gewoon een enorme koukleum?Nou als ik ga schaatsen ofzo doe ik mijn ski-jas wel aan, maar voor het grootste deel van de winter is zo'n jas prima hoor, wol is lekker warm (mits goed gevoerd)!
quote:lechatnoir schreef op 20 september 2012 @ 11:47:

Vooral ook klikken op de categorie 'mantels' en niet 'jassen', voor de langere wollen modellen.Ja, daar ben ik nu ook achter, scheelt inderdaad heel wat "verborgen" opties!
quote:ginevra schreef op 20 september 2012 @ 11:47:

Ik vind deze ook mooi, http://www.zalando.nl/obj ... ob121h003-503.html?size=M net iets anders dan standaardmodel.

Maar ik aarzel zelf om 'm te kopen omdat ik eerst wil passen en ik heb geen zin in gedoe met terugsturen Mwah, zalando is makkelijk. Verzenden en retouren is gratis, gewoon afgeven bij zo'n PostNL servicepunt (bij mij makkelijk want in de AH).
Dat vind ik al gedoe Lechatnoir . Want dan moet ik er meer bestellen, soms ook in meerdere maten, passen, de verkeerde weer verpakken en naar het postnl punt.....ik wil gewoon in één keer klaar zijn.

Kleding koop ik eigenlijk maar weinig online om die reden. Heb wel eens een shirtje dat ik eigenlijk niet wilde gehouden omdat ik geen zin had weer naar het postkantoor te gaan.

Ik ben te lui voor online kleding shoppen
Haha Ginevra, dat klinkt zo bekend, ik vergeet dingen wel eens terug te sturen
quote:anappleaday schreef op 20 september 2012 @ 12:05:

Haha Ginevra, dat klinkt zo bekend, ik vergeet dingen wel eens terug te sturen

Bij mij scheelt online shoppen juist heeel veel geld,miskopen uit de winkel bleven hier liggen,omdat ik geen tijd&zin had om te ruilen/terugbrengen.

Boodschappen moet ik toch elke week doen,en dan geef ik de retourdoos even af bij de balie in de ah.

Ik draag tot het gaat vriezen meestal mijn gevoerde leren jack met sjaal,en tegen de tijd dat het echt koud wordt,zijn de winterjassen al 50% afgeprijsd.

Ik vind een wollen jas met dubbele rij knopen heel leuk,maar daar past mijn cup F nooit in,zelfs niet in een xl.
Geen capuchonkraag bij een trenchcoat nemen! Ik heb vorig jaar zo'n jas van Milo gekocht, echt eeuwig spijt van. Het wordt al heel snel baggy, zit alleen maar aardig als je de rits en de knoopjes goed sluit en dan nog valt de capuchon vaak heel lelijk. Het enige voordeel was dat mijn haar droog bleef als het regende, maar voor mij is het echt een miskoop geweest.
quote:Cateautje schreef op 20 september 2012 @ 11:24:

Te koop bij Topshop.

[afbeelding]Ik vind deze geweldig! Kan hem alleen niet vinden op die site...
quote:anna15 schreef op 20 september 2012 @ 21:35:

Geen capuchonkraag bij een trenchcoat nemen! Ik heb vorig jaar zo'n jas van Milo gekocht, echt eeuwig spijt van. Het wordt al heel snel baggy, zit alleen maar aardig als je de rits en de knoopjes goed sluit en dan nog valt de capuchon vaak heel lelijk. Het enige voordeel was dat mijn haar droog bleef als het regende, maar voor mij is het echt een miskoop geweest.

Oei dat klinkt niet goed...

Is dat alleen bij Milo, of ook bij andere merken? Iemand anders ook ervaring hiermee?
Ik had een lange rode wollen jas met capuchon en mij beviel het goed, met capuchon. Geen probleem. Draag de jas niet meer want hij is te klein helaas, maar ligt dus niet aan de capuchon
Mag ik vragen van welke winkel de jas in het eerste bericht is. Die blauwe? Geweldig vind ik die!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven