Mode & Beauty alle pijlers

Witblond haar, hoe?

04-09-2014 16:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen, ik wil al een tijdje witblond haar zoals op de 1e foto afgebeeld. Nu ben ik al 2 keer naar de kapper geweest om mijn haar te laten highlighten maar dit gaat me toch veels te langzaam en om nu elke keer 60 euro te betalen gaat me ook vrij ver. Dus ik wil graag zelf aan de slag. Ik vroeg me af of iemand ervaringen heeft met producten die je haar witblond maken? Of iemand die mij kan adviseren. Ik wil mijn haar niet bleken want ik heb niet het dikste haar om t zo maar te zeggen :p

foto 1:

foto 1

Mijn haar heeft nu ongeveer deze kleur:

haar nu

Alvast bedankt! :D
quote:noa schreef op 05 september 2014 @ 09:26:

Bedoel je zo'n kleur?

[img]http://www.firanet.nl/wp-content/upload ... elmond.jpg[/img]

zo'n kleur inderdaad ongeveer!

Mijn moeder heeft trouwens een pakje schwarzkopf Blonde platinum lightener meegenomen dus die ga ik er waarschijnlijk in doen, het is natuurlijk ook blonderen maar als het goed is, is het een mild product dus ik ben benieuwd :D

iemand toevallig ervaringen met dit product?
Ja die heb ik ook uitgeprobeerd. Nooit meer. Daar heeft mijn haar ontzettend onder geleden. Mijn haar kan beter de producten van loreal hebben. Schwarzkopf maakt mijn haar zo ontzettend droog, en d ekleuren vind ik altijd tegenvallen.
quote:shmee97 schreef op 05 september 2014 @ 17:39:

[...]

zo'n kleur inderdaad ongeveer!

Mijn moeder heeft trouwens een pakje schwarzkopf Blonde platinum lightener meegenomen dus die ga ik er waarschijnlijk in doen, het is natuurlijk ook blonderen maar als het goed is, is het een mild product dus ik ben benieuwd :D

iemand toevallig ervaringen met dit product?Een mild product kan niet oplichten! Ontkleuren is altijd extreem agressief, hoe lichter je het wil, hoe schadelijker. Je kan niet op milde wijze je haar bleken.
Hi, ik ben toch eigenwijs geweest en heb net mn haar gekleurd met schwarzkopf platinum lightener en ik ben superblij met het resultaat, het is een mooie witblonde assige kleur geworden en mn haar zit er ook nog op 😁. Voor degene die het willen zien:

http://instagram.com/p/smsfyyl63Y/

Heel erg bedankt voor jullie hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven