winterpastels
zaterdag 22 november 2014 om 11:36
Ik vind het wel eens leuk om juist lichte kleuren te dragen in de winter ipv al dat zwart/blauw/grijs. Ik heb een roomwit rokje met een reliëf, en een oogje op een nepleren rokje van Steps. Deze
.
met een oudroze trui. Maar wat draag je dan voor panty/maillot? Een dunne denier is te koud, een dikke huidskleur lijkt op steunkousen, wit/ecru snel op een lange onderbroek. Met een donkere kleur is het pasteleffect weg.
Wat dat betreft is deze kleur gemakkelijker te combineren in de winter
.
met een oudroze trui. Maar wat draag je dan voor panty/maillot? Een dunne denier is te koud, een dikke huidskleur lijkt op steunkousen, wit/ecru snel op een lange onderbroek. Met een donkere kleur is het pasteleffect weg.
Wat dat betreft is deze kleur gemakkelijker te combineren in de winter
zaterdag 22 november 2014 om 13:07
Mooi die grijze suede laarzen. Helaas heb ik maat 43, extra smal (E leest) en een XS kuit, daar is niet veel in te vinden. Iets met een werkje of structuur is wel leuk bij het leren rokje, bij het roomwitte rokje vind ik dat wat te druk omdat daar een barokstructuur in zit. De stof is vergelijkbaar met deze, maar dat meer bloemen ipv blokjes
.
Die kleuren van het plaatje van Enn is inderdaad wat ik bedoel.
.
Die kleuren van het plaatje van Enn is inderdaad wat ik bedoel.
zaterdag 22 november 2014 om 13:21
Onder een wit rokje staat in mijn ogen echt alleen maar een huidkleurige panty. En mocht je hiervoor gaan kiezen, ga dan voor een kleur die de kleur van je eigen benen matcht.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
zaterdag 22 november 2014 om 18:16
Dat is dus ook mijn probleem, met een dunne huidkleurige panty is het me te koud, ook met lange laarzen. Het roomwitte rokje is ook van de zomercollectie maar wel een dikke stof. Wat het leren rokje betreft twijfel ik nog, maar ik denk dat ik toch voor de bruine ga, is veel gemakkelijker te combineren. Ook met het oog op mijn zeer beperkte keuze in schoenen/laarzen.